-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz Bandit21 #35000 üzenetére
Egy 1 DIN méretű autórádió a "normál" méret. Általában a navis, DVD-s egységek 2 DIN mérerűek.
A 4 hangszórót pedig szerintem ne kösd 1-be, mert az impedancia szinte biztos, hogy nem lesz megfelelő, és elszállhat az autórádió.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #35002 üzenetére
Akkor ez 2 din lesz, mert a szokásos autórádió méret magasságának a duplája kb. A 2 din fejek drágák, ha jól gondolom akkor ebből egy 1 din-es fej lesz, és akkor kell hozzá egy keret v mi, ami átalakítja a nagy lukat 1 kicsire meg 1 vak helyre.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Peter789
senior tag
válasz bitpork #35005 üzenetére
annó amikor kocsit kerestem elsősorban A6-okat néztem (végül a sok hulladék állapotú mellett belefutottam egy superb-be és az lett a befutó végül) és volt "szerencsém" nekem is ilyen bőze cucchoz. hát igen, a műanyag csodákra képes
ilyesmi fröccsöntött izé a mélynyomó
most ismét autókat nézegetek, elsősorban egy '03-04-es kombi A4-est szeretnék. többnél ott van a leírásban a bőze rendszer, de véletlenül sem plusszpont nálam
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
ESP
senior tag
Golf4-ben is soklengőkaros futómű van elöl?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Peter789
senior tag
van benne pár, de azért jóval egyszerűbb:
hosszmotoros platform (passat, superb, A4, A6) 8 lengőkar + keresztstab csontok + kormányösszekötők + etc:
de az utóbbi ára se a világ vége! komplett készletet lehet németországból 35e körül venni, itthon garanciálisan 50e körül akad noname, meyle hd 80-90e bruttó, de ha a szilenteket otthon ki tudja valaki cserélni, akkor az összes kijön 25-30e körül meyle hd-ben - és általában nem is az egész hullik szét egyszerre, csak sorban kezdenek lógni... tény hogy a hosszmotoros platform összetettebb, drágább, de nem véletlenül! ha jó állapotban van, akkor őrült módjára lehet közlekedni a kanyarokban a 1.5 tonnával, sehol nem jön zavarba...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
kérdés hogy mekkora költségvetéssel számolsz, főleg az utólagos fenntartásban! ha padlóra vág ha bármikor jön egy pár tízezertől akár többszáz-ezereig terjedő kiadás, akkor jobb ha nem hosszmotoros platformot, PD-t, turbós benzinest, bármilyen V6-ost veszel. természetesen nem kell rá havonta ennyit költeni, de ha elkezd csattogni a kettőstömegű lendkerék, elhanyagolod a futóművet és egyben kell cserélni, PD fúvókák megadják magukat, turbó kikönyököl, stb stb akkor bármikor kellhet ennyit mozgósítani egyben. viszont amíg minden klappol, addig élmény a közlekedés vele! a minőségnek, kényelemnek, extráknak ára van...
3 év és 80e km alatt (260-al vettem, most 345e km van benne) ha csak a fő dolgokat nézem akkor vagy 500e-et költöttem a superb-re: 17"-os gumi szett 112e, komplett kuplung és lendkerék felújítás 146e, generátort most újíttattam fel másodszorra 40+30e (sok az elektromos fogyasztó, nagyon eszi sajnos), viszkó és másodventi csere 30e, 3 lengőkar rendberakása 30e, komplett fék elől hátul munkadíjjal 60e, 4db hengerenkénti gyújtótrafó 30e, új akku 30e... mostanra megint rá kéne költeni a fenti összeget a futóműre, az egyik első fék üt, egy műszakit már fizettem rá, most ismét közeleg, stb... szóval mondjuk átlag havi 15e-be benne van az autó fenntartása, csak ez ugye nem havi részletekben jelentkezik
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
válasz Peter789 #35011 üzenetére
Annyi kieg, hogy valóban van esély a kettőstömegű és pd elem meghibásodásra, de csak azért mert a szomszéd nyoladunokatestvérének az apósának a szomszédja belefutott egyszer, ne tekintsük már kőbevésett dolognak, hogy ha vki dízelt vesz akkor neki ez önkremegy!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
Peter789
senior tag
válasz bitpork #35012 üzenetére
írtam hogy nem borítékolható, de benne vannak a pakliban a lent felsoroltak + még ki tudja hány dolog. szóval ha valakit földhözvág ha ennyit ki kell fizetni egy egy hibánál, akkor jobb ha olyat választ aminél ezek nincsenek. gondolom Te se kicentizve vetted az allroad-ot, tisztában vagy vele hogy jóval drágább a féke mint bármelyik kisebb hosszmotorosnak, drágább a gumija mert nem standard méret, a futóműve is drágább + bármikor kikönyökölhet a légrugóban valami ami szintén zsebbenyúlós, ha törés esetén kasztni elemre lesz szükséged akkor messze nincsen olyan választék a bontókban, mint normál A6-ból, stb stb
én most elsősorban egy '03-04-es 1.9PD A4 Avant-ot vadászok multitronic váltóval. tisztában vagyok a váltó potenciális veszélyeivel - viszont azt is beleszámolom, hogyha egy hasonló, 150-200e között futott kéziváltós vasat veszek, akkor cirka borítékolhatóan nekem kell kifizetnem a jellemzően 250-350e km között elfogyó kuplungot plussz lendkerék rendberakását, ami 150-200e. ha olyan multitronic-ot veszek ami a szervíz múltja alapján már túlesett a viszonylag hamar széthulló 6 lamellás kuplungszerkezet 7 lamellásra cseréjén, akkor már számottevően javulnak az esélyeim, hogy a következő 1-200e km-en csak a 60e km-es olajcseréit kell kifizetnem. ha mégsem akkor megszívtam, de a szervízszámlából magamban levonhatom azt a 150-200e-et...
viszont ennek a PD-nek előnye, hogy a motorvezérlő külön könyveli a futott km-t, amit egy VCDS kábellel könnyedén le tudok kérdezni - viszont állítólag egyáltalán nem tudják átírni az órapörgetők úgy mint a műszerfali számokat - így nagyobb eséllyel tudok vadászni egy tényleg 200e-en belül futott példányt. tisztában vagyok vele hogy erős elvárás egy ilyen autónál ez a futásteljesítmény ennyi idősen, de szerintem azért nem lehetetlen...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
válasz Peter789 #35014 üzenetére
Természetesen tisztában voltam vele, és fizetek is mont a katonatiszt. Viszont nem tartom másnak mint hangulatkeltésnek hogy állandóan ezek a hibák emlegetésével kezdődik minden "jó tanács". Ha kímélve volt-van, akkor nincs vele gond.
Multitronic: ne csak a lamellát nézd, hanem hogy a belső szűrőt is cserélték-e. Meg a tolatás icipici karmantyúját, mert sok marha nem használ kéziféket.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #35015 üzenetére
természetesen egy rángató váltós 100e-et mutatót nem vennék meg nyilván az egész csomag egyben számít. de ha helyből 3-500-at mutat a motorvezérlő, akkor köszönöm inkább nem, fiatalítani szeretnék mind években, mind km-ben...
arra hogy a motorvezérlő is mókolható konkrét gyakorlati infód is van, vagy csak sejted? mert én eddig annyit tudtam róla összeszedni, hogy nem igazán piszkálható. ha pedig a motorvezérlőt kicserélik, akkor többé nem számol, megakad, hiába illesztik szabályosan a motorhoz. és eddig valóban csak olyan autókat láttam ahol a műszerfalhoz képest 1-200e-el többet mutatott az ECU. azt olvastam még róla, hogy mivel az autó sebességéből számolja az ECU a megtett távot, ezért van egy 5% körüli hibája, de a nagyságrend akkor is látszik
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz bitpork #35016 üzenetére
van aki úgy vesz dízelt, hogy majd jól keveset fogyaszt neki és vigyoroghat a kúton, közben meg semmi pénze nem marad az esetleges hibákra. ha valaki így fut neki az "olcsó" autózásnak, az nagyon meg fog lepődni, ha pár hónapra le kell állítania miatta a kocsit, hogy összespórolja a szerelőre valót
de mint láthattad, nem a PD-t vagy lendkereket emeltem ki, hanem jópár lehetőség között azokat is megemlítettem csak. 2M-ért biztosan nem fog pár 10e-et futott kímélt példányt kapni, mindenképpen számolni kell a futásteljesítményből adódó, idővel elkopó dolgokkal. természetesen nagyon nem mindegy, hogy hogyan ütötték vágták az előző tulajok, de én is csak reménykedhetek benne hogyha megveszek egy látszólag jó autót, akkor utána nem jönnek elő a rejtett meglepetések idővel... de ha mégis előjönnek, akkor mondok magamban pár csúnyát és kifiizetem amit kell, és csak a minimális szükséges időre maradok autó nélkül...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #35018 üzenetére
ennek nagyon nem örülök, eddig azt hittem tényleg nem lehet piszkálni... no mindegy, kutatok tovább és reménykedek ha a vw-nél visszakövethető szervízkönyves a kocsi + az ECU is hasonlót mutat, akkor azzal már legalább a fostenger nagyját ki tudom zárni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz bitpork #35020 üzenetére
ez is alternatíva lehet annak, akinek van több autója és tud addig mással járni
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Morris
veterán
Urak!
Téligumis segítséget kérnék! Ahogy lecseréltem anno a nyári garnitúrát, azóta megjelent egy kellemetlen tapasztalat. Bizonyos sebességnél (kb 30-40 és 60-70km/h) konkrétan ugrál az autó eleje. vagy pattog vagymi...Ez mitől lehet? Mindezt nagyon jó, sima úton csinálja.
Gumi vagy felni gond?A nyári garnitúrával tökéletes.
-
marsu
addikt
válasz Morris #35023 üzenetére
Szia!
Felrakás előtt ki lettek centírozva?
Ha igen, akkor a gumi "kagylós kopása" okozhat ilyen jelenséget, ami a lengéscsillapítók hibáját feltételezi ...
Vagy egyszerűen csak rossz a két első gumi.
Próbaképpen megteheted azt, hogy a két elsőt és a két hátsót megcseréled.
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
Morris
veterán
Igen, gumis rakta fel, ott voltam, ki lett centírozva az összes. Plusz az összes gumiban szelepcsere is történt.
A gumi és a felni is használt, így került hozzám.A nyári garnitúrával tökéletes az autó. Ezt az ugrálást már tavaly is tapasztaltam pont a téli garnitúránál. Akkor is ugyanez a szett volt, de mostmár jóval "erősebben" csinálja.
Lehet, hogy veszek előre két új gumit, még nem tudom...
csak mi van ha pont a felni a rossz...
Ezt hogyan tudom meg? -
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Nyáron a 3m napernyőt a szél neki döntötte az autómnak és lett a bal első ajtóban egy fkb fél centi mély horpadás.Gondoltam horpadásjavító mestreremberekkel kijavítattom.
Megnézettem és közölték szét kell bontani teljesen az ajtót ami 15.000-20.000ft kerülne.
10.000ft órabérben dolgoznak és másfél óra egy ajtó szétszedése-összerakása.Márkaszerviz: 7500ft/óra.... szídjuk őket mert drágák..de mihez képest.
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #35027 üzenetére
A külön garnitúra külön felnit is jelent?
A gépen szépen kell látszódnia, ha a felni/gumival van baj, üt, tojás, stb. - a gumis látja. Azonban, ha a felni és a kerékagy között, a rögzítésénél maradt némi kosz vagy akármi a felnin, akkor azt a gépen nem látod, mert ott máshogy van a rögzítés, máshogy fekszik fel, nem 4/5 csavarral. Erre is rá lehetne sasolni.#35031) Dodi72: a márkaszervizzel tuti többre jön ki, mert lehet, hogy az óradíj kevesebb, de minden egyes műveletet fix időre elszámolnak - ahogy nekik meg van adva, elég nagy ráhagyással gondolhatod. Pl. az ajtó szétszedése megannyi különálló 20-30 perces műveletet fog összehozni, csavarok meghúzása, ajtó szintezése, ablak lecsavarása, minden laúfax.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Morris #35030 üzenetére
A felnik jók a kocsidhoz tuti? Nekem adott már el gumis nem a kocsimhoz való felnit... Igaz 2 mm volt csak a difi a kerékagynál, de simán rágépelte levegőkulccsal .A nyári kerekedhez nincs tehermentesítő amit esetleg elfelejtettek levenni?
Dodi72:
Hát igen, elég drágán javítanak, de úgy vannak vele hogy nem kell fényezni az autót, ezáltal nem veszít az értékéből sem. Én is vittem már horpadásjavítóhoz a sajátomat, illetve anno amikor márkaszervizben dolgoztam új autókat is, de nem szedték szét őket......Nem tudom milyen technológiával dolgoznak ahol jártál...
-
MunezXBK
nagyúr
Suzukis papa, zöld lámpa, elindul, majd satu. Persze, hogy megküldtem...
-
-
VR6-Fan
veterán
ülések esetleg...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MunezXBK
nagyúr
válasz VR6-Fan #35041 üzenetére
Látom szépen rendbe lett rakva, így már fényévekkel szebb.
Tomcsi: nem, félreálltunk, ( bár Én azt se vettem észre, hogy nekiértem ) aztán az öreg nekiállt vihogni, hogy nem történt semmi, mert már a múltkor nekitolatott valaminek....
Mondom akkor viszontlángos, Én biztos nem adok egy forintot se, rendőrt meg nem hívok, mert mikor belém jöttek anno, akkor is Én lettem a hibás.
-
VR6-Fan
veterán
válasz MunezXBK #35042 üzenetére
csak gyorsan letöröltem nedves ronggyal a port
lehet megy ki Bécsbe aztán fel ebay-ra, itthon úgy is zsidozni fognak, kint egy első pár elmegy 800-900 ért, annyit kapunk az egészért már jók vagyunk..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #35032 üzenetére
természetesen külön felni és gumi!
Nyári: 205/55 R16, Alufelni
Téli: 195/65 R15, acélfelni.Én raktam fel mindet. De már tavaly is éreztem, hogy ugrál. Most viszont már határozottan kivehető sajnos. Eleinte azt hittem, hogy a motor rángat, de üresben, sima aszfalton ugyanúgy pattogott az eleje. Ezért gondolok én elsősorban a gumi-ra vagy a felnire. Nyárival "ööm é bódottá" van
JHONNY 79: Mindkét garnitúra gyári (mármint a felni), csak az acélt (télit) használtan vettem.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #35046 üzenetére
De anno Én voltam elöl.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben