-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz narancsnn #48730 üzenetére
Akkor minden bizonnyal semmi sem biztos
Szhelyről mennék, szívem szerint egyenesen, de a fránya utak kacskaringóznak, így követném az út nyomvonalát .
Azonban az, hogy tudok-e, ha tudok, mikor, az attól is függ, hogy melyik napon lesz. 14-én min. délig nem tudnánk indulni, de lehet, hogy még később (rendezvényre települ ki a cég) és az is bent van a pakliban, hogy annyira későn végzünk, hogy nem lenne értelme elindulni....
A (15) elvileg ok, azzal nincs gond.(#48731) FoBCRaistlin - én nem értem a Sonkyzást féktávon...
(#48752) narancsnn - ott van az nagyban is csak a thumb/ részt kell törölni a linkből...tudom, ráérek.
Egyébként rossz helyen van a kormány...Read only...
-
Peter789
senior tag
válasz FoBCRaistlin #48748 üzenetére
amikor a superb-el beálltam tankolni, többször is rámszóltak a kutasok hogy biztosan a 95-ös pisztolyt akartam levenni? és bár most TDI passat / A4 kombikat nézegetek, ennek ellenére továbbra is azt vallom hogy nincsen égőbb annál, mint amikor egy szép elegáns jól felszerelt szedán teherautó hanggal indul be dehát a szükség törvényt bont, most az ésszerűséget veszem előbbre a szívnél és a benzines szedán helyett dízel kombit keresek
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
zetecR
addikt
A4B5 szervószivattyúját a kormányművel összekötő hidraulikacső csöppen.
Javítható vagy cserés?
-
Peter789
senior tag
válasz #89874944 #48761 üzenetére
én inkább megbontanám alul és alaposan kiengedném belőle - nemrég engedtem le a szervóolajat a roncsból, és elég ronda olajsár jött ki belőle - nem igazán tudom hogy mitől képződött, hogy a kívülről jövő port nyelte e el, vagy maga az olaj omlik össze idővel, de inkább jobb teljesen megszabadulni tőle és újratölteni, nehogy idővel megegye a szivattyút...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz #89874944 #48764 üzenetére
a legmélyebb pontján a szivattyú kimenő oldalán kezdeném meg, majd picit meg is pörgetném hogy kiköpjön a szivattyú mindent - de azért valaki járatosabb nem árt ha megerősíti, nem tudom hogy ott milyenek a tömítései pontosan, össze lehet e velük ismét rakni vagy lehet cserélni kell ha egyszer megbontod
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
akoska07
nagyúr
válasz narancsnn #48752 üzenetére
Én kattinthatósra csináltam meg a képeket.
net84 : A kormány pedig teljesen jó helyen van.
Bedobálom PH-ra...
#48769 narancsnn : mostmár jó
közben rájöttem,hogy a képhez és a linkhez is ugyanazt az url-t adtam meg a 3 képen és azért lett olyan kicsi,mint a feltöltős oldalon.
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48771 üzenetére
terhelés nélkül kézzel megpörgetve a tárcsát mitől állna be? az a sár pedig nem távozott volna ilyen félmegoldás-cserével, amit én találtam a rendszerben... motorolajat se a betöltőnyílás felől cserélünk
bőven marad még abban feltapadva annyi olaj, hogy kézzel áthajtástól nem lesz semmi baja... a motorra is szokás pár mp-re ráindítani olajleeresztéskor, hogy minél több retket kihajtson magából...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
TaaT
veterán
-
Ace owner
addikt
Na meglett a jogsi, már csak egy vw-t kéne birtokolni, addig kergetem a C Corsát
Galaxy Fold 4
-
tomcsi23
veterán
Mely fórumokon? Mert inkább 0w40-et nyomják a hazai fórumosok. Persze a hideg résznél a 0 vs 5 nem probléma, nyári hőségben hajtva viszont inkább 40, mint 30 szvsz. Amúgy érdekes, hogy míg a vw503.01 kimondottan 0w30/40-et írt elő, az utód 504-es 5w30 viszkozitást.
Aztán mesélj csak, miben van ez a BAM-os moci? Miért nincs még vagy 40 kép belinkelve?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
8th
addikt
Ez amikor elkészült olyan instabil volt, hogy az első két fokozatban irányíthatatlanul ment össze vissza a pályán. 2003 a régi szép idők
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48781 üzenetére
természetesen nem... nem leforgatva, épp csak alapjáraton de szoktam pár mp-et járatni miután már kicsöpögte magát az olaj - utána szokott jönni még 1-2 deci - ha ezt nem teszed meg akkor pont a legkoszosabb részét benthagyod és rombolod vele a friss olajat. ha nem napok óta álló jéghideg motoron cserélsz olajat hanem 1-2 órája még járt, akkor bőven van felkenődve még olajfilm mindenhol
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #48783 üzenetére
nyilván ne legyen izzó forró a turbó mert akkor odasül az olajfilm, és nem 20-30mp-ről beszéltem hanem alig néhányról... ismerős is így cserélgeti az AFN-es TDI-jén 15e-es periódussal, most van benne lassan ~400e km, ebből 150e+ -t ő rakott bele. 2xx ezer km-el vette 7-8 évesen osztrák szervízkönyvvel, turbócserének nincsen nyoma a papírjaiban, és azóta is hibátlan rajta - nemrég lett ellenőrizve és annyi a tengely lógása amennyi egy ilyen olajfilmen csúszó felfüggesztésnél a gyári. tehát én annyira nem félnék az alapos munkától, inkább meghálálja a motor és a turbó!
a skodát 260e km-el vettem 7 évesen első tulajtól szervízkönyvvel - egy benzines nagy autónál hihető is hogy így nem tekergették az órát - beletoltam 90e-et mire jött oldalról a teher és addig hibátlanul tette a dolgát a turbó, ráadásul autógázzal ami ugye még emelt üzemi hőfokot jelent a turbónál...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Peter789 #48784 üzenetére
1. ilyenkor szárazon megy a motor,
ez nagyon jót tesz mindennek.
2. a turbó nem mehet olajnyomás nélkül semennyit. Amikor turbót cserélnek, külön kéri a gyártó, hogy 1. fel kell önteni a csöveket, 2. ki kell kötni a befecskendezők vezérlőjét, vagy az adagoló áramellátását, és az indítómotorral megforgatni, hogy nehogy beinduljon, amíg nem tölti fel a csöveket, márpedig ilyen állapot uralkodik ha ráindítasz olaj nélkül.Ennek tudatában, kockáztatva a turbót, összekaristolni a hengerfalat 2 deci olaj miatt, szerintem nem valami okos dolog. Tudod a TDI-ben 30 bar nyomás van minden egyes munkaütem alatt, és az olajfilm ott nagyon keveset segít olajnyomás nélkül.
MunezXBK és még feledékeny is vagyok. Mikor fogsz olajat cserélni? Nem akarod kipróbálni az új módszert, a V6 ban lehet 6 deci olaj is marad.
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
Ismét Chipp tuningról kérdezősködnék...
Igazából arra lennék kíváncsi miért NEM ajánljátok?!
Az elképzelés: most 110Le, ebből szeretnék kb 130-140-et max kihozni, tehát nem szeretném nagyon felhúzni...
Mivel tudatlan vagyok, és pöcsös a NAAAAGYOK véleményére lennék kíváncsi....
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #48789 üzenetére
130 pacit és 310 nyúlmókust ajánlanak itt a fiatalok fékpaddal. 200 euró. Annyit megér, de csak akkor írják meg, ha mindent rendben találnak a motoron. Szerintem ez még az ésszerű határokon belül van.
Kérdés, mire kell 130 ló, amire nem elég 110?
FoBCRaistlin Ez a Sonky-zás?
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest