-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz
VR6-Fan #8503 üzenetére
Azt tudjuk, hogy a bogarak valahogy elkerülnek. Vagy csak hátrafele közlekedsz.
A bogarakat a kúton a mosónál - lehetőleg frissiben lecsapatom - a nagyja le is jön.Andris, Dodinál minden megoldható, csak píz kérdése.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
válasz
fekeandras #8504 üzenetére
Igen vállalok....
-
#00809728
törölt tag
válasz
rootkiller #8502 üzenetére
kb annyira mint amiket néha itt őssze-vissza hordasz...
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #8512 üzenetére
hát néha az enyém is fűstől feketén, de az nem a gázolaj miatt van
érdekes, ment pű
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
Ha használ, vagy használt valaki Wynn's, és, vagy Liqui Moly termékeket, az írjon vélemény légyszi.
Olyanokra gondolok, mint pl.:
-rovareltávolító spray,
-olajadalék,
-üzemanyagadalék,
-rozsdaoldó,
-hűtőtömítő.Én eddig Opelhez használtam egyszer Winns súrlódáscsökkentőt, úgy tűnt hogy jól működik.
-
rob210
nagyúr
-
#67688960
törölt tag
Nem tudja valaki, lehet-e nem jó hatással egy újrafémező adalék, olajos szelepszáremelésnél?
rob210: Köszi! Bővítem a jelölteket.
[ Szerkesztve ]
-
#67688960
törölt tag
Úgy gondolom, hogy a szelepeknél nincs akkora kopás, és ha egyenlő vastagságú réteg képződik nem fog emiatt esetleg szorulni(vagyis emiatt lassabb lesz a nyitás-zárás mint ideális lenne)?
Pontosan hogy alakul a képződés vastagsága? Igénybevételtől függően helyenként eltérő? Nem lehetetten az se.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz
#67688960 #8524 üzenetére
Na most ez úgy néz ki, hogy egy finom vékony réteget bevonatot képez a hengerekben és egyébb helyeken.
Hő hatására megszilárdul.
Ez pont azért van kitalálva, mert az apró repedéseket karcokat tömítettlenségeket fémezi úkra.
Egy réz ezüst kombóval:-D
Legalábbis amit én használok az ezt tartalmazza.
Nekem nagyon bevált, csendesebb lett a motor és nőtt a kompresszióm.
(mérve volt előtte is és utánna is.)
Nem nagy eltérés de pozitív minden képpen.
Renault power
-
Zsubi
őstag
Üdv srácok!
Szeretném őszre vagy tavaszra lecserélni a mostani vasam:
Csak nem tudom melyik lenne a jobb választás: Volkswagen Golf 1.8 5V Turbo 25 Jahre GTI vagy pedig Audi S3 1.8 Turbo Quattro
Az Audi jobban tetszik a Quattro hajtás miatt[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
VR6-Fan
veterán
G4 GTi lomha mind a franc... (a 150 verziót egy gyári G1 GTi megverte kb 20seccel anno mikor tesztelték
)
ennek ellenére nekem jobban tetszik mint az oudi.
igaz az oudi izomsabb 45 pacival no de 100kg-vel tuti testesebb illetve a a kotró hajtás fix az az folyamatosan hajt ami mind teljesítmény veszteség, mind nőveli a fogyasztást.
motor egész jó a turbot szokott elpukkani juzer hiba miatt, meg a gyujtótrafok, azok szimplán azért mert ezen a szérián már szarok.
az oudi jobban felszereltebb (a jel véget ami az elején van drágább is fent tartatni talán), bőrős stb..
és jobb tuning alap a 225-os motor mint a 180-as.
szóval ha kanyargós útakon szereted tolni neki akkor oudi, ha meg lámpától lámpáig akkor GTI.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Zsubi
őstag
válasz
VR6-Fan #8529 üzenetére
A két 1.8T (Audi vs. VW) blokk csak elektronikában térhet el
Mert ha igen akkor a GTI-ből is könnyen kilehet csikarni 200 feletti lovat
Azért lámpától lámpáig is jobb a kotró hajtás
Igazából jobban szeretek kanyargós(hegyi) utakon autózni, számomra élvezetesebb mint egyenesben nyomni mint barom
Mindig azt szoktam mondani magamban ha megelőzz valami izmosabb autó amihez kevés az 1.6 hogy nyomjad neki nyugodtan kanyarban majd utol érlek
Golfnak a piros-fekete Rercaro belsője tetszik nagyon de az Audi bőrős Recaro-ja sem rossz
Nem tudom igazából eldönteni hogy melyik lenne a jobb..... de megvan......... Golf IV R32 csak drága..... 4motion+"erős" mint állat, jó hangja van[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
Szerintem nem csak elektronikában tér el, én szerintem lehet különbség a turboban, vezérműtengelyben, kipufogórendszerben, de az elektronika is biztos más. Egyébként hogy egy példát mondjak, az MTM csak chippel 195le-t tud kihozni a 180as verzióból, és 250et a 225ös verzióból, viszont el lehet menni 345le-ig is.
R32-ből 6-700le-t kilehet hozni nagy turbóval vagy kompresszorral.
Artengo TR 990 Pro
-
fekeandras
őstag
válasz
rootkiller #8534 üzenetére
ja, csak akkor mögéjük kell kötni egy olajkutat...
-
tomcsi23
veterán
válasz
fekeandras #8535 üzenetére
Szerintem is 700 lóra kéne gyúrni.
bár azt nem tudjuk, mire meg hol szeretné használni. Családi verzsönnek ideális....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
maga a blokk tömb u.a., az okosok azt mondják hogy a 225 verzsönökben (tök mindegy hogy audi vw seat vagy skoda) már alu dugó van teflon bevonattal, amúgy meg kicsivel hegyesebbek benne a vezérmű tengelyek, nagyobb csigusz, erősebb csővezés, aszem a befecsik is nagyobbak.
"A 150le vele nem érdemes foglalkozni mert ugye azon alacsony nyomásu a turbó és nagyon gyenge a motor belsö,180le motor belsö az olyan 250le-ig birja,210-225le az 320le ig birja mert ott már kovácsolt aluminium dugatyuk vannak"
ezt egy olyan mókus írta akinek 430le-s a seatja, 20VT.
azok az ülések amik az audiban vannak baromi kényelmesek, a golfé meg akkor az ha relatíve vékony vagy.
én is 6 henger párti vagyok, de az R32 baromi nehéz a motor miatt is meg a hajtás miatt is, ergo azért olyan jól nem lépeget, ha az ember lecseréli a leőmlőt kap egy sport katalizátort (ezeknél már a katalizátor megléte fonts, legalább az egyiknek!) meg valami nem diszkos végdobot meg egy kis motorvezérlő optimálizálás akkor fellehet azokat is 280-300le-ig húzni, ott már elég jól haladnak, de 10000juro ért turbosítják is neked, az viccesebb
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz
VR6-Fan #8537 üzenetére
Aztán azt az erőt le is kell rakni valahogy.Akkor minimum 2tárcsás szinter kuplung, 500lóerő felett már inkább 3tárcsás de akkor is a váltó sem bírja sokáig ezt a terhelést (ez a legdurvább költség* többe van mint egy komoly motor tuning), nem árt ha az ember megerősíti felfüggesztéseket és a futóművet, komoly nem "sufnituning" fékrendszert tesz alá, diffi zárat előre - hátra stb stb stb...
Mert mit ér az erő ha nem uralod?* = ZF kalibrálható 6sebességes szekvenciális váltó (800lóerőig ajánlott) 8600euró.
Más annyiból épít autót...mod: sógor agyából kipattant, hogy mi lenne ha elsejére összeraknánk az audit.
Meghallottam majd beszartam az izgalomtól, holnap húzok fel Pestre szerelni.Lesz rá 2,5napunk, hogy üzembiztos állapotúra hozzuk.Szerintem sokat nem fogunk aludni.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #8538 üzenetére
300le/450nm-ig elég a 228-as kevlároztatott gyári tárcsa legalább is benzinnél, a dizelesek annyit szoktak felénk csinálni hogy teherautó középpel rakják össze.
váltót ne is mond a VRT lassan váltó cserés lesz...
milyen audi is?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz
fekeandras #8540 üzenetére
Tán 4 kereke is van?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
fekeandras
őstag
Igen van 4 kereke.Egy Octavia WRC 18as aszfalt felnijei verseny gumikkal.Azokkal elég határozottan belekapaszkodik az aszfaltba
.Egy 4.2 V8 (kb 400lóerő + nitró) motor tolja előre amiben vannak kisebb módosítások.Egy nagy gebasz van a kocsival.2004óta egyhelyben áll.Mindent át kell nézni rajta.A hűtője szar arra emlékszem az ajtók nincsenek meg, arra ki kell találni valamit mert így nem engedik indulni.A kerekei össze vissza állnak el kell vinni futóműveshez a hátsó fékek le vannak szedve, a szélvédőt ki kell cserélni mert repedt, kipufogó szét van esve nagyon brutál hangja van folytás nélkül!! stb... van vele meló bőven az idő viszont nagyon kevés.És közben mást is kell csinálni nem lehet reggeltől estig a "kocsi" alatt feküdni.
Móczárt Tamásé volt ő ment vele 2003-as szezonban az EVO NEO Gyorsulási versenyeken.Akkor csak a nitrós Camaro tudta megverni.De azóta ebbe is belekerült egy 150lóerős szett.Szóval fogalmam sincs milyen a kocsi élesben, még egy versenyt sem ment mióta megvan.Az utcában próbáltunk egyet gyorsulni vele.Háát...fizikát meghazudtolóan megindul.A hangjára persze rögtön kitódult a fél utca úgyhogy a jó szomszédi viszonyt szem előtt tartva inkább nem erőltettük a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Itt van a kocsiról egy 2003-as videó is.Ritka szar minőségű de csak ezt találtam róla.
-
fekeandras
őstag
Golf 4 pdtdi 4motion esetleg?Azok gyárilag 150lovas 16szelepes "Sharan motorosak", az a motor szabályosan tuningért kiállt.Egy sima mezei chippel 185ló/410Nm.A Golf 5 2000ccm TSFI 200lovas GTI -vel a súlytöbblet ellenére is egálban van közben városban 7literrel elmegy klímázva úgy, hogy nincs tojás a pedál alatt.A 180lovas fwd benyás Leont elpicsázza pedig 300kg-al nehezebb annál.De ha a fogyi nem számít benzinest végy.Annak is megvan a maga feelingje.
mod.:
Ismerősé vissza lett alakítva széria közelire (kb 170le lehet) és tempomattal egyenletes 90km/h -val haladva 4liter alá jött ki az átlagfogyasztása Kalocsa-Budapest-Kalocsa úton.Az azért nem rossz és ha kell aránylag még lépeget is.Bár a nagy súly azért érződik rajta.1560kg üresen.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #8548 üzenetére
a 180-as FR leon-t egy szar szívó 1,8-as egyes góóf is elpicsázza úgy hogy 3 marcona legény ül benne
szóval azt meg a G5 GTi-t se venném alapul
golf G60/escort RS és társait venném alapnak amik könnyebbek de kb olyan erősek mint amiket te felsoroltál, persze ez nem lenne reális össze hasonlítás mert egyikből se szaladgál túl sok MO útjain.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Sorozatok
- YouTube
- Autós kamerák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Diablo IV
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...