Dishonored Teszt

Képességek és fejlődés

A fegyvereken kívül egy tucatnyi természetfeletti képességet is birtokolhatunk. Akármilyen stílusban szeretnénk is végigjátszani a Dishonored-et, a rúnák és csonttalizmánok által biztosított képességek és tulajdonságok mindenképp jó szolgálatot fognak tenni számunkra. Aki szeretné mindegyiket összeszedni, az készüljön fel, némelyik elég rejtett helyen van.

A megtanulható képességeknek két fokozata van, amihez egyre több rúnát kell felhasználnunk. Felesleges képesség nincs, mindegyiket jól lehet használni, de természetesen egyszerre nem lesz mindre szükségünk. A játékos által preferált végigjátszási mód függvényében kell döntenünk, melyiket válasszuk. Aki támadni szeret, az patkányfalkákat és szélviharokat idézhet, míg a lopakodást kedvelők a teleport és éjjellátás segítségét vehetik igénybe főleg. Tippet nem tudok adni, melyik a legjobb, mindenki maga döntse el, hogy szeret játszani. Én a teleportot használtam sűrűn, de ez nem mérvadó.

A pályákon lévő rúnák és csonttalizmánok megtalálását nagyban segíti a Szív nevű ketyere, amit elővéve a képernyőn megjelennek ezen tárgyak helyei. Minél közelebb vagyunk hozzájuk, annál jobban ver a szív, persze ez nem ilyen egyszerű, mert nem elég tudni a pontos helyet, az oda vezető utat is meg kell találnunk. Amennyiben kellő mennyiségű rúnát összeszedtünk, képességeket aktiválhatunk velük, melyek nagyban megkönnyítik eredményességünket.

A csonttalizmánokat úgy kell elképzelni, mint egyfajta bónuszt adó tárgyakat, melyek közül alapesetben 5 lehet egyszerre aktív. Ezt a számot növelhetjük, ha fejlesztjük eme tulajdonságunkat, így többet is viselhetünk belőlük. Az általuk biztosított extrák széles skálán mozoghatnak, a nagyobb eséllyel talált több lőszertől az ellenfelek hibázási esélyén át egészen a gyorsabb úszásig. Bár megváltani nem lehet velük a világot, némelyik egész hasznosnak bizonyulhat némely esetben.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt