BioWare: A Dragon Age 3 merít a Skyrim sikeres ötleteiből

A BioWare vezetője, Dr. Ray Muzyka egy Wired magazinnak adott interjújában elmondta, hogy a Dragon Age 3 fejlesztésénél felhasználják azokat a sikeresnek bizonyuló ötleteket is, melyeket a mostani nyílt világú játékokban, például a Skyrimben is alkalmaztak.

Muzyka most is azzal kezdte az interjút, hogy ismételten biztosítsa a játékosokat afelől, hogy tudatában vannak a ténynek, miszerint a Dragon Age II megjelenésével sok korábbi rajongójukat veszítették el. Egyben megígérte, hogy a folytatásban egyéb újítások mellett kifejezetten az elégedetlen felhasználók által felsorolt hibákat igyekeznek kiküszöbölni.

Ehhez felhasználják azokat az ötleteket, melyek a mai nyílt világú szerepjátékokban, többek között a The Elder Scrolls V: Skyrimben is megtalálhatóak és aminek azok a sikereiket köszönhetik. A BioWare vezetője ezt így fogalmazta meg:

"A sorozat következő része ötvözi a korábbi Dragon Age játékok előnyös tulajdonságait, ezenfelül pedig egy csomó olyan dolgot is tartalmazni fog, melyet néhány eddig megjelent játékból vettünk kölcsön és amit szerintem a játékosok is ellenállhatatlannak fognak találni, hiszen ezáltal sokkal inkább nyílt világúnak fogják azt érezni," - jelentette ki Dr. Ray Muzyka.

Annyit még hozzátett, hogy a BioWare munkatársai nagy csodálói a Bethesdának és a Skyrimnek egyaránt, ezért komolyan vizsgálják a játékot. Elmondása szerint annak segítségével sok varázslatos dologgal tudják majd bővíteni a Dragon Age univerzumát, a következő epizód készítésével pedig egyértelműen az a céljuk, hogy meglepjék és felvidítsák a rajongóikat.

A BioWare főnöke azzal zárta mondandóját, hogy az elmúlt hetekben olyasmit látott, ami szerinte vitathatatlanul a franchise jövőjét jelenti. Ez arra kényszeríti őket, hogy abba az irányba haladjanak tovább a játék fejlesztésével, de már alig várja, hogy beszámolhasson a játékosoknak is ezekről a dolgokról.

Azóta történt

Előzmények