StarCraft II: Mégsem került 100 millióba a fejlesztés

Nem került 100 millió dollárnál többe a StarCraft II fejlesztése. Legalábbis ez derül ki abból a közleményből, melyet a Wall Street Journal adott ki nemrég, és amiben pontosítják a korábban elhangzottakat. A 100 millió dollárnál magasabb fejlesztési költség ugyanis a World of Warcraft-ra vonatkozott, nem a StarCraft II-re.

A Blizzard úgy reagált az elhangzottakra, miszerint ők egyáltalán nem adtak még ki semmiféle információt a StarCraft II fejlesztésének költségeiről, és nem is fognak, mégpedig kompetitív okok miatt. Hozzátették még azt is, hogy a játékról semmiféle ismertető vagy bemutató nem jelenhet meg, csak a hivatalos megjelenési idő után, miután az új Battle.net szerverek életre keltek, ami július 27-én, kedden lesz.

A Rock, Paper, Shotgun oldal érdekesen fogalmazott: "A Blizzard bejelentette, hogy nem lehet ismertetőt írni a StarCraft II-ről ebéd előtt." Tehát mindenkinek meg kell várnia, amíg a Blizzard-os kollégák befejezik az ebédet. Utána korrigált, kiderült ugyanis hogy félreolvasta a közleményt (Lunch= Ebéd. Launch= Megjelenés). A hivatalos közlemény szerint ugyanis a Blizzard nem szeretné, hogy bárki is játsszon a játékkal a komplett Battle.net szolgáltatás nélkül, és úgy mondana róla véleményt.

Azóta történt

Előzmények