A Blizzard nem platformra koncentrál

Abban megegyezhetünk, hogy a Blizzard az egyik (ha nem a) legjobb fejlesztőcsapat a világon, aki olyan klasszikusokat teremtett hőn kedvelt PC-nkre, mint a StarCraft-, Diablo- és WarCraft-széria, de persze nem szabad megfeledkezni a World of Warcraft univerzumáról sem. Most a cég alelnökét kapták el egy rövid interjú erejéig, hogy meséljen arról, hogy mégis miért csak PC-re koncentrálnak munkatársaik.

Michael Ryder alelnöktől azt kérdezte meg a CVG.com egyik munkatársa, hogy miért is lengetik a PC-s játékvilág magányos zászlaját, azaz miért csak a PC-re fókuszálnak a konzolokat és a trendeket figyelmen kívül hagyva. Az alelnök erre a következőt nyilatkozta:

„A játék készítésének korai szakaszában nem koncentrálunk a platformokra különösen, mivel figyelmünk középpontjában ekkor a játékélmény és játékmenet áll. Amint megvan az ihlet azon kezdünk el gondolkozni, hogy melyik platform lenne a legjobb adott termékünk számára.”

„Ezért is történt meg az, hogy az utóbbi években játékaink csak PC-re és Mac-re jelentek meg, mivel véleményünk szerint ezek voltak a legmegfelelőbb platformok játékélmény tekintetében. Ellenben mégse gondoljuk azt, hogy egyedül csak mi fókuszálnánk a PC-re – mi egyébként csak arra figyelünk, hogy a legjobb játékot hozzuk el rá. És a játékosok természetesen ezt jó néven veszik.”

Bizonyára szomorúan olvassák e sorokat a konzoltulajdonosok, de azért az alelnök bácsi ad nekik némi reményt arra, hogy kedvencükön is élvezhessék majd játékaikat. Nyilatkozatában ugyanis kifejtette, hogy nagyon körültekintőek a konzolok kérdésében, több platformot is tanulmányoznak és már erősen gondolkoznak azon, hogy ilyen irányban is nyissanak. Erről azonban egyelőre többet nem tudott mondani.

Azóta történt

Előzmények