Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • micafighter

    nagyúr

    válasz torma1981 #396 üzenetére

    Nem figyeltem pontosan mikor fejlödtek maxra, de emlékeim szerint olyan 20-30 killnél már maxon voltak a katonáim. De biztos lesz aki pontosan megmondja :) Illetve nem tudom a nehézségi szint befolyásolja-e a katonák fejlődését.

    [ Szerkesztve ]

  • sagajr78

    tag

    válasz torma1981 #396 üzenetére

    Nehézsége válogatja. A legkisebb fokozaton a leggyorsabb. Veteránon picit lassabb, commander még lassabb és legendary a leglassabb.

    Két módon tud fejlődni a katona. Vagy öléssel vagy abból szerzett XP-vel.
    A Kill-t kiválthatja a kill assist is (minden 4 vagy 5 ellenfél amit csak megsebesít vagy sebesült ellenfél amit kivégez de nem teljes egészében ő csinálta a halálhoz vezető sebzéseket, az végül 1 teljes értékű kill-ként fog számolódni és hozzá is adódik a kill értékhez).

    Minél combosabb egy ellenfél annál több Xp-t ér, ám ha nem egyedül öli meg a katona teljes egészében az enemy-t (nem egyedül nullázza le) akkor nem tudom mennyi jár neki.

    Van egyébként XP tábla és kill tábla is a nehézségekhez és a kettő valamelyikének kell teljesülnie a ranglépéshez. Így előfordulhat hogy egyazon csapatban lesz egy kevés kill-el rendelkező major meg egy nálánál sokkal többel rendelkező. Az eltérés közöttük hogy az egyikük a minion kategóriás tucat ellenfeleket aprította míg a másik a nagyobb értékű prédákat segítette át az örök vadászmezőkre.

    A fent említett XP és kill tábla megtalálható a DefaultGameData_XpData.ini-ben. Megnyitja az ember és láthatja miből mennyi kell.
    Az egyes ellenfelek Xp értéke pedig (nehézségi szintre lebontva) a DefaultGameData_CharacterStats.ini fájlban találhatóak meg.

    Ha bármelyiket is átírja az ember, akkor az egyik esetben csak új játék indításánál tudja érvényesíteni a változásokat, a másiknál meg csak az új rekruták számára lesz élvezhető a változás a meglévő bakák nem profitálnak belőle.

Új hozzászólás Aktív témák