TF2: a "nagy" frissítés

Nézzük, miben változott a TF2 február 17. óta:

Febr. 18.: kijavítottak egy hibát, aminek következtében egyes játékosok képesek voltak más kaszt fegyvereivel játszani (pl. scoutnak rocket launcher), és ezzel csúnyán vissza is éltek. Büntetésül a VALVE az összes megszerezhető fegyverüket letiltotta egy hónapra.

Febr. 20.: 2 frissítés az Orange Box Engine-t használó játékokhoz:
- javítva a hiba, hogy néha nem működött az achievement- és a statisztikavezető-motor a Half-Life 2: Episode Two-ban és a Portalban
- a MOD-okkal fellépő kompatibilitási hibák javítása

Febr. 24.:

Új dolgok:
- 3 új scout fegyver: a Force-A-Nature (10 achievement), a Sandman (15 achievement), és a Bonk! (20 achievement).
- 35 új achievement a scouthoz
- hangeffekt a crit boost be/ki állapotaihoz
- új hangeffektek a fejlesztett teleporterekhez
- új hangeffekt egy übercharge-ra kész medic halálakor
- a pontok szekcióhoz a "bonus points" oszlop hozzáadása:
- a scoutok egy bónusz pontot kapnak olyan medic megöléséért, aki épp gyógyít valakit.
- számos új karakterbeszéd/beszólás, főleg a scoutnak.
- "Az utolsó viselt fegyver megjegyzése az életek között" funkció a Settings\Multiplayer\Advanced menüben (Remember last weapon between lives).
- a kémek mostantól kiválaszthatják, hogy álcázottan az ellenség melyik fegyvert látja a kezükben. Ha álcázottan megnyomjuk az "utolsó álca felvétele" gombot, kiválaszthatjuk, hogy melyik fegyvert lássák az ellenséges csapat tagjai.
- Arena típusú pályákon a kommentátor pár új mondattal gazdagodott.
- "First Blood" hozzáadása az aréna típusú pályákhoz.
- az Arena típusú pályákon a tárgyak mostantól ugyanannyi idő alatt nőnek újra, mint más játékmódokban.
- a hátbaszúrás (backstab) kezelését módosították, hogy megszűntessék az arcbaszúrást (facestab).
- az ellenséges csapat egy tagjaként álcázott kémek mostantól látják az ellenséges játékosok neveit.

Új pályák:
- a közösség kívánságára: cp_egypt, arena_watchtower, and cp_junction
- a cp_fastlane pálya frissítése Arttu újabb verziójára.

A pályakészítők kívánságára:
- beviteli érték az előrehaladás sebességének állításához a FuncTrainTrain-ben.
- a TeleportToPathTrack beviteli érték hozzáadása a func_tracktrainhez.

Hibajavítások:

- javítva a hiba, mikor a játékosok darabokra estek nem szétcincáló jellegű lövésektől (pl. shotgun lövésétől darabokra robbant a játékos).
- javítva a hiba, mikor a statisztikák képernyőn megjelent egy "map" nevű karakterosztály.
- javítva a hiba, mikor a HUD nem használta a csapat színeit.
- javítva a durva hiba, mikor a nézők (spectators) képesek volt vinni a táskát (intelligence).

Akinek mindez felkeltette az érdeklődését az péntekig fél áron megveheti a Team Fortess 2-őt! Ha az ár (9,99€+ÁFA, kb. 3600 Ft) is megfelel, akkor semmi ne tartson vissza, hogy eljussatok a Steam boltig!