Új hozzászólás Aktív témák

  • veze

    őstag

    válasz V/ #53496 üzenetére

    Ezt tegnap mondták az ügyfélszolgálaton délelőtt 9:43 kor (ügyintéző: valamilyen Csilla, a beszélgetésről hangfelvétel készült nálam is, tehát nem csak a részükről, így kikérnem sem kell ezt)
    Nem küldtek sms-t mert a kereskedő nem adta meg se a telefonszámomat se az email cimemet az általa megküldött adatközlésben, bár ezt nem is kötelező neki megadni, ez opcionális, ezt kihangsulyozta az ügyintéző.. A csomagra ráirta a kereskedő de nem küldte el ( valahogy ez nem életszerű....)
    ugye ha azt mondaná hogy sz@r hétvégén az sms kiküldés és vagy működik vagy nem, az
    felérne egy beismeréssel, ezt nem lehet.. helyette lehet egy olyan gumiszabalyra hivatkozni , amit rajtuk kivül másnak nincs módja ellenőrizni , és ahogyan azt már korábban írtad nem hajlandók kiadni sem
    edit:
    tőlem nem kértek nyilatkozatot ahogy Vibalazs-tól
    vámkezelés vége bejegyzés a nyomkövetőben, utána semmi, hanem itt volt a postán 799 ért
    közben volt egy hétvége de sms-t nem is küldtek mert az opcionálisan magdhato adatok nem voltak kitöltve a kereskedő részéről és itt kellene szerepelni a tel számnak és az email címnek
    felvetettem azt is hoigy akkor reklamaciós felületen panaszt nyujtok be de erre azut mondta azzal (áfa) összegét javithatják a beküldött számla alapkán ha az nem helyesen lett megállapítva de a kezelési dijat nem ...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák