-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskuplung
őstag
válasz R4zz0R #11950 üzenetére
Szerintem ne ijedj meg, nem hiszem hogy egy spray-től bármi baja lett volna, elég zárt a headset.
Ha esetleg tényleg bejutott valahogy a nedvesség az alaplapig, akkor várj és ne használd, amíg meg nem szárad.De sokkal valószínűbb, hogy csak kimozdítottad a kábelt ami a bal felső sarokba fut be.
Ahogy előbb írták, a maszk részt. ami egy műanyag keretre feszített szivacsból áll, ki tudod pattintani a helyéből. Nyugodtan pattintsd ki, vagy kérj meg valakit, hogy segítsen.
Ezután a kábel csatlakozóját ellenőrizd, hogy rendesen be van-e dugva.Ez már több embernél probléma volt.
-
fulton
addikt
Ezt próbálta már valaki?
Call of duty 2 in VRHogy lehet ezt elindítani VR -ban vajon?
Anno a kedvencem volt a D day map.
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz fulton #11954 üzenetére
A videóban tridef3d-vel 'vr-osítja' a játékot és a használt hmd is egy 3dof-os, filmnézésre specializált cucc, nem igazi VR.
Azaz bütykölés nélkül nem fog menni, de megpróbálhatod a tridef3d-t beizzítani rift alatt, vagy kísérletezhetsz vorpx-el.
Minden esetre sanszos, hogy a free locomotion rosszullétet fog okozni és csak bill+egérrel tudod irányítani. -
repvez
addikt
válasz Dyingsoul #11935 üzenetére
Mondjuk én örülnék ha lenne egy külön mobilos VR topic is ahol meg lehetne osztani a tapasztalatokat tippeket trukköket beállitásokat egymással, mert ide ha ir is az ember nem kap érdemben választ, mert a legtöbben nem mobillal használják, vagy csak legyintenek rá.
Pedig vannak rá értelmes megoldások csak ki kell deriteni .
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
Keresőt ha használod, akkor találhatsz róla dolgokat. Pár példa:
Menthirist véleménye
Menthirist véleménye 2.
Cshavez korábban megvette a vorpx-et, próbálgatta is de neki nem jött be.
Cshavez vélemény 2.
Reddites vélemény összefoglaló Raymond-tól.Ezeken felül én még a redditet tudnám ajánlani ha további vélemények után kutatsz, de böngészhetsz további kereséssel itt a fórumban is.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz proci985 #11947 üzenetére
Toltam az alapot is, nagyon jó csak annyira magányosan érzem magam repülés közben, hogy pár óra után megunom és utána valamiért nem indítom el napokig. Igazi deep space érzés. Ha van egy jó joy-od az szerintem egy fél rift-nyi pluszt rátesz még az élményre. Nekem nincs de próbáltam már jóval.
A pénzt farmolni számomra baromi nehéz volt. Sokat google-ztam utána, hogy valami pozitívumot ki tudjak sajtolni és megvegyek egy új hajót. Dióhéjban: tudsz kereskedni (ahhoz sokat kell agyalni, tervezgetni), bányászni (nah ez grindfest de néha izgalmassá vagy inkább keservessé teszik a kalózok), fejvadászkodni (nehéz megérteni hogyan kell jól csinálni, a csatán felül sok más apróságra is oda kell figyelni).- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
válasz Dyingsoul #11959 üzenetére
Én úgy szoktam pénzt gyűjteni, hogy beállok egy high-sec resource site-ba és amire a rendőrök lőnek arra lövök én is.
Arra kell csak vigyázni, nehogy egy rendőrbe is belelőjél, illetve ki kell scannelni az áldozatot, hogy 'wanted'-e (akkor is ha már ezerrel lövik a rendőrök) különben Te is automatikusan körözött személy leszel és ha kilőnek (márpedig kilőnek), akkor nettó veszteség az akció, mert az addig begyűjtött bounty-t is elbukod.
Ha már erősebb a hajód, akkor mehetsz az alacsonyabb security-be is, ott kedvedre vadászhatsz a rosszfiúkra, meg ugyebár ők is rád.
A bounty farmolásban az a jó, hogy nő a reputációd a hatóságoknál, kapod a pénzt és nő a combat ratinged is, illetve kellően akciódús és bármikor abba lehet hagyni.
A questelésben nekem az a fárasztó, hogy begyűjtesz egy csokor küldetést egy szektorba, végigcsinálod az összeset mondjuk másfél óra alatt, majd még legalább félóra, mire visszamész az eredeti állomásra, hogy leadd őket. Ha közben kiszállnál, akkor hiába csináltad meg a questet, ha nem veszed át időben a jutalmat, elbukod és a reput sem kapod meg érte. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz #54625216 #11960 üzenetére
"Arra kell csak vigyázni, nehogy egy rendőrbe is belelőjél, illetve ki kell scannelni az áldozatot, hogy 'wanted'-e"
Tökéletesen leírtad, hogy mit rontottam el a kezdetekben! Erre rájöttem én is, hogy ez nagyon jó pénzszerzési mód és azonnal elkezdtem "farmolni". Nekem kellett vagy 5-6 alkalom arra, hogy rájöjjek először szkennelni kell, akkor is ha már lövik a csórót a rendőrök. Elég sok pénzt elbuktam ezzel, mert nem értettem mit csinálok rosszul.
Egyébként áthívtam egy havert VR-ozni és tönkretette 3x a hajómat, hatalmas javítási költségeim voltak. Mikor 4. alkalommal meghalt, azt mondtam spawnoljunk inkább a sidewinderben, az Isten háta mögött valahol... Most azért hagytam abba cirka 2 hónapja az Elite-t, mert nem tudom hogy jussak vissza a másik hajómba.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #11961 üzenetére
A topic-jaban itt a PH!-n rendszeresen vannak jo hozzaszolasok hol lehet szep turista utakat talalni, csak el kell jutnod abba a rendszerbe. A masik aranylag konnyu dolog az adathordozas, maradsz egy darabig egy rendszer kornyeken es aranylag gyorsan felmegy a rep igy tobbet fizetnek ezekert.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
-
Tomdriver
őstag
válasz kiskuplung #11964 üzenetére
Hogy én ezekbe hogy nem tudtam ilyen mélységig elmerülni?
Nemtom miért, de nem kötnek le...
Nálam már egy Fair Cry sorozat is majdnem bonyolult. (de azért az a szint, ami még játszható)[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
Klasszikus peldaja annak hogy egy "aprosag" hogyan el tud sullyeszteni egy jo otletet:
A jo:
Eleve 180 fokos videokra alltak ra zomeben ami szerintem az ertelmes formatum (nem a 360 fokosak). Sztereoszkopikus (3D) videok. A curation jo, erdekes klippek. A 4K valtozatok minosege jo (a 1080p a szokasos pacaleves).
A rossz:
Pocsek utomunka azoknal a videoknal ahol kellett volna egy kis aligment es korrigalas. Ez meg elmenne, de sajnos a kamera rig-juk nagyon el lett turva. A videok olyanok mintha egy orias lennel es egy dioramahoz kozel hajoltal volna. Na jo, enyhe tulzas, de valahol a normalis es ekozott van a dolog, kb mintha egy 3m magas ember lennel annal megfelelo proporciokkal es mindenki mas normalis meretu igy a videokon is ennek megfelelo a hatas, egyszeruen minden picinek nez ki. Az egyik videonal aztam lehetett latni miert - ott a kamera arnyeka a szelen es egyertelmuen tul messze van a ketto egymastol ezert tunik minden es mindenki mas kicsinek. Bonusz hogy a (gondolom) legtobbet nezett tancolos csajos videoknal hatrafele megy a kamera ami egy videoklippnel klasszikus dolog, de VR-ban nem a legszerencsesebb megoldas.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
MlbMatic
tag
sracok valami 5lrt ??? meglepett a hang az hmd bol,,, a vgam nal azt irja hogy nincs audio lejatszasra alkalmas eszkoz
(\ /) (O.o) (>< ) /_|_\
-
kiskuplung
őstag
válasz s:zozo #11897 üzenetére
3 szenzorral újra nekimentem.
Másodjára már sokkal jobb a véleményem, de ez a játék még nagyon messze van a késztől.
A grafika meg úgy általában a játékmenet szerintem nagyon jó, 360 fokban forgolódva teljesen belefeledkeztem.De mindent beárnyékol a teljesen elszabott irányítás. Kb 30 perc végigjátszani a demo-t, ennyi idő alatt nem sikerült rájönnöm, hogy pontosan hogy kell tárat rakni a pisztolyba. Nyomkodtam össze-vissza, meg próbáltam bal kézzel beleerőltetni a tárat, aztán egyszercsak random módon bevette.
A hátizsák kezelése pedig hasonlóan botrányos, bár mondhatjuk azt is, hogy realisztikusra akarták megcsinálni
The Galleryből nyúlták le az ötletet, de egyáltalán nem sikerül olyan kezelhetőre, folyamatosan mellényúltam.Szóval úgy általában áthatja az egészet az a leírhatatlan "gagyi" érzés, ami pl. a The Mages Tale-ben is van. Egyszerűen nem jó kezelni.
De ha ezeket felpolírozzák, akkor remek kis horror-akció játék lehet belőle.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz MlbMatic #11967 üzenetére
Mikor a HMD csatlakoztatva van, nézz be a windows hangbeállításokba. Ellenőrizd, hogy a HMD-e az aktív hangeszköz, ha nem az akkor tedd azzá. Ha z sem segít szedd le a fülest és rakd vissza a HMD-re. Korábban azt hiszem volt arról szó, hogy valakinek elment a hang vagy szakadozott, mintha kontaktos lett volna de egy le-felszerelés megoldotta.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
válasz Raymond #11966 üzenetére
Egyetértek, a táncolós videóban a csajszi olyan, mintha egy különösen jól fejlett 9 éves vonaglana előttem, ami ellentmondásos érzéseket kelt az emberben, hogy nem helyénvaló, hogy tetszik.
Ami még nagyon zavart, az az alacsony fps. Hagyományos mozinál nagy híve vagyok a 24 képkockának, de VR-ben szerintem a video fps-nek passzolnia kellene a hmd képfrissítéséhez, azaz legalább 45fps kellene, de a 75 vagy 90 még jobb lenne. Ahogy elmozdítod a fejedet, a videó stroboszkópozik, illetve néha a bázistávolság sem stimmel, mert a közeli tárgyak képe szétesik.[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #11968 üzenetére
Egyetértek.
Időközben én is megnéztem a demot és a 3. szenzor hiányától eltekintve ugyan azokba a hibákba bele ütköztem amiket le írtál. A hátizsáknál pedig ki is léptem, majd később ránézek (mentem mással játszani) hátha addigra használható lesz. -
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #11972 üzenetére
Most reggel néztem róla youtube videót és hááát. HTC VIVE-n játszott és sokszor nem tudott felvenni eszközöket vagy normálisan használni.
-
veterán
válasz kiskuplung #11972 üzenetére
Én is beszerzem, 3 players coop story! Írjon,ha valaki még beszerzi.
EK-Quantum Lumen 7˝LCD eladó ~ 33e.
-
veterán
-
szente
addikt
Sziasztok!
Elkezdtem belefogni ebbe a VR dologba, de hirtelen annyi mindent olvastam, hogy nem igazán tudtam feldolgozni.
Oculus lesz 3 db szenzorral ebbe a szobába:
A játéktér kb 2x3m, de autószimulátort a számítógép asztalnál ülve szeretnék játszani.
Ennek fényében hogyan helyezzem el a szenzorokat? Illetve milyen magasságba kell ezeket rakni? Mert gondolkozom rajta, hogy nem a falra csavarom, hanem csinálok nekik egy-egy állványt, a nagyobb mobilitás miatt.
Illetve pontosan milyen hosszabbító kábelek kellenek hozzá? Mert a gépigénynél minimumnak 1db USB 3.0-át és 2db USB 2.0-át írnak, az ajánlottnál pedig 3 db USB 3.0-át és 1 db USB 2.0-át.
Plusz az Oculus programját már feltettem, ott mintha azt írta volna, hogy elég egy szenzort USB 3.0-ra kötni, a többi mehet 2.0-ra.Illetve az itthoni USB hosszabbító kábel beszerzésről van valakinek tapasztalata? Egyrészt kicsit drágállom, az Amazonost ami van az ajánlóban, másrészt inkább szeretnék itthonról vásárolni. Illetve az USB 3.0 csak, USB 2.0-hoz milyen ajánlott?
Egyenlőre ennyi a kérdés
Köszi!
-
s:zozo
aktív tag
válasz szente #11978 üzenetére
Szia!
Elég nehéz, mert igaz, hogy a játéktért le tudod fedni 2 szenzor átlós elhelyezésével és egy érzékelőt rakhatsz a sz. asztalhoz. A gond az, hogy tudomásom szerint az oculus setup nem fog örülni a szenzorok elhelyezésének. Kormány miatt akarsz az asztalnál játszani?
A szenzorokat persze lehet mozgatni, de akkor újra le kell futtatnod a kalibrációt.[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz szente #11978 üzenetére
A szenzorokat "bal lent, jobb lent jobb fent" felallasban fejmagassag fole valamivel a szoba kozepe fele forditva. Ez lenne az idealis felallas a jatekterhez. Hogy az asztalnal jatszas mennyire lesz problemas vagy nem majd meglatod. Elmeletileg mukodni fog, a bal also szenzor latja a HMD-t igaz hatulrol. A ket jobb oldali pedig elolrol es oldalrol, de azok eleg messze vannak ha ugy saccra 5x4m az a szoba. A haromal egyutt viszont a tracking jo eselyel mukodni fog az asztalnal is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
szente
addikt
válasz s:zozo #11979 üzenetére
Igen, a kormány miatt szeretném az asztalnál. Ha állványon lesz a szenzor, akkor nem olyan nagy gáz ha mozgatni kell, mert onnan könnyen le tudom szedni. Vagy nagy macera az újra kalibrálás?
Raymond & aerosmith:
Kicsit kisebb a szoba, úgy emlékszem, hogy 15, vagy 17 m2. Minden esetre az arányai hasonlóak az 5x4m-hez. Tehát valami 4,5m x 3,5m +/- 0,5m. Vagy ennél pontosabban kell? Este tudom csak megmérni.USB hosszabbító témához valaki?
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz szente #11982 üzenetére
Ha kisebb mint 5x4m akkor ugy lehet ahogy irtam. Egyebkent 3 szenzorral nem kell ujrakalibralni ha mar egyszer megvolt. A rendszer automatikusan ujrakalibralja magat ha valamit elmozditasz mert tudja magatol hogy ez megtornet. (trigonometria - ket szenzorral nem lehet ezt de harommal mar igen).
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
s:zozo
aktív tag
válasz szente #11982 üzenetére
Jobb lenne fixen elhelyezni a szenzorokat és a bal lent, jobb lent, jobb fent.
Jó minőségű hosszabbító tudomásom szerint nem elérhető itthon, volt erről pár ajánlás és próbálkozás, de egyik sem vált be. A rövidebb kábel lehet passzív, a hosszabbak 4-5m? viszont aktív kábelekkel használható csak.
Az ajánlások alapján te tudod, hogy a kábelek elvezetését hogy tudod megoldani, de venned kell hdmi toldót is.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz s:zozo #11979 üzenetére
Az oculus szoftvere elég rugalmas egyébként. Én ha room scale vr-t tolok, akkor gyorsan szétdobom a kamerákat pozícióba és bekalibrálom, de ha pl vezetni akarok, akkor csak beteszek egyet magam elé, és minden kalibrálás nélkül megy.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
s:zozo
aktív tag
válasz Menthirist #11985 üzenetére
Nálam sem szokott gond lenni, de ha sokszor kell kalibrálni akkor nyűg lehet.
-
szente
addikt
válasz Tomdriver #11986 üzenetére
Van 3db hátlapi USB 3.0 + 2db előlapi. 2.0-ból 2db hátlapi és 1db előlapi. Amúgy nem apróztad el a setup-ot!
s:zozo: Az Oculus HDMI-je fix bekötésű? Csak mert van otthon egy 10m-es HDMI kábel. Toldóból milyet?
Szóval akkor marad az Amazonos kábel rendelés...
Jobb lentre tuti kevés lesz az 5m kábel. Pontosan melyik egységet milyen USB-vel kell összekötni? Most már talán ez a legnagyobb homály. Csak mert akkor elkezdem berendelgetni a kábeleket. -
evitiguF
senior tag
Sziasztok,
tegnap végre újra eljutottam odáig, hogy elővegyem a Riftet, bele is futottam pár hibába. (legutolsó használat óta volt egy Win reinstall, "szűz" a rendszer)
Szóval az Inateck driverrel még ahogy látom mindig ugyanaz a gond, hogy reklamál , hogy frissítsem, illetve tegnap az is gondom volt, hogy random el is dobálta a jelet.
Itt utána olvastam, leszedtem a drivert, és hagytam, hogy a win update tegye fel a sajátját. Így minden zöld, és jól funkcionál. ( illetve számomra kicsit olyan, mintha mégsem lenne az igazi, néhol olyan lassúnak tűnik a reakciója, elmagyarázni, szemléltetni elég nehéz, de olyan, mintha a szenzorok nem tudnák olyan stabilan követni a HMD-t meg a touchokat, illetve a megjelenítés is mintha furább lenne )
Pl a Bullet Train-nél olyat tapasztaltam, hogy amikor elindítottam a játékot, az elején jön a fehér rész, na az kb 5-6 Fps nagyságrenddel, szaggatva töltött be, aztán amikor megjött a hang, hogy a vonaton vagyok már, akkor hirtelen begyorsult, és helyreállt az egész. Ezt többször is megcsinálta egymás után. ( Próbáltam másik usb 3.0-ba dugni, hátha az megoldja, ott működésre sem tudtam bírni a HMD-t )Aztán a másik érdekesség, furcsaság, amit észrevettem (erre nem emlékszem, hogy korábban is ilyen volt-e) az az, hogy ha pl az Oculus Home-ban a szobában állok, és szépen lassan fordítom a fejemet, kinézek magamnak egy objektumot, ami kellően nagy ( függöny, egy nagy kép, a kandalló) akkor a fej mozgatására minimálisan, de olyan mintha kicsit összemenne-megnyúlna az objektum
Zöld célkeresztet minden felvételnél elindítom, és beállítom magamnak, hogy tisztán lássam a csíkokat, mind a vízszinteset, mind a függőlegeset, nem összemosottan, elkülönülve egymástól, tehát elvileg jól van a fejemen.
Tegnap viszont emiatt annyira ráállt a szemem, hogy rossz, szédítő, kicsi émelyítő hatást keltett. Pedig ezelőtt nem volt ilyenre példa.
Este még frissült az nvidia driver is, azzal még nem próbáltam, ma este újra nekilátok, de ha valaki addig is el tud látni tanáccsal, azt megköszönöm! -
-
-
aerosmith
őstag
válasz szente #11978 üzenetére
Először is:
https://www.oculus.com/blog/roomscale-revisited-getting-the-most-out-of-your-rift/
DESK SCENE amivel realtime látod mennyi teret fednek le a kameráid.
Javasolt max távolság amit egy kamera lefed az 3m de ennél távolabb is működik.
Vagyis az 5.7m átlót a két kamera lefedi bár eléggé a határon van ráadásul oda (B) egy 8-10 méteres aktiv usb hosszabbító fog kelleni mert a fenti sarokban lenne a kamera.Piros megoldás:
Gép előtt üléshez elég egy kamera azzal nincs gond ott Touchozni nem nagyon fogsz.
A harmadik kamerát én annak a falnak a közepére tenném amerre arccal fogsz állni. Piros vonalakkal jelezve.Ja és a headset hdmi és usb kábele meg át fog lógni keresztben a kanapén ami nem túl elegáns.
Én mondjuk lehet beforgatnám a kanapét ha lehet és a játékteret a gép mellé tenném az egyszerűbb lenne és kevesebb hosszabbítás kell.
Kék megoldás annyiban más hogy a fal közepén vannak a kamerák elöl hátul és a szekrény felé nézne az alapállás. Itt kisebb trackinget kapna a gép előtt ülés
Érdemes nem egyből felcsavarozni a kamerákat hanem kitesztelni az érzékelés minőségét bármelyik esetben.
Magyarországon én nem találtam olyan hosszabbítót ami jó lenne. Amazonos rendelés a tuti és még az is bonyolíthatja hogy a VGAd milyen erősségű HDMI jelet ad ki (időszakos headset képernyő elsötétülés lehetséges).
[ Szerkesztve ]
-
Tomdriver
őstag
válasz fulton #11993 üzenetére
ja-ja, azért világít minden kéken, mint a műtökben. (amúgy qurva sok munkaórám van benne)
Az viszont nem volt kérdés, amiért felraktam: a szenzorok elhelyezése, pontosabban miből készült a tartó állvány?
Ha valaki nem ismerte volna fel, egyszerű pvc szennyvízcső zárókupakokkal és feketére festve. Ezt találtam a legolcsóbb és legegyszerűbb megoldásnak, hogy a szenzorok mobilok maradjanak.
Szeretném jelezni, hogy a csővet nem a kertből ástam ki, tehát nem használt volt! -
szente
addikt
válasz aerosmith #11994 üzenetére
Köszi!
Sajnos a kanapé forgatása nem lehetséges, mert a jobb oldali falon egy ajtó, a bal oldali falon pedig egy ablak van, ráadásul a szekrényen van a TV, filmezéshez meg így az ideális, ha szemben ülök a TV-vel.
Abban még tudnál esetleg segíteni, hogy hány darab és milyen verziójú USB hosszabbító fog kelleni? Illetve a 2 5m-es aktív USB-t össze tudom toldani?
-
-
Tomdriver
őstag
válasz fulton #11998 üzenetére
proc985 & fulton: köszi!
Mindég ódzkodva teszek fel róla képet, nem vagyok egy dicsekvős típus meg aztán lehet nem is mindenkinek jön be az ilyen tákolmány, de persze jól esik ha valaki dícséri.
Élőben még durvább, fel sem ismered hogy ez egyszerű PC asztal volt valamikor. A cockpit rész kihúzható belőle és persze azon is, űlés, pedálok minden irányban állíthatók.
Egy nagy hátránya van csak, hogy nehezen férni magához a PC-hez, amúgy egy szép nagy ojjektummá nőtte ki magát, hál'Isten az asszony is megbékélt a látványával, főleg hogy én takarítom. (nem is engedném a közelébe! )[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
Na az USB kérdésre találtam választ Redditen. Megtudjátok erősíteni?
Szóval magához a Rift-hez USB 3.0 kell.
Két szenzorhoz szintén 3.0.
A harmadik szenzorhoz pedig mehet 2.0.A legmesszebb lévő falra 10m kábel fog kelleni. A két 5m-t összetoldom az úgy ok lesz? Illetve arról van valakinek infója, hogy a 2.0 max milyen hosszú lehet? Aktív kábel esetén ez is lehet 5 m? Vagy inkább a 2.0 legyen a legrövidebb szakaszon?
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban