A CD Projekt és a Media Markt szervezésében lezajlott esti buli joggal nevezhető a legnagyobbnak, amit eddig láthattunk a hazai videojátékos megjelenéseket övező partik közül. Ennek persze leginkább az oka, hogy a World of Warcraft játékosbázisa több ezer aktív játékosra rúg: az este tízkor kezdődő bulin óvatos becslések alapján is legalább ezer vásárló töltötte el a megjelenésig hátralevő két órát.
A szervezők igyekeztek olyan programot szervezni, amely a leginkább illik a játék hangulatához: a helyszínt biztosító 75-ös szintű Westend City Guard-ok pólóján a WoW-ból már megszokott feliratok fogadnak, a helyes blood elf questgiver hölgyek pedig tovább fokozták a hangulatot: a legnagyobb hisztéria természetesen azokat a rajongókat övezte, akik hajlandóak voltak beöltözni a remekbeszabott Frostmourne-replika kedvéért.
Az animeconokon egyre nagyobb népszerűségnek örvend a cosplay, amely külföldön videojátékos jelmezeket is szép számmal szült: ez a rendezvény adott otthont az első magyar World of Warcraft jelmezversenynek, amelyre viszonylag sokan jelentkeztek: a launch party alatt találkozhattunk nagyon profi, lelkes, és ötletes jelmezekkel egyaránt. A győztes végül egy undead warlock-nak beöltözött hölgy lett - a jelmezbe belefektetett munka alapján abszolút megérdemelten.
Egy ilyen éjféli launchnak mindig akadnak problémás részei, hiszen a játékosok alapvetően a játékot szeretnék megvásárolni. A zenés ( a CD Projekt saját zenekara, a "Rock and Rule" eljátszott többek között egy Rocky-ból átemelt, WoW-os szöveget kapott nótát is) műsorok, a jelmezverseny, és Aranyosi Péter (Showder Klub-os fellépéseiből lehet ismerős az olvasóknak) a hangosítás problémái miatt sajnos nem mindenki által hallható fellépése azonban tartalmas szórakozásnak bizonyult. A megmozgatott tömeg és a hatalmas sor ellenére problémamentesen lezajló éjféli vásárlás megmutatta, hogy a World of Warcraft az a játék, amelyre hazánkban a legtöbben kíváncsiak ilyen éjszakai időpontban: a nyitóbuli pedig méltó volt a játék nagyságához.