-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #118001 üzenetére
Elgondoztam rajta, még nem tudom. Nekem valamennyire látszik maga az izzó, nem tudom segítene-e a LED.
-
Morris
veterán
válasz zsolt19900 #117995 üzenetére
Tolmácsolom Mági intelmét:
5W30-as olaj nem igazán való pd be ha nincs benne dpf. Hiába teljesíti a normát.[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Tegnap bevittem szerelőhöz a kocsit. Kicserélte a viszkokuplungot meg a hűtőfolyadékot és mára ígérte hogy kész lesz.
Ma megyek be. Megbeszélt dolgok kicserélve de a ventilátort apró darabokra törte szét Remélem holnapra nem repíti szét az egész motort mikor megyek érte -
zsolt19900
őstag
válasz Morris #118010 üzenetére
eddig nem volt vele probléma, de akkor milyent tegyek bele?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Dot
őstag
válasz golfvariant #117982 üzenetére
Én még a vonószemet is számon kérném az eladótól(ha olyan az autó).
Mert nem egyszerű és olcsó beszerezni. De egy 10000Ft-s alku tárgya lehetélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Brumi˘
addikt
válasz zsolt19900 #118012 üzenetére
Pl.: Fuchs titan gt1 5w40, motul xclean 5w40.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #117975 üzenetére
Add el.
-
zsolt19900
őstag
-
Morris
veterán
Én nem értek hozzá. Hiába próbáltam megérteni, nem ment. Annyi mindent mondanak.
Pl azt sem értem, hogy ha ott van az a nyomorult DPF és ugyanaz a moci, akkor hogy a tökömbe jó ebbe az 5W30 a másikba meg 5W40.
Értem én, hogy a W30 longlife, de a két olaj tulajdonsága nagyon más. Ugyanúgy 8ezrenként cserélném én is, de mégsem ajánlják DPF nélküli motorba.
Pedig kb alig van köztük árkülönbség.[ Szerkesztve ]
-
M@nH.
aktív tag
Valaki tudna nekem segíteni, hogy vag-commal megoldható lenne a riasztó kikapcsolása? Sajnos olyan érzékeny, hogy kb megreccsen a parketta és már beriaszt.. Legalábbis munkahelyemen előfordult már, hogy nagy szélben bekapcsolt, mert nem túl szélvédett a parkoló és ez elég bosszantó Vagy esetleg valakinek nincs egy jól összeszedett magyar/angol leírása erről a progiról? Annak is nagyon örülnék
2000-es Audi A3 1.8T AQA -
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Tegnap este végre visszakaptam az autót. Kész a váltó. D kuplung tört szét benne, az adta a hangot. A kolléga aki szerelte azt mondta, mostanában sok ilyennel találkozott. Anyaghiba sajnos.
Olaj, tömítések, olajszűrő, olajpumpa, D kuplung illetve pár kis alkatrész csere + munkadíj -> így lett a végösszeg 230ezer Ft amihez jár 1 év gari. A kereskedő hozzáállása nagyon korrekt volt. Ő vitte el a kocsit tréleren, illetve tegnap este együtt mentünk el az autóért. Az összeget felesben fizettük, szerintem így korrekt. Több ilyen lelkiismeretes ember kellene.A váltót pedig Balogh Gábor szerelte Balatonfűzfőn. Ő is meglepően korrekt fickó.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
bmwsan
senior tag
Érdekes téma az izzó és büntetés viszonya. Nappal ha nem ég valamelyik akkor rendor nem büntethet meg, ha arra hivatkozol, hogy éppen a szervízbe mész cseréltetni. Rosszlátási viszonyok , illetve éjszaka már igen.
Ha az index éget ki akkor pedig, ha tudod jelezni, pl kezet ki az ablakon azért se büntethet meg nappal.
Legalábbis ezek az én infójaim a témával kacsolatban
Ha eü doboz nincs nem büntet érte a rendor, ha van, de nem használos azért igen, illetve ha van ha nincs de az elsosegély elmulasztásáért igen.
Tehát igazából, nem büntetnek csak akkor ha elmulasztjuk az elso segélyt, azt meg ugye doboz nélkül is lehet nyújtani. -
Qru
MODERÁTOR
válasz bmwsan #118024 üzenetére
Mérlegelhet persze a yard. Mondjuk ha balkormányos autód van és nem egy Aygo-ban ülsz nehezen tudod jelezni a jobbra kanyarodást. Kivéve ha gibbon vagy és 2 méter hosszú a karod.
De él amit írsz.
Ez így is van, csak hogy látod el, ha nincs nálad kötszer?!
#nincsbennetarcsi
-
bmwsan
senior tag
Pontosan ezek, csak ilyen kiskapuk, de normális ember ha teheti a leheto leghamarabb kicseréli/kicserélteti.
Az elsosegély nyújtást kötszer nélkül is meg lehet adni. A helyszínt kell biztosítani, segítséget hívni, ha tél van akkor betakarod a sebesültet ki ne huljön. Ha leszakad a kézfeje meg próbálod elkötni, hogy el ne vérezzen és a testénél magasabb ponton rögzíteni,stb. Itt már a kötszer is kevés lenne.
Az egyetlen dolog, hogy életben kell tartani amíg a mento nem érkezik meg. Utána ok meg kórházig próbálják életben tartani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kalandor #118033 üzenetére
Jogos a félelem, ha valaki megtépte a csavarokat a tartóban, ami a blokkra van felcsavarozva, akkor menetestől fognak kijönni. De a tartó cserélhető, szóval aggodalomra semmi ok. Viszont nem kell kivenni a motortartót az ellenőrzéshez. Elég ha valaki D-be húzza felnyitott géptetővel, magad is megnézheted mennyit moccan a motor a bakon a motor oldalán.
A kopott féltengely csuklók is hasonló jelenséget okoznak. Ránt egyet a hajtásláncon, mikor megfeszül, mert van benne lógás.
200 000km fölött már a váltóban is van pici játék, az a sok kis kopás összeadódik, és érezni amikor a D és R között kapcsolgat az ember miközben a féken áll.
[ Szerkesztve ]
-
mqm
senior tag
Sziasztok!
Másik topicban feltettem már a kérdésem ,de talán itt nagyobb eséllyel kapok választ!
Az autó egy VW lupo 1.4.
[A kérdésem.]
Köszönöm a választ!
Üdv,
P.[ Szerkesztve ]
Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
-
Kiskokó
veterán
Na haver Passatja "megörökölte" a régi felnijeim
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz K Norbi #118048 üzenetére
Az egy S6 de nem igazán bírom a tulaját.. ahogy itt a fórumba mondanátok az egy Pék...
Mellesleg tudom ízlés kérdése.. de nem szeretem a Rotor felnit...
1-2 év múlva ez lesz az Új Ramses... (értsd minden szarra felteszik 16"tól kezdve replikába)| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Megjött a VCDS-em. Megolvastam az autót, és két hibakódot talált.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3U0-907-044.lbl
Part No: 3U0 907 044 A
Component: CLIMATRONIC S B5 C 2004
Coding: 17000
Shop #: WSC 00028
VCID: 3169F34FFBDC81962BD-50E61 Fault Found:
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
35-00 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Part No: 038 906 019 KD
Component: 1,9l R4 EDC G000AG 4897
Coding: 00001
Shop #: WSC 00028
VCID: 63C54907F1A06306E91-4A3A1 Fault Found:
18263 - Powertrain Data Bus
P1855 - 35-00 - Software Version Monitoring
Readiness: 0 0 0 0 0Mind a kettőt kitöröltem. A P1855 még nem jött vissza, viszont a klímát visszaírja.
Mágus
Mi lehet ez a nyomás kapcsoló? A klímát álló helyzetben bekapcsoltam. Az az érdekes, hogy egyszer hideget fúj, egyszer meg meleget. Eddig nem tűnt fel, hogy gond lenne vele. Igaz nem nagyon használtam még benne a klímát.[ Módosította: Qru ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...