-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz JimBeam00 #96998 üzenetére
Igen. Az A6-n aszonta Mágus hogy csak a lánc kerül anyagárban 1000€ba. És akkor még nincs leszedve a váltó hogy ki lehessen emelni a motrot.
mmdms: https://www.youtube.com/watch?v=Vk9dEYtYUJI Mármint lyrics?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #96998 üzenetére
Maga a készlet elég drága, de nem hiszem, hogy 1000 eurót legombolnak csak alkatrészre és még a munka sehol. Valami itt nem stimmel nekem. Mi mindent kell cserélni? Jó lenne pontosan tudni, mert abból már lehet következtetni az anyag árára. pl a teljes vezérlés készlet hozzáférhető a neten 200 euró körül. 1000 euróból felújíthatnál egy 2.5 TDI-t is.
-
mmdms
addikt
válasz bitpork #97002 üzenetére
huje friccek
Ez a videó az országodban sajnos nem elérhető, mivel az UMG-hez tartozó zenéket tartalmazhat, amelyek használati jogairól nem sikerült megállapodást kötnünk a GEMÁ-val.(#97007) bitpork: megoldanám, de jó lenne jah =)
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
-
kk831228
addikt
Hát ezaz, egy gyári árán k,icseréled az összeset...
Akkor nincs vele gond mióta használod az újakat??
Nekem olyat produkál hogy belülről rányomok a zárásra a z ajtón és minden ajtót lezár a vezetőt viszont vissza nyitja... Jó ideje nem műkszik az ablak felhúzás riasztóval ami hiányzik... Nem tudom de szerintem valamelyik zárral lesz összefüggésben...
Mágus2 : Márkaszervíz, tudod hogy van...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
Elől 12 méter szíj, hátul meg majdnem ennyi lánc. Egy álom ez a motor.
bitpork Dícsérem, egy álom.
E klíma és gyéb segéd szíjaknak nincs periódusa, ellenőrzés van, ha repedezettek akkor csere. Egyedül a magasnyomású pumpa és a
balfbal vezérmű tengely között lévő fogas szíjra van periódus. De ahhoz be kellene kapcsolnom a másik gépem, ami lefújja a búrám, annyira zúg. Elhalálozott a veni, szóval az elsa server most beteg. Az árát mindjárt kiderítem.[ Szerkesztve ]
-
-
K Norbi
addikt
válasz kk831228 #97009 üzenetére
Helló! én nem rég cseréltem a jobb elsőt! [link] a bal elsőt meg már vagy 2 éve. tőle vettem eredeti gyári! [link]
Most csak balos van neki, balost jobbost 5000Ft ért szokta árulni!jaaa cseréld minél előbb ha rosszalkodik! mert ha egyszer megmakacsolja magát! zúzni kellesz
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz K Norbi #97013 üzenetére
Komplett zárról van szó nem mikrokapcsolóról...
Amúgy régebben nézegettem ezer párszáz ft volt a mikro...
Neked milyen hibát produkált??
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
K Norbi
addikt
válasz kk831228 #97014 üzenetére
Kinyitottam az ajtót és visszazárt, nem szívta a benzint, a belső világítás nem reagált ajtó nyitásra, viszont érdekes volt hogy a kilépőfény világított!! volt hogy nem zárta le a bal 1 et, villogott a led de a kis pöcök fent volt
"Hamarosan antenna szerelés"
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #97012 üzenetére
120 000km vagy 5-6 év után illik cserélni a fogas szíjat, ami az üzemanyag szivattyút hajtja. Ha szakad a szíj, nem történik semmi, csak megáll a motor. Nem szakad össze semmi, csak a szivattyú áll le. 80 euró a szíj a fezsítővel és a vezető görgővel.
A klíma és egyéb szíjakat nem néztem.
Más: a jégesőt nézem az ablakból. A verda persze a szabad ég alatt.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz K Norbi #97016 üzenetére
Aha értem, nekem amikor nem zárta le, vezeték szakadás volt az anyósvoldali ajtóba. Azon az oldalon néha nem kapcsolja a belső világítást ami mikro kapcsoló 100 %. Nem mindig. A bal hátsó ajtót nem nyitja mindig csak ha rányomok mégegyszer a nyitásra. Ezt se mindig csinálja... Nekem van benne utólagos riasztó amivel ha zártam felhúzta az ablakokat ez hiányzik legjobban, egy pár éve nem műkszik...
Antenna : várom a fejleményeket , múltkor szétszedtem, semmi baja nem volt, majd most már lesz... Amúgy minden ismerősöm azt mondja sokkal szarabb a rádió vétel mint pár éve...
A másik dolog meg hogy a céges transzporter soha az életbe nem recsegva rádió, pedig járjuk az országot...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
De ez nem a gyári. Láttad mennyire kell szétszedni? Konkrétan ki kell venni a motort a váltóval, bölcsővel és a két gólyalábbal, szétbontani a váltót a motortól, levenni a lendkereket és lehet kezdeni a láncok cseréjét.
Ha valami lekvárt veszel, ami kinyúlik 1 éven belül, másodszorra biztosan felgyújtod a csere helyett.
-
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #97021 üzenetére
Nem gyári, de nem hiszem, hogy Febi név alatt el mernének adni, vmi hitvány minőséget.
Ha meg igen, akkor leperelném rajtuk, abban jó vagyok. Egy paki kereskedést már tönkretettem, addig pereltem őket a besült motoros Laguna után, hogy végül le kellett húzniuk rolót.Egyébként a láncseréhez való bontás során változtat vmin a dolog, hogy automata vagy manuális váltóval van szerelve? Gondolok itt arra, hogy egyik kisebb vagy nagyobb helyet foglal, mint a másik.
Porki:
Elvileg jó, legalábbis itt kint ennek neve van és rengeteg itteni szerviz dolgozik velük, valamint autós boltokban is a top beszállítók között van.
Ugyanakkor rengeteg gyári alkatrészből is van gyatra minőség, ezért nálam ez nem feltétlen szempont, hogy mindenáron gyári legyen. Az enyémbe se gyári vezérműtengelyek fognak kerülni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz JimBeam00 #96998 üzenetére
1.4 TSI-nél vezérléscsere VW-nál kb. 350 000 Ft. Az is láncos és szvsz azonos alapra épülhet.
De szerencséd van, mert a Tiédhez már van utángyártott komplett készlet, vezérlésállító fogaskerékkel 300 euróért. [link]
Enyémhez még csak gyáriból van komplett.
[ Szerkesztve ]
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Mágus2 #97005 üzenetére
Holnap meglesz részletesen az árajánlat (tudni fogjuk pontosan, hogy mi az amit szerintük cserélni kell és mennyiért szereznék be), feltenném ide ha nem gond, mert azért ez horrornak tűnik nekem is...
Azt sejtem a dolog mögött, hogy unokatestvérem szar forrásokból szedi össze az alkatrészeket... azt mondta előzetesen, hogy kompletten vezérlést nem talált sehol, így darabonként kell összeszedegetnie ill. árajánlatot kérnie rá.
Ha van ötlet honnan lenne érdemes beszerezni azt is szívesen venném.
Az egész egyébként onnan indult, hogy indításnál kb. 2 mp-ig (főleg hidegen) csörög a lánc veszettül. Több embernek mondtam, mutattam és azt mondták a láncfeszítő lesz. Ezt mondták itt ebben a szervízben is. Kb. olyan 40.000-rel ezelőtt a szervízkönyv szerint volt cserélve lánc hivatalos Audi márkaszervízben. Létezik, hogy csak a láncot cserélték és a feszítőket ill. a többi alkatrészt nem?! Vagy 40.000 km után előfordulhat ez a jelenség komplett vezérléscsere ellenére is? Most 140.000 km van a kocsiban amúgy...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #97027 üzenetére
Ha márkaszerviz, akkor van nekik raktáron, vagy tudnak rendelni. Olyan nincs, hogy darabonként ők valakitől árajánlatot kérnek. Az árajánlatot ők szokták adni a
looserjúzernek.Papír sok mindent elbír. Kollégám citigo nevű ipari hulladékán papíron kicserélték a kormányművet, mert kopogott, mondom papíron, mert utána is kopogott. Mindezt 9000km futás után. Az autó szinte új volt. Persze nem cserélték, mikor kiderült a turpisság, amint rápillantottunk a kormányműre, perrel fenyegetőzött a kolléga, erre visszavették az autót és visszaadták az árát.
Kérdés, hogy ténleg volt-e cserélve, vagy csak számla van róla, ők meg csak a feszítőt cseréltek rajta, ami ideig-óráig elodázza a lánc cserét.
Kíváncsi vagyok a tételes listára az árakkal.
[ Szerkesztve ]
-
JimBeam00
csendes tag
válasz focvis #97026 üzenetére
Köszi az infot...
Ez a 22-es csapdája... nem akarok garasoskodni, szeretném ha minőségi cuccok kerülnének a kocsiba, mert nem szeretném ha 40.000km után ismét szét kellene szedni vagy csörögne, szakadna stb. viszont jó lenne azért ebből az árból faragni... szerintem márkaszervízben dolgoznak ilyen árakon...
Hulla vakon vagyok egyébként, hogy utángyártott cuccok terén mi a prémiumabb minőség és hol érdemes keresgélni... amit linkeltél az szerinted..?
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Mágus2 #97028 üzenetére
Komoly sztori az is...
Ez nem márkaszervíz, ahonnan most kapok majd árajánlatot. Még az előző tulaj hordta márkaszervízbe, ott írták be a lánc cserét. De ez a vicc egyébként... ha "maszekhoz" viszed benne van a lehúzás, ha márkaszervízbe viszed szintén... akkor most mi a f....?!
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JimBeam00 #97030 üzenetére
Ennyiből már a márkaszerviz is átvághatna. Miért szívassuk magunkat maszekkal?
Node akkor öntsünk tiszta a pofánkba. Audi szerviz cserélte a láncot vagy nem? A hivatalos audi szerviz a márkaszerviz, a megbízható maszek, ahol beírták a cserét, az nem márkaszerviz, vagy mégis?
VR6-Fan Semmi tartalék.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
[link]
csak szerintem megy nyögve nyelősen már a videon is?
többi videora is érdemes ránézni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
veterán
válasz JimBeam00 #97029 üzenetére
Nem értek hozzá, hogy milyen minőséget képviselhet, de a németek se hülyék, hogy gagyit tegyenek az autójukba.
Szerintem (szvsz!!!) nagyon nincs arányban, hogy egy 10 éves autónál elköltse az ember az autó értékének 20%-át egy nyomorult gyári vezérlésszettre, plusz még a munkadíj.1.4 TSI-nél körüljártam a témát: első körben lehet próbálkozni a feszítőcseréjével (ezúton is köszönöm Mágusnak a cikkszámot ), ha az nem jön be, akkor komplett vezérléscsere.
Én végül mos nem cseréltetem a feszítőt se, mert ahhoz is szét kell szedni az egész vezérlést a szerviz szerint. Inkább megvárom, amíg az én Golfomhoz is kijön az utángyártott komplett készlet, ennyit hajlandó vagyok rákölteni. De az is benne van a kalapban, hogy veszek másik autót - nemcsak a lánc miatt - csak mostanában lefoglal más téma, nem tudok autókat nézegetni.Enyém is zörög hidegen kb. 1 másodpercig. Aztán semmi baja, elvileg nem szokott elszakadni, csak nyúlik, ha nagyon megnyúlt, akkor hibakódot jelez a műszerfalon.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #97035 üzenetére
Amikor a foshra felkerül a szarh? A piroskát kérem a háttérből.
Ck. :Mindegyik szériás 2.0CR passat a PD alát kapta. A jó fajta pumpával és hatszögletű tengelyével, ami mint tudjuk a lekvár állagát megközelítő szakító szilárdsággal bír. Ez még nem is lenne baj, de a két kiegyenlítő tengely is ott van.
A golf és octavia 2010 után kapott jobbat ettől. A CFH motor családban nincs kiegyenlítő tengely, nincs olajpumpának hatszögletű tengelye, azt olajban futó szíj hajtja. Az a motor lényegében olyan, mint a régi 1.9 volt a sok cullong nélkül, csak ez 16 szelepes és nem veszi el a naftát 4500 fordulatnál.
Akinek van zsetonja ilyenre, vagy vegye CFH családod, akkor superb és passat kilőve, vagy megvétel után a tengelyeket és a pumpát küldje el javításra, utána sokáig jó lesz. Érdemes ezzel kezdeni, hogy ne kelljen a turbót és a vezérmű tengelyeket i utána küldeni.
[ Szerkesztve ]
-
JimBeam00
csendes tag
válasz Mágus2 #97032 üzenetére
Persze, abszolút igazad van!!!
Ezt próbáltam én is kihozni az egészből... Gondolkodtam hogy maszek vagy hivatalos márkaszervíz, gondoltam egy jó maszek mert ott talán még olcsóbb is azon túl, hogy nem 12 1 tucatként kezelik a kocsit és talán bele is ill. azt rakják bele amit vettem hozzá...
Ebbe a szervízbe/maszekhoz (maszek=nem hivatalos márkaszervíz nálam, csak hogy ne keveredjünk... vinném (ahonnan most várom az ajánlatot), mert mint említettem unokatestvérem az alkatrészbeszerző.
Meséltem neki, hogy van egy szerelő akiről jókat hallottam és hogy hozzá vinném a kocsit. Gondoltam viszem neki a cuccokat amiket összeír és csak a szervízdíjat fizetem. Unokatestvérem pedig jogosan felhívta a figyelmemet, hogy még ebben az esetben is csak akkor lehetek biztos benne, hogy azokat a cuccokat bele is teszi amiket megvettem, ha ott vagyok. Mondom ez igaz... erre ajánlotta (jó salesesként ) magukat...
És most itt tartunk, hogy egy állapotfelmérés után a lánccsörgés miatt komplett vezérléscserére (ill. pár szimering, motortartó bak, olaj,olajszűrő, levegő-pollenszűrő, váltóolaj) kapom holnap az árajánlatot ami kb. 300k + szervízköltség előrevetítve.
Tisztavíz: korábban, hivatalos márkaszervízben írták be még az előző tulajnál a lánccserét a szervízkönyvbe, azóta én még nem vittem sehova, most vinném a "megbízható" maszekhoz... ha érted...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz focvis #97034 üzenetére
Hmmm... őszintén szólva, ha biztos lehetnék affelől, hogy nem lesz komolyabb gond belőle, akkor nem erőltetném én se most még a cserét, főleg nem 300k-ért. Alapjáraton ill. menet közben baromi csendes a kocsi, szépen ketyeg... a maszek szerint állítólag fordulaton már van egy kis hangja a láncnak, én még nem figyeltem meg. Amit mondtam, minden 5. indításnál max. 2mp-ig "dízeles"... A felét minden zokszó nélkül kifizetném... de mit tudjuk ez sajnos nem így működik. Bár, ha az általad említett utángyártott cuccokra gondolok akkor...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
borbas666
aktív tag
Hali.
Milyen fékbetétet ajánlotok? Zimmermann jó választás lehet?iPhone 11 64GB / PS4 Slim 1TB
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...