-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
75000km lesz benne,nem céges volt.Egy hölgyé volt szegeden.Városban használta jórészt és 1.tulaj volt.De nem tűnik széthajtottnak.
Szóval vezettem egy C4-es 1,4est 3éves volt az szét volt hajtva már emelkedőn 70nél csak 3asba ment fel!!Érezhetően nagyon gyenge volt.160nál vége is volt a játéknak.Beteg az a kocsi.Még szerencse hogy csak 1 hétig kellett gyötörnöm.
Ez viszont jól megy minden fokozatban húz.2000alatt erőtlen de csak 1,4-es.
És közel 200 a vége is.ismerősmnek Megane-ja van.4 éve 210 volt a vége.Most már a 190 nagy nehezen.igaz francia kocsi. -
mokus1
addikt
válasz VR6-Fan #8603 üzenetére
Amúgy érdkes amit írsz.Mert tényleg kivül belül klappol a kocsi.Szóval a fényezésen még karcok sincsenek.Belül sincs semmi,szakadás,törés,hiba semmi sem.Szóval az esztétika rendben van.
De mikor meg lett véve...Hazafele az úton jöttek elő a hibák nem lett jól ott megnézve
Szervo egyből elszállt.a ecu egyre rosszabb,váltó,és a hifi.
Egyébként a szervó is érdekes volt mert érezhetően nem volt.Sípolt is hogy nincsen.Aztán szerelő megcsinálta.De néha ugyanúgy jelez hogy puff elszállt.pedig érzed hogy van. -
VR6-Fan
veterán
akkor abba nem annyi km van szerintem mint amit az óra mutat...
nem biztos hogy az ECU rossz..
meg kell kérdezni egy villanyászt aki már látott A2-es hogy mi lehet a hiba.
váltóra nem tudok mit mondani.. első kőrben nézzétek meg hogy olaj van e benne meg ha tudjátok akkor azt is hogy naggyából milyen állagú
szervora szintén nézd meg magad hogy elég olaj van e benne, illetve hogy nem folyik e a kormány műből. (azt hiszem ez már nem villany szervos)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
régebbi VW váltóknál ha nincs bennük elég olaj nem veszik vagy csak "zajosan" az 5-öst (a többi sebességgel makulátlanul elboldogulnak), ilyen váltott még nem szedtem szét de lehet olyan helyen van a 3-as ahol ha kevés a váltóban az olaj akkor szárazon fut.
szvsz az olaj ellenőrzése első körben a legolcsóbb dolog.
felhívod az oudit és kiderül hogy mennyi az annyi, de mint már mondtam első kőrben egy megbízható villanyásznak kéne megmutatni a kocsit, illetve egy hibakód olvasás se ártana...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
vicces
addikt
hát én ezt a srácot tudnám neked ajánlani, asszem már pesten van a műhelye.
a honlapon a többesszám ne tévesszen meg. egyedül dolgozik és jó autóvillanyász
tempomatot nekem ő szerelte be, és profin dolgozik. de megy neki minden ami elektronika.
a valós km állásod is megtudhatod tőle.
üdv!:)
-
mokus1
addikt
Újabb gondok voltak.Mentem ma vele országuton.És sípolva nagy piros felkiáltójel.Mondom ilyen nincs.ABS,ASR elszállt.Ok piros lámpánál csutka fék műkődik.Kerékpörgetős indulás műkődik.
Leállítom a kocsit,megnézem a könyvet hogy lhete vele menni persze hogy lehet.Újrainditom,nem jön elő semmi...Csak a szervó egy idő után de ez már szokásos.
És érdekes volt mert ma sokkal erőtlenebnek éreztem az egész gépet... -
fekeandras
őstag
Ezt minden Audi csinálja.Elég gáz.Szerencsére az esetek 99,99%-ában vaklárma.Ha menet közben leveszed a gyújtást egy pillanatra, majd visszarakod újra jó lesz.Olasz elektronika... Mondjuk az a fül süketítő sípolás kurva idegesítő.Ezért rühellek én minden elektronikát egy autóban.Csak plusz súly és még egy lehetséges hibaforrás semmi több...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8619 üzenetére
meddig, jutottatok, vagy el sem kezdtétek?
én holnap alvázvédőzők
ma ma este kicsit meg kéne hajtani a szerémin a gépet
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #8617 üzenetére
Vazze, mondasz valamit. Még az akksit is ki kéne dobni a fenébe.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8620 üzenetére
Odaálltunk fölé és fél perc alatt eldöntöttük, hogy ilyen melegben nincs kedvünk több napon át a tűző napon rohadni ráadásul úgy, hogy vagy kész lesz vagy nem.Holnap ragasztós pálya lesz.Most van jó kuplung is, kíváncsian várom mi sül ki belőle.Vagy egy gecijó idő vagy váltó fogazás.Már csak fordulatszámmérő kéne mert vakon érzésre váltani elég izgis lehet.Bár a srác elég jól eltalálja a váltásokat.
Pontosan!Éljen a betolás!(Dombon kell megállni.)
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #8622 üzenetére
Inkább a kurbli powa, burkolt fogyókúra asszony pajtásnak. Bár utóbbira a betolás hatékonyabb.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#67688960
törölt tag
válasz fekeandras #8617 üzenetére
Micsodaa! Mióta rontják az audikat olasz elektronikával?
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #8622 üzenetére
Semmi nem sül ki belőle.Nem lesz kocsi holnap... #&@ fuck... !!
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8626 üzenetére
mert mi lett a tádéivel?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8627 üzenetére
Egy kisebb technikai malőr jött közbe nem vagyok felhatalmazva, hogy elmondjam.Ja és lekönyökölt az emelő.Pont a legjobbkor.Nagyon alacsony az autó, a másik emelővel nem tudjuk felemelni.Pedig még a kipufogót is módosítani kellett volna holnapra + a turbóhoz is csak lentről lehet hozzáférni.Hát nagyjából ennyi.Holnap (ma) mehetünk irígyen nézni a többieket.Bassza meg, idén nem lesz több ragacsos pálya.Lehetett volna időt javítani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8628 üzenetére
álljatok rá deszkára, úgy már alá kell hogy menjen a másik emelő is.
ragacsos pályát kifejtenéd?
esetleg priviben elmondani mi a gond ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8630 üzenetére
sejtettem hogy valami hasonló lesz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
mokus1
addikt
Nem tudom hogy hová kéne írnom de van egí Fiat Punto 1,1em.Megvan kicsit tuningolva 55->65-70le(kipufogo,légszűrő)
A kérdésem kb mennyit lehetne kihozni belőle.Vagy már egyszerűbb lenne egy 1,4turbos beletenni?
olyan 100Le kéne -
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8633 üzenetére
és megbizhatóbb lesz...
a rémséges VEMS-es Oettingerrel, azzal nem csodálom, mondjuk az nem is hanggal megy...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
Huh ez baba... de jó árban van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8636 üzenetére
Most is dízelt hajt.Nem bírod rábeszélni benyásra. 650e ből nem is kapna rendes kultúrált benyás Ibizát.Az ezres viccnek is rossz az 1,4-es úgyszintén.Az 1.6 75lovas amellett hogy ritka mint a fehér holló 1:1ben a Golf2-ből jött szóval az sem egy modern találmány.A 2000ccm-s 8szelepes nem rossz de közel 2x annyit fogyaszt mint egy tdi és nem megy sokkal jobban nála.A Cupra meg egy egész más világ.Azért csengetni kell keményen ráadásul eddig csak olyannal találkoztam ami 6-8éves korára szét lett ütve.'90es évek végi Volkswagen konszern autóból amúgy sem érdemes csak a dízelt venni.A benzinesek nem éppen takarékosságukról híresültek el.Ha sportos kis fogyasztású Ibiza kell csak a GT TDI marad a maga 110le/235Nm teljesítményével és sofőrfüggö 6-6,5literes átlagfogyijával.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8637 üzenetére
a 2E-s motor pedig a malacba is jól evett nekünk, akkor egy ilyen bodéban csak jobban kell ennie.
tuti hogy a G2-ből jött, még 2E2 Pieburg karbis, nem valami mono-jetronikos központi csoda?
azért a tádié helyet inkább vennék VR6-ot vagy 16V GTi-t esetleg 20VT, bár az nem megy jól..
összeségében ha jó bőrben van ez az ibiza 600k ért nem rossz bolt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8638 üzenetére
Amiről én tudok az karbis benzin/gázos volt.
A benzines ibizáknak nagyon rövidek az áttételeik.Egyedül a 115lovas 8szelepes hosszabb valamivel a Cupra is geci rövid.Így hiába a kb ~1000kg önsúly "sokat" fogyaszt.
Amúgy Ibizáról volt szó jóbarát!
Hol láttál te ebben a kaszniban VR6-ot vagy akár 20V Turbót?VR6 motor gyárilag eleve egy Ibizában sincs, 20V Turbó is csak az ezt követő generáció Cuprájától volt.
De egyetértek 600k ért jó vétel.Inlább ezt venném mint valami Renault - Peugeot -Fiat valamit.
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8639 üzenetére
"90es évek végi Volkswagen konszern autóból amúgy sem érdemes csak a dízelt venni"
erre reagáltam! 97-től már volt 20VT a G4 GTi-ben
igazad van ibizában nem láttam még, de VW embléma (polo 6n) alatt már igen, itthon is
pedig az ABF motorja (ibiza cupra 16V) hosszabb mint az enyém, 195/50 R15-ön vegyesben 7l alatt kajál valamivel ez enyém, rövidebb váltóval úgy hogy az enyém nyomaték szegényebb lent.
az tuti hogy ilyen idős kocsik közül semmi franciát nem vennék.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
válasz fekeandras #8637 üzenetére
Nem rossz ez Ibiza de azért annyira nem tetszik. Se külsőre se belsőre.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Futás, futópályák
- Parfüm topik
- GoPro Topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Diablo IV
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- LEGO klub
- Építő/felújító topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó