Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    Most kaptam egy választ a postától a szokásos felesleges mondatokat ami a saját dolgaikat írja le nem ismételném egyenlőre két lényeges általános megfogalmazású szövegük van és még mindig elkerülték a választ a szállítási költségre, szerintük az feladó adja meg nekik, viszont így világos lesz mindenkinek a kiszámolás módszere. Ez alapján lehet dönteni hogy érdemes-e reklamálni. ;]

    Mivel a tömeges vámkezelésre bevezetett rendszer automatizált így a Magyar Postának nem áll módjában a küldeményeken feltüntetett adatokat egyedileg ellenőrizni, hanem a feladók által megadott adatokat használja, és a program nem bírálja felül a megadott adatokat. A vám elé állítás dátumát figyelembe véve a vámkezelés a feladó posta által elektronikus üzenetben továbbított adatok (pl. súly, érték, deviza, stb.) alapján automatikusan történik.

    Amennyiben az ügyfél a kapott elszámolással nem ért egyet, akkor lehetősége van utólag a vámterület felé jelezni és felülvizsgálatot kérni, a posta.hu weboldalon keresztül kitölthető online felületen, ahol beküldheti a rendelkezésére álló dokumentumokat, amellyel alá tudja támasztani, hogy kevesebb összegért rendelt, és a különbözet visszatérítését kéri: https://posta.hu/vam/felulvizsgalati_kerelmek_benyujtasa
    Ez díjmentes, vagy elfogadják és visszatérítik a különbözetet vagy nem fogadják el.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák