Hirdetés

2017. november 21., kedd

Gyorskeresés

WRC 7 teszt (PC, Xbox One, PlayStation 4)

Nagyon sokat fejlődött a Kylotonn Games ralijátéka, de volt honnan, és még mindig látszik, hogy van hova. Az irány mindenesetre jó.

Az előzmények nem voltak biztatóak...

A rali az autósport egyik legérdekesebb, legveszélyesebb és leglátványosabb ága, és mint ilyen, remek alapot szolgáltat a játékoknak is. Volt már szerencsénk kiváló produktumhoz ebben a műfajban, gondolok itt főként a Codemasters gondozásából érkezett DiRT 4-re, viszont biztosan nem gondolok a tavalyi WRC 6-ra, ami sajnos egy csapnivalóan sikerült játék. Pedig ez utóbbi az FIA-féle, hivatalos játék, amit a kvalitásaihoz képest horribilis áron adtak, ezért cserébe elavult volt a grafikája, alig volt benne tartalom, unalmas volt a karrier mód és az irányítása sem volt az igazi.

Néhány évvel ezelőtt még az olasz Milestone fejlesztgette a WRC-ket. Azok sem maradnak örök darabok, de az utolsó, abból az érából származó rész már egészen vállalhatóra sikerült, majd az egészet átvette a Kylotonn Games, akik egymás után kétszer bizonyították be, hogy mennyire alul tudják teljesíteni a játékosok elvárásait. Most harmadszor próbálkoznak, ilyen előzmények után pedig félve írtam be a kódot az első szériás Xbox One-omba – ami tavaly indokolatlanul megszenvedett a WRC 6-tal – a végére azonban egészen pozitív meglepetések értek.

A sebességérzet fényévekkel jobb lett
A sebességérzet fényévekkel jobb lett [+]

Ami a játékmódokat illeti, ezúttal is fapados a felhozatal, persze érthető, ez a játék nem a versenycsapat motiválásáról, a szponzorokról vagy az egyéb izgalmakról szól, tudni kell vezetni és érteni kell a finomhangoláshoz, ennyi. Ehhez adott az összes, 2017-es autó, pályaszakasz és versenyző, van egy teljesen fapados, de a Junior WRC-től induló karrier mód, valamint osztott képernyős, váltott és online multiplayer, illetve mindenféle heti kihívás és szabad versenyzés.

Sokkal több energiát fordítottak a környezetre, de a nézők még mindig passzívak
Sokkal több energiát fordítottak a környezetre, de a nézők még mindig passzívak [+]

Felsorolva talán soknak hangzik, de azzal biztosan nem lehet majd vádolni a játékot, hogy túlságosan változatos lenne. A különböző kategóriák közötti különbséget jól lehet érezni, de aki kontrollerrel vagy billentyűzettel áll neki a játéknak, jó eséllyel kevésbé leli majd örömét a futómű-beállítások reszelgetésében. Ami a kormányokat illeti, a hivatalos támogatási lista a hivatalos termékoldalon érhető el!

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.