Új hozzászólás Aktív témák

  • eami

    addikt

    válasz stefyY #11467 üzenetére

    http://rma-online.creative.com/ oldalon kell nyitnod egy ticketet.. kép sem kell, csak leírni a körülményeket és csatolni az eredeti számláról egy fénymásolatot. Leírás alapján gyorsba elbírálják hogy jogos e az igény, ha igen akkor küldenek infót hogy kell visszaküldeni. Egyébként magyar szervízbe kell küldeni és hollandiából küldik az újat. Nagyon fontos hogy úgy add fel a csomagot hogy legyen nyomkövetés rajta, mert nekem pl hiába vették át már másnap csak 2 hét múlva tudtam elkezdeni reklamálni hogy mivanmár, és meg kellett adnom a követési számot hogy le tudják kérdezni, hogy valóban átvették. Igaz ezt követően 3 napon belül kézben is volt az új füles.

    Postán Business M csomag azt hiszem amivel érdemes feladni. Kap tracking számot is, és "csak" 1500 forintba kerül.

    Ha van még kérdéses akkor bátran... btw, nekem is eltört, csak nekem nem ott hanem a csavarok törtek ki foglalattal együtt.

    hozzáteszem még, hogy a bolt nekem csak 1 év garit adott a fülesre, de a creative 2 évet ad EUban, ˙így gond nélkül sikerült gariztatnom 14 hónaposan is :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák