- Battlefield 2042
- Diablo IV
- Bestbuy játékok
- EA Sports WRC '23
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Assetto Corsa Competizione
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Joshi
titán
válasz neilszab #18104 üzenetére
Igazság szerint már az első pillanattól kezdve nekem nem volt akkora durranás mint azt sokan mondták, azt nem mondom hogy nem jobb a sima potinál, de valahogy többre számítottam. A TSS így látatlanba is azért tűnik jobbnak, mert a felkeményedést nem egy gumidarab okozza hanem tényleg a folyadék amit a munkahenger összenyomásával lehet elérni. Sokkal jobbnak tűnik, még agyalok a dolgon.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz neilszab #18378 üzenetére
köszi a taget még azt írd hozzá légszíves (nagyon fontos), hogy mennyire forog könnyen a kormány, mert ha nagy az ellenállása, és nehezen forog, akkor valószínű, hogy többet használt, és kevesebb élete van a mosfeteknek már, hozzáteszem, javítható (Brain75 által )
továbbá kopás még a pedálok alatt látszik (sarok támaszkodása) minél fényesebb annál többet volt használva.
a kormány, és a pedál (pont a pedálokon az imbusz) , váltó (szoknya/porvédő lefogató műanyag) csavarokon látszik (főként az utóbbi kettőn,mert 2,5 -es imbusz kulcs/bit nem minden háztartásban van, és ketessel vagy lapos csavarnyúzóval kinyalják szabályos kör alakúra) volt e szétszedve,és mennyire szakbarbár módon, és lehet faggatni, hogy miért.
Továbbá a kormányon lévő piros gombok nincsenek-e beesve, Lgyengülve, hangosan kattannak-e, vagy halkan. (Használati idő megállapítása...nem pontos, valaki azokat nem is használja)
checklistbe: váltó mennyire fáradt, mennyire lötyög..és gyenge (használat idő, vehemességre utaló) (moddolható, javítható)
váltó működik-e szekibe? Fontos, mert sok szakbarbár megpróbálja a kézi modot odavarázsolni, és jól elcseszik a boardot, akkor a szeki nem megy.
Táp gyári legyen mindenképp.
sokat használt bőr kisimul, ragad (mint a kocsikba)
lefogatókon vannak-e karmolások (sajnos láttam már ilyet) fogóval lett lehúzva, eltört stb. jó ha megvn hozzá a gyári lefogató toldó (véknyabb asztalokhoz)
Na most így hirtelenjében ennyi, de ha eszembe jön valami rátenyerelek a billentyűzetre..
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
arty
veterán
válasz neilszab #18749 üzenetére
pc-ről az amazonos leírásban ez volt:
"G29 Driving Force is the definitive sim racing hardware for the latest PlayStation 4, PlayStation 3 and PC titles. Feature dual-motor force feedback and helical gearing for quiet, smooth steering. Stainless steel paddle shifters and RPM/Shift indicator LEDs help you make crisp, fluid gear transitions without taking your eyes off the track. The separate pedal unit gives you natural, responsive control with a nonlinear brake pedal. Driving Force is built for comfort and durability with hand-stitched leather and stainless steel components. Built-in clamps and bolt points allow the wheel to be mounted securely to a table or racing rig, minimising shifting or wobbling during aggressive manoeuvres."
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
zsiz
őstag
válasz neilszab #18786 üzenetére
én teljesen egyetértek veled.
már ránézésre is jobb a pedálja mint a dfgt-nek. + fém és bőr a kormány.
ja hogy van aki szerint ez nem ér meg +20k-t a DFGT-hez képest? akkor a G27 miért is érne meg +40k-t a DFGT-hez képest?190EUR-ért, -ahogy korábban említették- a G29 egész korrekt, annak aki minőséget akar (mert elvileg minőség lesz), de hajlandó kompromisszumra (nincs H váltó). viszont ha tényleg 400EUR lesz, ahogy amazonon tűnt fel akkor viszont tényleg drága.
és (ez már nem neked szól) miből lehet tudni, hogy 40k lesz a váltó mellé? jövőbe láttok? Egy TH8A kerül annyiba kb.. és biztos vagyok benne hogy nem lesz egy szinten a kettő. akkor pedig olcsóbban kell adniuk, vagy ha nem akkor nem fogják tudni eladni.
de minden csak felesleges találgatás, amíg a Logitech hivatalosan nem közli, hogy egyáltalán létezik-e G29 és ha igen, mit mennyiért fognak adni.. persze addig is véleményezni lehet, de a saját véleményét úgyse tudja ráerőltetni a másikra, gondolom mindenkinek van saját akit érdekel a téma.
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
Nayrobi
őstag
válasz neilszab #18804 üzenetére
Én ezzel tisztában vagyok, de eladtam a pc-m pár éve, utána vettem egy "gamer" laptopot, ami mára kissé elavult, így konzolra váltottam. Valamikor beújítok egy újabb gépre, mert hiányzik az iracing meg az rf2, de a fő platformom továbbra is a ps4 marad, ezért lenne jó egy g29, vagy ha kapna egy updatet a g27.
-
SityiSXT
őstag
válasz neilszab #18813 üzenetére
Azt kifelejtetted, hogy a Project Cars is kapott -25% kedvezményt.
-
arty
veterán
válasz neilszab #18824 üzenetére
maximálisan egyetértünk
---
egyébként most vettem a gt6-hoz egy T100-as TH-t, egyből mélyvizet kapott (assetto) és nem szerepelt rosszul - a pedál ugyan nem atomstabil, de egész erős (logitech dfgt/momoval összevetve), noha jobblábbal nemnagyon megy a fék-gáz, lehet átszokok a balláb fék jobbláb gáz kombóra
az ffb egész erős, a momo után sokkal jobb érzés körözni vele, a 270fok viszont szinte megszokhatatlan - ez utóbbit nem gondoltam, hogy ekkora probléma lesz (viszont jobban meg tudtam vele fogni a formula abarthot, mint a tx-el)
ára miatt nem bántam meg: a használt momok alig egy ötössel olcsóbbak az aprón és ez mindenben lekörözi őket (pedálban szerintem a dfgt-t is, de ezért lehet majd most kapok )
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Enton
addikt
válasz neilszab #19168 üzenetére
Ahogy a videóban mondja a csávó, szerinte egy az egyben ugyanaz érzésre mint a G27, hangra is. De ez várható is volt. Nem nagyon erőltették meg magukat a fejlesztés címszó alatt.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Chrys_
addikt
válasz neilszab #19376 üzenetére
A legújabb CSP-t (V3) még szerintem a gyártón és a tesztelőkön kívül senki sem próbálta
Nekem holnap érkezik egy csomag, de szerintem ez még nincs benne csak a váltó meg 1-2 apróság, mert pár napja küldtek egy e-mail-t, hogy a várható szállítás ideje csúszik szeptember végére. -
frango13
aktív tag
válasz neilszab #19376 üzenetére
Tényleg állíthatók a lemezek. Soha nem vettem volna észre. Kösz! Így nyerek pár centit.
Néztem már az a modot, de engem nem győzött meg. Csak videókat láttam róla, meg olvastam véleményeket. Jó lenne persze élőben is kipróbálni, de 35K nekem sok azért, hogy aztán vagy bejön vagy nem. Load cell nélküli modot én feleslegesnek érzem, mert a mérést még mindig a potméter fogja végezni.
Én arra gondoltam, hogyha majd váltani akarok, akkor eladom a G27 pedálját meg a DFGT-t(Ami egyébként szinte olyan, mint az új, csak a potikat kell tisztítani, mert van amikor recegnek. Nagyon vigyáztam rá.) és akkor már nem is kell olyan sokat hozzátenni és van egy zsír új, gyári, fém load cell-es pedálsorom.:)
-
Chrys_
addikt
válasz neilszab #19393 üzenetére
Én nem vagyok jó szimulátorversenyeken, de az biztos, hogy képességfejlesztőek ezek a játékok. Amikor először vezethettem autót (és ez is csak a tanfolyamon volt), akkor az oktató nem akarta elhinni, hogy sosem csináltam eddig. Mentünk is a városba egyből (Pécs, párhuzamos közlekedés, erős forgalomban. Azért beszaratós volt ).
@vitko:
Az is iszonyat élmény lehet, ha ilyenkor a gyerek balesetet okoz. Ott aztán lesz mindenféle büntetés. Apád elég felelőtlen volt.[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
veterán
-
barcalaci84
őstag
válasz neilszab #19499 üzenetére
konkrétan mit jelent ez a jelentős felbontásnövekedés?
DK1 után a DK2 -től én valahogy sokkal többet vártam...ott is növekedett a felbontás , de kipróbálva nekem az óriási csalódás volt....ott akkor azt éreztem h legalább triplázni kéne a felbontást h ne legyen zavaró ilyen közelről...a támogatottság meg tényleg gáz , ezt remélhetőleg helyrerakják majd , mert tényleg inkább nyűg használni jelenleg a "tamogatott" játékokban is...
persze bemutatókon mikor csak kivárja az ember a sorát 10 percre akkor mindenképpen nagy élmény... -
Dyingsoul
veterán
válasz neilszab #19575 üzenetére
Faja rendben köszi. A kormányt azt már leápoltam mikor megjött egy ilyen deichmanos hi-tech bőrápoló folyadékkal. Kicsit talán élénkült is a színe de lehet csak placebo.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #19733 üzenetére
Kicsit bővebben: az itt szerzett rutin...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
nagyúr
válasz neilszab #19830 üzenetére
Szóval esetleg az apróról érdemes lehet nézni egyet használtan, mert a DFGT-t is veri minőségben/érzésben?
Értem, most 65 körül adják 3an is, az annyira nem vészes, 100 fölött lenne a 29 és arról még nagyon nincs infó sem. Átgondolom, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Chrys_
addikt
válasz neilszab #19868 üzenetére
Hát nem olcsó a cucc az biztos, én is 2000+ felett járok vele, de nagyon jó (csak a kézifékhez kell még egy tartó, ezt még nem tudom használni). Ebben benne van a GT Omega ára is, ami nálam csak a kormány-pedál tartó változat, nem az üléses. Nem csak a fellépő erők miatt kell ilyesmi, hanem egyszerűbb beállítani-félrerakni is Előtte a Fanatec saját wheel stand-ját használtam, az stabilabb, de ott meg a tartórúd középen van. Ezért a GTO-hoz egy kis modding-t tervezek.
A V3 pedálhoz annyit mondanék, hogy a damper nálam csak a fékre került, de rossz beállítással nagyon el lehet cseszni a működést. A gázra rá sem raknám, de van itt a fórumon egy srác, aki ahhoz is beszerzett egyet. Kíváncsi lennék a véleményére.
Assetto vs R3E: nekem is tetszik mindkettő, de az Assetto setup-felülete nekem jobb. A plugin-lehetőségek is nagyon jók, R3E-t ebből a szempontból nem nagyon ismerem. A lényeg, hogy élmény bármelyikkel is versenyezni. Ezért is jó a GTR-Masters, mindkettőben ott a bajnokság -
laci_8519
tag
válasz neilszab #19924 üzenetére
Köszönöm a linkeket, elég jónak tűnnek azok a váltók. Rákérdezek mindenképp.
(#19925) Joshi:Néztem azt a váltót is, de nem találtam olyan helyet ahol kapni lehet.
Amit linkeltél ott 1 db. van raktáron.
Megkérdezem először azt amit neilszab linkelt, hátha jó árban vannak. -
nagyúr
válasz neilszab #19930 üzenetére
Ennek Azt hiszem valahol már van róla bemutató is külön kiemelve ezt a fícsört!
PLusz cikkrészlet: "According to Porsche’s August Achleitner, the low-rpm torque peak means that it is far less often necessary to shift out of the manual transmission’s ultratall seventh gear. "
Forrás: Link
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Lenovo IdeaPad Gaming 3 Gamer Laptop -25% 15,6" i5-11300H 16/512 NVIDIA 3050Ti FHD
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Sony Alpha 7R II Body ILCE-7RM2 Sony FE 50mm f/1.8 (SEL50F18F) Tamron AF 28-75mm f/2.8 Di III RX
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen