Új hozzászólás Aktív témák

  • DaFok

    csendes tag

    Sziasztok,
    1 hónapja vettem 1.4 t-jet motorral szerelet Bravot.
    Elolvastam minden fellelhető cikket,bejegyzést mire figyeljek amikor megveszem.
    Leömlő már Abarth
    Turbó cserélve volt repedés miatt (valamikor..)
    Féltengelyekről nincs info, de nincs vele gond eddig, nem lógnak
    Hátső nyereg volt cserélve, ez látszik is rajta
    Digit klíma is már javítva és működik is rendesen

    A következőkkel nem vagyok kibékülve jelenleg:
    Nagyobb fordulaton benzin szag jön be az utastérbe. Nem folyamatosan, csak 1-1 pillanatra. Benzinnek nem találtam nyomát a motortérben sehol, átnéztem minden csövet és bilincset, de sajnos semmi kézzel fogható. Okozhat a benzinszivattyú tömítése ilyet?

    M32 :DDD
    Nem búg egyik sebesség sem, de ami zavar, hogy 2-5-6. sebességet borzalmasan nehezen lehet becibálni a helyére 3000 fordulat felett. 2000 körül ha elváltok, minden sebesség olyan mintha vajban csúszna és szinte beugrik a helyére gond nélkül. Nem versenyezni akarok vele ezt hozzá tenném.
    1-est rakva, állóhelyzetben néha érezhetően megmozdul a kocsi és van amikor nehezen lehet betenni sebességbe, mintha nem emelne ki a kuplung. Ez miatt egyelőre a kuplung cserét fontolgatom mivel a 2. sebesség is reccsen néha amikor gyorsabban/sportosabban váltok vele, de hátha van más ötlet is.
    Ezzel kapcsolatban az utolsó, hogy 2-3-4. fokozatokban pici megmozdul a váltókar. Ez talán valamelyik bak?

    Az utolsó, hogy 120km/h felett ráz a kocsi. Gumik újak, kerekek frissen centírozva. Amire most felhívták a figyelmem a gumisok, hogy ráférne egy futóműállítás mert ferdén voltak kopva az első gumik, talán ez megoldja vagy találnak valamit amit cserélnem kell.

    Bárki bármelyikkel találkozott már? Legjobban a váltó idegesít :))
    :R

Új hozzászólás Aktív témák