Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz Mágus2 #48783 üzenetére

    nyilván ne legyen izzó forró a turbó mert akkor odasül az olajfilm, és nem 20-30mp-ről beszéltem hanem alig néhányról... ismerős is így cserélgeti az AFN-es TDI-jén 15e-es periódussal, most van benne lassan ~400e km, ebből 150e+ -t ő rakott bele. 2xx ezer km-el vette 7-8 évesen osztrák szervízkönyvvel, turbócserének nincsen nyoma a papírjaiban, és azóta is hibátlan rajta - nemrég lett ellenőrizve és annyi a tengely lógása amennyi egy ilyen olajfilmen csúszó felfüggesztésnél a gyári. tehát én annyira nem félnék az alapos munkától, inkább meghálálja a motor és a turbó! ;)

    a skodát 260e km-el vettem 7 évesen első tulajtól szervízkönyvvel - egy benzines nagy autónál hihető is hogy így nem tekergették az órát - beletoltam 90e-et mire jött oldalról a teher és addig hibátlanul tette a dolgát a turbó, ráadásul autógázzal ami ugye még emelt üzemi hőfokot jelent a turbónál...

    [ Szerkesztve ]

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

Új hozzászólás Aktív témák