-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
realist
őstag
válasz Szada85 #214098 üzenetére
Anno ezeket néztem még én is. ProCeed 1.6t motornak érdemes utána olvasni - nem tűnik megbízhatónak - utána szerintem kerülöd. i30n fastback egy igen jó autó (főleg a hangja). Nekem a beltér minősége és a csomagtartó mérete miatt lett helyett inkább Octavia.
Szerelőt/jó áron alkatrészt is jobban lehet találni szerintem a VW csoportos autókhoz. Bár itt zavaró, hogy - talán - túl sokan is "értenek" hozzá -
Szada85
aktív tag
válasz realist #214102 üzenetére
Elég szüken behatárolható kategória (2-300 ló körüli benzines, kézi vagy automataváltós 4/5 ajtós, 2018-nál fiatalabb, arányos futással, árban mondjuk a 22-24 ezer € körüli sávtetövel), így nem lep meg, hogy ugyanazok jönnek szóba.
A Cupra mellett szól, hogy alapvetöen jó tapasztalataim vannak vele (egy kalandot leszámítva, de most már, hogy van rendes szerelö idekint elkerülhetö lett volna a tavalyi kálvária), van egy szett 340-es féktárcsám is hozzá elöre, olaj, OBD-kütyü, és tapasztalat vele, ugyanígy a VAG vonal is emiatt játszik elsödlegesen.
A Hunyadi meg a ProCeed az "újdonság" miatt került a látómezöbe, de vannak vele fenntartásaim nekem is, a ProCeed elég iszákos a beszámolók alapján, motorra "turbólyuk"-panaszon kívül sok rosszat nem olvastam eddig, az i30N pedig nagyon racse, viszont "utazós" autónál lehet, hogy már sok lesz a "boyracer" faktor benne, ehhez egy próbakör jó lesz kipróbálni. -
rbalint88
addikt
válasz Szada85 #214104 üzenetére
1.6t-gdi nem jo hiru motor, a 7DCT valtoja is egy sapka tragya es a belteri minoseg/tartossag is elmarad a VAG-tol. Utazos autonal a hatso labteret is erdemes figyelembe venni, moged be nem ul senki. Ha nem lenne olyan szep, meg ujonnan jo az ara es ugye a sok gari
Labter problema ervenyes az i30-ra is sajnos.Azt hittem a tipusvalaszto mar lefutott, GTI es RS Octavia gyenge volt a Cupra utan
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #214106 üzenetére
A költözés miatt kicsit tolva lett az autónézegetés/vásárlás, a "felszabaduló idöt" pedig picit arra használtam, hogy még egyszer átfussam a teljes piacot, így került még szóba a két másik modell is "nézzükmeg" alapon.
Ettöl még a mérleg alapvetöen a Cupra felé van billenve , de mivel "rá is érek", illetve egyelöre az eladók továbbra is álmodoznak árak tekintetében, ezért sem sietem el a vásárlást, emiatt is belefér még ezt-azt kipróbálni."Azt hittem a tipusvalaszto mar lefutott, GTI es RS Octavia gyenge volt a Cupra utan."
A power téma idöközben picit "finomodott", így 3 hónapnyi 1.8 benzin Hondázás után már "megszoktam" a feleakkora teljesítmény, az is lehet, hogy a megnövekedett "on-site" elvárás miatti forgalom növekvö sürüsége is szerepet játszik benne, de az utóbbi idöben "böven" elkaristolok a kis Hondával is, viszont a tarcsi sosem rossz persze, illetve alapvetöen szeretem is a kraftosabb darabokat.Ami a 7-es GTI-t nagyjából kilökte a kosárból az az, hogy ~90%-ukat annyiért hirdetik, mint a Cuprákat, úgy pedig nem túl jó deal, a kombi alternatíva (7.5R) pedig 4-5 ezer €-val drágább azonos feltételek mellett, az sem játszik természetesen.
Az Octavia RS is már csak a helykínálat miatt maradt benn, vezetni még nem vezettem egyet sem, lehet adok egy esély neki.
Kicsit még táncolok a parketten, mielött hazaviszem a bálkirálynöt.
-
Kumblee88
csendes tag
Sziasztok szép napot! Járt már valaki úgy hogy a csomagtér teleszkóp nem fordul el? Sehogy sem birom elforgatni!
Stabilus a márka!
2db rendeltem belőle Kovács autotol azt irjak hogy kétoldali de szerintem csak olyan van belőle!
Bal oldalra nem tudom feltenni!
Válaszokat előre is köszönöm!
-
kiszpista900
aktív tag
Sziasztok, lenne egy órási problémam és hátha valaki hallott hasonlót , kérdés ingyen van
Szóval Passat b6 2.0 cr tdi
Hiba ,kisebb gázzal 2200 körül és/ vagy 3200 fordulat körül teszi ha nagyobb kb 30% fölötti gáz esetén 2200 körül egyáltalán nem csinálja visszont szinte mindig esetek 99% ban 3200nal tovább nem forog , ilyenkor megtorpan ,elveszi a gázt hiába nyomom elengedem a gázt 3s várok újra gáz megy az autó mármint nem tilt le ,de ha nem engedem akkor letilt és szívó lesz
Volt pár szerelőnél nem tudják mi a baj
Élő adat semmit nem mutat minden érték jó , kért kapott tökéletes, hibakód nincs
Porlasztó, turbó, üzemanyag rendszer teljes cserélve az actol a magasnyomásúig ,szenzorok is ,dpf EGR off
Kábel köteg, motorvezérlő is volt cserélve
Szóval szinte nincs mit már
Hátha valaki hallott ilyesmit
Köszönöm -
molnarpeter
nagyúr
válasz kiszpista900 #214116 üzenetére
Teljes üzemanyag rendszer részletesen miket tartalmazott?
-
kiszpista900
aktív tag
válasz molnarpeter #214117 üzenetére
Porlasztó,AC pumpa , magasnyomású,előszallitó, összes szenzor,nyomás szabályzó, gázolaj szűrő, vezérlés is volt cserélve, asszem ennyi
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kiszpista900 #214118 üzenetére
Meg van írva, vagy csak egr és dpf van leszedve? Én letesztelném egy gyári szoftverrel. Dpf ki is volt szedve fizikálisan?
-
kiszpista900
aktív tag
válasz Mágus2 #214119 üzenetére
100% nem tudom a dpf sorsát ugyanis nem én csináltam, előző tulaj ki szedette mint program és fizikálisan ( látszik a vágás helye ) őszinten nem tudom hogy működik a ki írás de voltam chipessnel is vele ő is mondta ki van írva , aztán másik szerelő csinálta a gyári szoftot vissza rakta és akkor se volt hibakód, meg másik vezérlővel se , szerelők is csak néznek egr én szedettem ki ( program ) de egyébként működőtt nem volt hiba de dpf kiiktatás után javasolt , elvileg átmenetileg mert én vissza szeretném alakítani mint dpf mint EGR
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kiszpista900 #214120 üzenetére
EGR csak kiírva lett, de nem lett betéve záró lemez?
-
kiszpista900
aktív tag
-
Corsa02
őstag
válasz kiszpista900 #214116 üzenetére
Hali!
Nálam volt egy hasonló eset még 2022-ben, ott egy szeleprugó volt eltörve és sikerült neki úgy összeforogni/összeülni, hogy funkciót ellátta, de csak korlátozottan és nagyon hasonlót produkált. (hibakód nem volt) Úgy találtam meg a hibát, hogy megendoszkópoztam a motort és az egyik szívó szelepen látszott, hogy nem tud benyitni akkorát mint a többi plusz a szelepülék már kezdett felfényesedni és a szeleptányéron is látszott. Levettük a szelepfedelet és egyenkét megvizsgálta látszott, hogy eltörött a rugó és összeült. Végül csak rugó csere lett, meg is oldotta, bár én fejet is cseréltem volna.[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz kiszpista900 #214124 üzenetére
Izzítógyertya ki és annak a furatán.
Lehet, hogy látszik kompressziómérésnél is, ha nem tud rendesen visszazárni...The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
-
TayRol
veterán
Off téma: BP-en tudtok esetleg jó fóliást, kavicsvédő fóliához (hátha valakinek van tapasztalata)? Vidéken tudok, de nem nagyon jutok le.
Köszi!
-
TayRol
veterán
Köszi!
Es akkor egy idevágó kérdés : ez az első autóm, melyben van vezeték nélküli töltő. Nem vagyok oda érte, de ha már van, használnám.
Ám az 1 éves iPhone 13 Pro-t, illetve sima 13-ast sem tölti sem tok nélkül sem Magsafe-es tokban.
El is tudnám felejteni a dolgot, de ha oda teszem a telefont állandóan kiírja, hogy vegyem ki a készüléket, nem lehet tolteni.
User error, vagy nem így kellene működnie? Tudom, melegszik a telefon meg minden, de akkor is zavar.
Thx ha valaki tud okosat írni. -
BigBlackDog
veterán
válasz TayRol #214130 üzenetére
VAGos vezeték nélküli töltőről mindenhol rosszat olvastam. Poloban és Golfban is próbáltam, mindkettő esetén alig töltött valamit, ha vezeték nélküli AA/CarPlay aktív volt és forrósodott a telefon. Továbbá ki kellett ékelni, mert ha elcsúszott egy kicsit is a sweet sportról, már nem töltött.
-
TayRol
veterán
válasz molnarpeter #214135 üzenetére
megnézik a szervizben, de végül lehet, hogy az lesz.
BigBlackDog: na erre nem gondoltam.
-
BigBlackDog
veterán
válasz TayRol #214136 üzenetére
Érdemes egy próbát tenni. Ha nem mozdult el, akkor egész sokáig bírta. Waze + zenestreaming mellett kb. 1.5 óra után dobott el mindent a telefon mondván, hogy túlmelegedett. Ha csak a navi ment, akkor egész jól bírta, csak iszonyat forró volt.
Azóta olvasgattam, de kb. mindenhol panaszkodtak erre autótípustól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz BigBlackDog #214137 üzenetére
igen, az erős melegedést mindenki mondta, még a szalonban is.
sokszor csak 20-30 percre kellene, és ha már van, használnám.írtam a Zámbó Fóliának, kíváncsi leszek.
-
-
tibbike01
őstag
OBD11-el való funciók be/ki kapcsolása nem veszlik el nagyobb sw frissítés esetén ugye?
-
válasz tibbike01 #214141 üzenetére
Vigyázz a kaCCSolgatással nagyon mert hiába ígérnek fűt-fát meg bio-szexet, vabbak kódolások amik több vezérlőn kell hogy átmenjenek és lehet belőle meglepetés.
A kérdésedre a válasz pedig hogy nem, nem marad meg feltétlenül minden mert a softver frissítés general és bizonyos felszereltségi szinteket kódolni kell amit a szerverről automatikusan tesz meg a gép leszarva hogy előtte mi volt az állapot.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz imyourfriend #214144 üzenetére
Viszonylag sokat kódolok, igen ritka az ilyen.
-
raziel01
veterán
Sziasztok,
Skoda Roomster 1.2 CRTDI (CFWA) 2011(nem start-stopos, viszonylag egyszerű)
Előjött egy olyan hiba hétfőn, hogy elfordítva a kulcsot nem áll le az autó. Hiba nélkül indult de nem állt le. Le kellett fullasztani, hogy leálljon.
Másnap a szervizben többször beindítva és leállítva nem jött elő a hiba.
Ma reggel első indításnál a szervizben mikor ott voltam már megint előjött és kiírta a képernyőre, hogy anti demarr (franciául indításgátlót jelent) . Eddig ez nem volt.
De hiba nélkül indult, járt a kocsi. Munkában leraktam, mondom majd elviszem akkor autóvillamosságihoz munka után. Én úgy bírtam leállítani, hogy eltekertem a kulcsot leállításhoz és ki bírtam húzni akadály nélkül, így leállt 2-3 másodperccel később viszont a check engine úgy maradt világítva. Mondom majd csak elalszik. Kb 8 órával később mentem a kocsihoz, check engine még akkor is világított és a kocsi nem tekert, fullra lehúzta az akksit.
Most egyelőre 24 órát töltjük az akksit aztán meglátjuk. Találkozott már valaki ilyen hibával? Akksi probléma lehet? Zárlatos vagy ilyesmi? Szervizben amúgy néztünk mindent, töltést stb és minden érték jó volt.[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
válasz imyourfriend #214144 üzenetére
Kell egy mentés előtte és nincs gond szerintem.
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
válasz tibbike01 #214143 üzenetére
Hát nálam konkrétan megszűnt a mátrix led funkció és elment a reflektor. Vissza lett állítva szerencsére, de levakoltam az obd portot
MOD(#214147) Gyula84: nem mindent lehet visszaállítani. Kérdezd meg az itt lévő VAG szervizeseket mit vállalnak.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Busterftw
veterán
Sziasztok, adott egy 2014(?)es 7-es Golf, elgondolkoztam kellene egy tolato kamera.
Vannak errol itt szemelyes tapasztalatok? Alin lattam par motorosat egesz jo arban es ertekelesekkel, vannak ajanlott tipusuk? Mennyire nehez ezeket beszerelni/bekotni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen