-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pit stop
addikt
Sziasztok,
Csatlakozom én is ehhez a topikhoz (is).
Nemrégiben sikerült vásárolni egy konszern terméket:
Golf VII 1,4 TSI R-line 2014-es autót
Ő volna az:
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Túl vagyunk a hűtőfolyadék cserén, olajcserén, kapott új papucsokat, és komplett hátsó fékcserét.
Röviden ennyit tudok róla mondani.Ha már itt vagyok kérdeznék is:
1, A visszapillantó alatt lévő gomb mire való? (Ausztriából jött, nincs hozzá kiskönyvem sajnos)
2, Érdemes vezetékkel összekötni telefont az autóval? AA nincs, és ha jól olvastam nem is lehet (szívfájdalom). De BT-vel összekapcsol, le is játssza hangokat, telefonálás is hibátlan. Viszont hosszabb zeneszámnál nem enged tekerni (kiírja nem elérhető), illetve Waze hangja telefonon nem szól, mert azt mondja a kocsin keresztül beszél, ő meg nem beszél...
3, Ez már nem annyira márka specifikus. Valami jó érzékű ember már első napokban fémig karcolta csomagtartót - ezt hogy érdemes javítani? [kép]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz focvis #214077 üzenetére
Köszönöm!
Ha ezt nem veszem meg, akkor magyarországi A4-eket néztem volna, abban lett volna napfény1, ha világít kis zöld lámpa, akkor működik?
3, fújni nem akarom, de van ahol foglalkoznak ilyennel? Közgazdász vagyok, annyira ismerem magam, hogy saját kézzel javulni nem fogOroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz focvis #214080 üzenetére
Jah, jogos Akciós volt, elkapkodták.
Amikor napfény van nincs fotózható helyen, vagy ha ott van akkor már piszkos
Itt is gyorsan lecsapattam, mielőtt fotóztam. De hosszabbodnak nappalok, egyre nagyobb esélyem van.Köszönöm MolnárPéternek is.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
Öröm után jön az üröm ahogy az ősi dakota közmondás tartja.
1.4 TSI 2014-ből úgy döntött nagyon éhes, ezért 1200 kilométer után most már 700 kilométerre kér egy liter olajat is benzin mellé
Beszéltem eladóval, hogy ez nem kerek, az adásvételi nem erről szólt - de semmi hajlandósága nem volt, hogy ezt közösen kéne rendezni, nála tökéletes volt az autó.
Szóval megy dokihoz autó, aztán meglátjuk mi lesz.
Az a baj nem állok egy helyen, de ahol mégis ott nem tűnt fel, hogy folyna olaj - füstölni pedig nem füstöl.
130k kilométerig márkaszervízben volt autó, ott nem jegyeztek fel különösebb hibát - de sajnos tartották gyári csereperiódust, utána valamivel sűrűbben volt csere - de ez nem úgy alakul ki, hogy eddig 15k alatt nem evett semmit, most meg kevesebb mint 1k alatt benyakal.Megyek veszek banánt.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Corsa02 #216148 üzenetére
Úgy legyen, mindannyiótoknak köszönöm!
Szerelőm is mondta, hogy kartergázvisszavezetéssel kezdjük, illetve még egyszer átnézni mindent, hogy nem valami tömítés vagy valami (azt gondolja ahhoz túl sok a fogyasztás).
Ha nem találunk semmit, akkor minimum endoszkóp kell.
Szkeptikus vagyok sajnos, hogy érdemes-e jogilag belemenni. Szerelőm is mondja, hogy próbáljam bevasalni legalább részben, de ha nem hajlandó nem biztos, hogy megéri.
Volt már ilyen ügyek, szakértőt fogadni, dokumentálni olajfogyit 600-600 kilométeres etapokon. Ügyvédi költség, plusz a per ha oda jutunk - és mire az egészből lesz valami.Az furcsa kicsit, hogy miután behozta cserélt benne olajat, miközben 7k kilométer telt el. Ettől függetlenül mi cseréltünk benne, hogy biztos legyen 0-s állapot vétel után.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Reggie0 #216157 üzenetére
Én tájékozódásom szerint viszont a konszern kisebb motorjai közül ez a legjobb - és nem azért mert a legkevésbé xar, hanem mert már valóban kinőtte gyerekbetegségeket és jó.
Meg lehet nézni konkurencia mit kínál európaiként pl. Stellantis 1.2-ről mit mondanál? Nem akarom őket bántani, sok autójukat imádom de ott elég nagy bajok vannak valóban. Ismerős most vett ilyen motorral új autót, azt ígérik már tényleg javították és nem lesz baja... - 3-4 hónap alatt tettek bele 15+k kilométert, éles teszt zajlik
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz focvis #216174 üzenetére
Eladó frissen cserélt ugye.
Utána hazaút-szerelő stb. kB 400 km. Kapott új olajat - azt hiszem el amit én cserélek ki.
Majd kB 1250 kilométer után kellett utántölteni is egy hosszabb út után.
Utána 6-700 kilométer volt és megint.Nem megyek ki a világból így annyi kilométer nem pörög - leghosszabb ez a ~1300 kilométer volt.
Szerk.: reméljük a legjobbakat, jövő hétre van időpont, addig meg pihen.[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz cech19960320 #216416 üzenetére
Többiek szerintem félreértették: irreálisan alacsony ár lenne az 5, szerintem minimum 6 lesz, ha nem több de ne legyen igazam
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz focvis #216599 üzenetére
Hasonló?
Ennyi erővel tiédre is hasonlít csak színesKöszönöm kérdésed de semmi jó.
2014.03as az autó, de lehet 13as motor van benne, amihez van javító cucc.
Ott tartunk, hogy bele kell nézni, motor eszi meg.
2es gyertya olajos, 3as hengerben kompresszió szar (ha jól mondom), ezekben van valószínű gebasz.
Folytköv. hónap végén.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
Újra itt
1.4 Tsi saga...
Olajlehúzók azok előző generációsak voltak, feladatukat nem tudták egyáltalán ellátni, minden hengerben csere. Befúvók szintén mindegyikben cserélve lettek.
Hengerfal szerencsére sértetlen volt, illetve maga a hengerfej is már az újabb fajta volt, így az sem lett cserélve.
Ha már teljesen szét volt szedve akkor vezérlés is cserére került.Most legalább 1000 kilométer próba, és reméljük hogy ezután már csak a végtelenbe és tovább...
Más: A kulcsházban a gumit cserélte már valaki? (Golf VII) Gondolom valami kínai webshopból érdemes rendelni - de van valami bevált esetleg valakinek?
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.