-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Magyarországon lehet venni 1.5 tsi motorral új polo-t (elvileg r-line, de konfigurátorokban nem szerepel)? Árban mennyire lehet közel a gti-hez? -
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Touareg 2006, 3.0 TDI, V6, BKS, automata
Tünetek: Müszerfal órája lenullázodik ha kiveszem a kulcsot, rádió nem áll le, ha kiveszem a kulcsot. Hol kezdjem el keresni a hibát ?Audi A6, 2006, 2.7 TDI quattro, BPP, automata
Nagyobb fordulaton pislog a "spirál" jel és utánna nem húz, ha leállítom helyrejön de csak a következő gyorsulásig.
G450 szenzor cserélve lett de nem oldotta meg. Hol lehet meg nézni a DPF állapotát, vcds-ben? Végig néztem az engine - Measuring block - ban az összes group-ot de sehol sem találom Regenerálást sikerült csinálni..
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, érdeklődnék, hogy van valamelyikőtöknek tapasztalata skoda citigo-val, az 1 literessel? Tényleg annyira lomha? Egy 1.4-es MPI fabiám van, s a maga 60 lóereje nekem bőven elég, nem szoktam száguldozni, de lassacskán időszerű lenne lecserélni.
Megköszönöm ha privátban válaszoltok.
sziasztok! -
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180005 üzenetére
-
-
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180005 üzenetére
Kieg: itthon csak 1.0 TSI, és 1.6 TDI motorral van, a GTI 2.0 TSI.
-
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180011 üzenetére
Igen, létezik, de hozzánk nem jön. Úgy gondolják, hogy nekünk elég ez is, kicsi piac vagyunk.
Amikor megjelent itthon, csak 1.0 TSI volt elérhető, később érkezett a GTI és a TDI.
Pedig nem olyan rossz a 1.0 TSI, nekem 115Le-s van Highline felszereltséggel. Én tökéletesen meg vagyok elégedve vele.
Ilyen van BigBlackDog kollégának is. -
gyenesmartin
őstag
válasz d.tiborz #180014 üzenetére
Igen, de nekem dsg-be kéne. Amit ehhez a motorhoz raknak váltót, pedig ahogy nézem nagyon lassú és még buta is mellé. Az én swift 1.2 CVT-m ahhoz képest ezerszer jobb.
Másrészt, ha swift motorjára élével ráteszek egy 100Ft-ost, akkor nem dől el, ugyanezt az 1.0 tsi-re nem mondható el. Oké, hogy jó a csillapítás, de pár évtől tovább nem hinném, hogy bírni fogja. -
Doki16
addikt
válasz Csaby25 #180013 üzenetére
Csak hülyeség volt, mert amikor megnéztem a hozzászólásod, csak ennyi látszott:
"Sziasztok!
Touareg 2006, 3.0 TDI, V6, BKS"De most már látom, hogy szerkesztetted utólag.
Mit értesz az alatt, hogy nullázódik a műszerfal?[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Csaby25
senior tag
válasz bitpork #180010 üzenetére
Igen, egy "szaki" próbált áramot adni ablakon levő féklámpának (mivelhogy nem ég) a hátsó 12V-os konnektortól, de utána láttam otthon, hogy nem annak adott hanem a csomagtér ajtózárnak . Akkor nem vettem észre, hogy nem működik az óra, csak utólag.
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180015 üzenetére
Pedig nem lassú és buta a DSG. Pillanat alatt elvált, és tanul. Sport módban lelkesen forgatja a motort.
A CVT váltót nem ismerem, nem vezettem még olyat. -
gyenesmartin
őstag
-
válasz Csaby25 #180017 üzenetére
Hát akkor első körben azt kellene megnézni hogy a hátsó ajtónál mit tett tönkre. Ha elkezdte megvagdosni a vezetékeket akkor ez okozhat CAN hibát. De lehet aftermarket fej, hangszóró telepítés is. A műszerfalba bemenő csatikat is át kellene mozgatni. Akksid hogy áll?
A 2.7-nél meg motor blokkjai között nézd meg a DPF nyomás számait. Szerintem elérte élete végét - én így nem merném használni mert regenkor elkezdi a motorolajat felverni és sokkal több kárt okozhat mintha DPF-t cserél az ember. Gyári még a szűrője?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csaby25
senior tag
válasz bitpork #180021 üzenetére
Értem, köszi. Ez a baj, hogy nem találtam a motor blokknál semmit ami DPF-re utal. Esetleg meg tudná mondani valaki hányas blokk? Nemrég volt vásárolva, gondolom gyári szűrő....
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180020 üzenetére
Ezt Te tapasztaltad valamikor? Mert én 1 év/19e Km alatt nem.
És többen is meg tudnak cáfolni.
Merre laksz? Ha közelemben, ki tudnád próbálni, hogy mit tud valójában. -
válasz Csaby25 #180022 üzenetére
A VCDS-nek mutatnia kell amikor az advanced measurében nézed. Frissítsd a legújabbra és látni kellene. Persze ha nem törött - mert amúgy ez modellenként változhat.
MOD
valahol a 102 körül van az engineben asszem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz Csaby25 #180022 üzenetére
Ott lesz a 01-engine modulban és azon belül measure blockban. Addig kell lépkedni amíg nem találod. Régebben néztem, de olyan 40 felett van azt hiszem valahol. De nem akarok hülyeséget mondani szépen végig kell lépkedni. Ha ott nem találod akkor még van esélyed az adv. meas. value-ben.
Bocsánat akkor rosszul értettem az órás részt Bitpork jól leírtak, ellenőrizz minden kábelt, már tized voltokra is baromira érzékeny. Can-Busba nem lehet csak úgy bekötni semmit meg áramokat levenni innen onnan.
(#180020) gyenesmartin: Kell neki egy reset, lehet rosszul tanult be. Ezt otthon is megtudod csinálni, pár másodperc az egész. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180025 üzenetére
Igen, DSG van.
Én Hatvan közelében lakom, Miskolc felé nem nagyon járok.[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
válasz d.tiborz #180027 üzenetére
Ülni még nem ültem benne, itt a környéken csak kézi-s tesztautók vannak.
Viszont akárhány videót nézek mindenhol ugyanazt látom. [link] [link] [link]
Nagyobb gáznál a leginkább észrevehető. Minden váltásnál, amikor például 1-ről 2-be vagy 2-ből 3-ba rakja, akkor igen lassan esik le a fordulatszám, valamint a gyorsítás is megszűnik közben, majd mire végül beváltott akkor kezd el nőni a sebesség is. Swift előtt egy régi 1.6-os golf iv-esem volt 4 sebességes automatával. Még az is jóval gyorsabban váltott ennél és ugyanúgy nem lehetett megérezni, váltás közben sem torpant meg.
1,2 millió a különbség ahogy nézem a gti és az ezres között, ugyanúgy felszerelten, mint a jelenlegi swift is.[ Szerkesztve ]
-
-
papg79
tag
Sziasztok, előre is elnézést kérek, ha nem jó topikba teszem fel a kérdésemet. Szeretném az autóm (Vw Sharan 1.9 pdtdi 2003-as évjárat) klímáját kitisztítani. Tavaly klímabombával oldottam meg, de az idén habot vettem. Annyit tudok, hogy kivéve a pollenszűrőt, a csövet egészen a hőcserélőig ledugom, és oda juttatom el a habot, de ez elég? Vagy a szellőzőkbe is szoktak fújni belőle? Előre is köszönöm a válaszokat!
-
bul07
nagyúr
válasz papg79 #180034 üzenetére
Jól gondold meg
Több tényező miatt is
Nem fiatal a kocsi ki tudja milyen állapotban vannak a esetleges szivacs betétek, és a vegyszer hatására akár el is porladhatnak
És ha valamibe befolyik a cucc az se köszönheti megÉn otthon nem csinálnám, főleg nem megbontás nélkül, megbontva rendesen talán
Az ózonos tisztítást szokták még ajánlani, egyes helyeken nem is drágán csinálják
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
stvnppp
senior tag
válasz gyenesmartin #180030 üzenetére
Szerintem el kellene menned egyet tesztvezetni, még ha nincs DSG-s is, legalább a motor miatt. A tesztek nagyon köpködik, mert kicsi, háromhengeres, nagy lendkerék van rajta (emiatt esik vissza a fordulat olyan lassan), de normál forgalomban nem nagyon kell pörgetni, a 200 Nm már 2000-3000 között megvan, szóval ott is el tud indulni. 0-100 meg ritkán fordul elő közúton, de racséra nem automata Polot kell venni.
A lényeg: Ez más, mint a Suzuki pörgős szívómotorjai, ezért kell kipróbálni, aztán eldöntöd, hogy kell vagy nem.
-
anorche1
őstag
Orokoltem egy 2003 -as, 1.2 -es 12szelepes sedan fabiat, 70ezer km -rel, garazsban tartva.
Barmennyire is nem tetszik az auto, ugy dontottem, hogy amig egyetemre jarok es diakfizubol elek, megtartom.A 70bol 35 biztosan, de szerintem mind a 70 -ezer km nagypapasan lett levezetve. Utolso 35ezer km -nel az olajcsere le lett szrva, 3x 2ev utan lett cserelve, 1x pedig 4 ev utan (km mindig joval 10k alatt). A garazsban raadasul csak 15w-40 -es olaj volt, remelem nem azt toltogette bele az oreg, na mind1.
Van barmi tipp, javaslat, hogy a motor tipushibait elkeruljem? A vezerlest 100k -nal tervezem cserelni, de a kora miatt lehet elobb kellene (17eves)? A beegett szelepeket meg lehet valahogy elozni? Premium benzin megy bele segithet barmit is?
Osszefoglalo szerint azokat erinti jobban a gond, amik kimelve vannak. Alattam a kocsi rendszeresen meg lesz hajtva a bukkben, tegnap is bele ment ott 200km. Mokas vezetni, olyan mintha egy gyerekeknek keszult tanulo auto lenne, mert minden kanyarbol padlogazzal lehet vele kijonni, ugysem csinal semmit sem.
Azt is tudom, hogy a hosszu autopalyat sem birja. Ez mit jelent? Miskolc-balaton 140-150 -nel sok lenne neki nyaron? Lehet rajta segiteni valahogy? 5w-60-as olajjal?
Egyelore ennyi, mert ha tul hosszu egy hozzaszolas, sokan csak atugranak felette, es nem kapok valaszt
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Speeedfire
nagyúr
Jól sejtem, hogy az egyik termosztát hiba akar lenni, a másik pedig csapágy?
Havonta egyszer veszem elő akkor is világít a csoda lámpás.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Doki16
addikt
válasz Speeedfire #180045 üzenetére
Lehet más is. ELM327 nem biztos, hogy jól mutatja. VCDS kell azzal hibát olvasni és élő adatot olvasni a szenzorokra. De lehet akár csak sima kábel szakadás is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Doki16 #180046 üzenetére
Közben megnéztem azzal is. Egy szenzor vagy kábel lesz. Üresen az autó 90 fok bent, vcds szerint 143. De semmi gőz, vagy víz. Kedden megy is szerelőhöz. De ezek szerint nem komoly.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...