-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #15002 üzenetére
Üdv koma!
Olyan kérdésem lenne, hogy mely autók kapták ugyanazt az ablaktörlő mechanikát mint a golf IV?
eltört a kúpos, menetes része amire az anya fogná oda, és ha nem találok itt Csabán Golf IV-et a bontóban, akkor kéne még alternatíva! Remélem jól leírtam, hogy mi a bibije a vasnak
Előre is köszike a helpet -
tomcsi23
veterán
válasz Morris #15003 üzenetére
Szerintem az ablaktörlő még szélesebb körben alkalmazott, de a közös padlólemez: Audi A3 Mk1, Audi TT Mk1, Volkswagen Golf Mk4, Volkswagen Bora, Volkswagen New Beetle, SEAT Leon Mk1, SEAT Toledo Mk2, Škoda Octavia Mk1.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
chicken
senior tag
nem tudja valaki, hogy lehet a nyamvadék hegymenet-assisztenst kikapcsolni audiban?
mens sana in campari soda
-
VR6-Fan
veterán
holnap valaki jön ki Lurdy-hoz évadnyitóra, hátsó parkoló...?!
11-12 fele megyek/megyünk mi.
tomcsi esetleg?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ujskodas
tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy hogyan kell Octavia II-n a szervízjelzőt nullázni?
Köszi!Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Manitou
addikt
Szegény skodák
[link] -
Zewa
senior tag
Nem vagyok egy nagy bogár rajongó de ezt azért elfogadnám.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
tomcsi23
veterán
(#15012) rob210: eső nem volt, bár itt más program lett végül.
VR6-Fan: Na mi volt az évadnyitón?
(#15013) ujskodas:
Tippek:
*
1. Napi km gombot bemyomni.
2. Gyújtást ráadni(szinte az előző lépéssel egyidejűleg).
3. Napi km gombot elengedni.
4. Napi km gombot jobbra forgatni.
Ezzel visszaáll a kijelző és egy év vagy 15.0000 km-ig újra csendben marad.**
Az "OIL" service nullazasahoz:
- sebessegmero alatti gomb megnyom (nyomvatart)
- gyujtas raad
- "OIL" megjelenik az "egermozin"
- sebessegmero alatti gomb (ami eddig folyamatosan nyomva volt) elenged
- a fordszammero alatti gombot kihuzni(!) kb 2 masodpercig a nullazashoz***
Az "INSP" service nullazasahoz:
- sebessegmero alatti gomb megnyom (nyomvatart)
- gyujtas raad
- "OIL" megjelenik az "egermozin"
- sebessegmero alatti gomb elenged, majd ujra megnyom es ujra elenged!
- "INSP" megjelenik az "egermozin"
- a fordszammero alatti gombot kihuzni(!) kb 2 masodpercig a nullazashoz(#15014) Manitou: Szegény járgányok. Főleg, hogy itt van Tomate-nek a paripája is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Syncro
újonc
válasz dízelracer #11053 üzenetére
Helló!
Régebben azt írtad ,tudsz egy passat syncrot ,csak drágán akarnák adni. meglehet még? És mennyiért?
Köszi!http://prohardver.hu/dl/s/n2.gif -
Morris
veterán
Na urak, megbukott a vas a Co-n. (persze ez csak egy elővizsga volt). Holnap cserélnek katalizátort aztán remélem sikeres lesz!
Viszont a másik érdekes dolog. 2 éve mikor voltam műszakin, akkor a lengéscsillapítóim 20-21%-osak voltak. Azóta hozzá sem lett nyúlva semmihez.
Ma meg a szemem láttára dobta a gép a 70 meg 68%-ot! Ja és a gumik nyomása sem volt alacsony (2 bar mindegyik)Erre van értelmes magyarázat? (hozzáteszem, 2 éve az NKH-nál voltam)
Most egy igen jól felszerelt műhelyben mérettem![ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #15031 üzenetére
nem cseréltem még ki azt a két cuccot. (szívott levegő hőm. jeladó és lambda szonda) már annyira elegem van, hogy minden hónapban vegetálok, mert minden pénzem kimegy az autóra.
ez a két alkatrész is legalább 50k lesz.
a következő projekt lesz, h szerintem visszamegyek a majd a műhelybe és kiszedetem az ellenállásokat.
Egyelőre nincs rá most keret. fél év alatt 460k-t vertem el a vas-ra. (szopás)
Egyébként igen, javarészt városi közlekedés és volt már 2 vezérműszíj szakadásom is. (persze nem az én hibámból)
Azt hiszem egy huszasba kerül. Valami utángyártott hulladék. de megteszi. majd utána foglalkozom vele (sztem át fogják tolni)Ha jól láttam a Co 0,6 volt. pont kétszerese maximumnak
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #15032 üzenetére
és szerinted ha KAT-ot cserélnek jobb lesz a CO számottevően?
inkább menjél el pályára egy jó 30km-t hogy meleg legyen a kipu rendszer és kiégjen a katalizátor (tartósan utazni ilyen 3500-4000 körüli fordulaton)
ha beszívott levegőt höm-öt nem is cserélsz lambda szondát cserélsz már előrébb vagy sokkal mint egy kat cserélve és kb 20 e körül mérhetnek egy lambdaszondát...
katalizátort csak úgy nem kell cserélni azzal max az a gáz hogy nincs kiégetve, ill az állt dús keverék miatt megtelik "dzsúzzal"
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #15033 üzenetére
Hát nagyon remélem, hogy jobb értékeket dob majd.
kiégetést már eszközöltem korábban is, ezek szerint nem segített.jövőhéten visszamegyek az előző szerelőhöz és utasítom hogy gyári állapotú vezérlést szeretnék. nem szeretem a kókány dolgokat.
ha ez megvan, akkor mehet a csere.Egyébként most akkor hány darab lambda szonda van a Golf IV-ben?
egy csomóan 1-et mondanak, a másik tábor kettőt..én már elvesztettem a fonalat.
egyébként én 1-ről tudok! mégpedig 4 vezetékes. jól tudom?[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #15035 üzenetére
Ahogy néztem nekem 4 vezetékes. viszont csak egy szondát láttam, azt is a leömlő után. (de még a katalizátor előtt) mindegy.
Amúgy túl vagyok a műszaki vizsgán. a katalizátor csere megoldotta a problémát.
a Co 0.18 lett szemben a tegnapi 0.6-tal.vizsont a HC kicsit magas (ha jól tudom akkor ez az olaj jelenléte a kipufogó gázban)
de hogy mitől magas
Tavaly nyáron voltak meggyűrűzve a dugattyúk, 10W-40-es Valvoline maxlife van benne. -
zoo8800
veterán
válasz Morris #15041 üzenetére
Vizsga után szólt az ügyintéző, hogy a 1996 utáni a kocsikat át lehet minősíttetni (vagyis helyre tenni) a környezetvédelmi besorolást. Mondtam: hát legyen!
Csak a műszaki vizsga matricáját ragasztották a rendszámra, és adtak egy igazolást, hogy a kocsi átment a környezetvédelmi vizsgálaton is. Ezzel a papírral és a rendszámmal el kellett mennem az okmányirodába, ott 585 Ft-ért megkapta a másik matricát, új forgalmit, és csóközön
Az okmányirodát pedig hihetetlen 25 perc alatt megjártamrip and tear, until it is done
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok Vw-se és Audisok és Seatosok,
sajnos távolodom a Vw konszerntől, ugynis mai nappal elhoztam első olasz autómat.
Azért továbbra is olvasom a topikot és idővel egyszer úgyis veszek egy VR6-ot.Egyelőre viszont a Puntoval nyomom.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
Ez érdekes, mert nekem is szabályozott katalizátoros.
No és a forgalmin persze hogy 02 vanAugusztusban vizsgázunk akkor majd elintézem, hogy átvezessék.
Renault power
-
Balupapa
senior tag
hol van olyan bolt ahol lupohoz lehet kapni kiegészitőket?
_-=*WheelWhores*=-_
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...