Új hozzászólás Aktív témák

  • Tecsa

    aktív tag

    válasz akela91 #12431 üzenetére

    Az elunduláshoz, megálláshoz még az F1-es kocsikon is kell kuplungolni! A komrány hátulján a váltókarok alatt van egy kicsi kar ami a kuplung!

    A pillangó váltóknak éppen az lenne a lényege, hogy brutál gyorsan váltson sebességi fokozatot. Így tehát pl.: egy LeMans Prototípus kocsiban sem kell a váltások között kuplungot használnod.

    A szekvenciális váltókkal rendelkező autóknál is az elinduláshoz, megálláshoz kell kuplungolni. Felváltáshoz nem láttam, hogy valaki használta volna, viszont le váltáshoz láttam már olyat, hogy egy versenyző heel-toe technikát használt. (Michelisz Norbit amikor meghívták a Hungaroringen rendezett futamra ahol erősebb BMW-vel hajtott, ott a mezőnyben volt egy pilóta aki az említett technikát használta)

    Én csak elmondom a véleményem, nem értek hozzá, bár úgy látom az itt nem követelmény!

Új hozzászólás Aktív témák