Új hozzászólás Aktív témák

  • micafighter

    nagyúr

    válasz Frod #643 üzenetére

    Én nemrég kezdtem újra, az alien hunteres DLC questet nem kell egyből megcsinálni, én addig haladtam hogy felszedtem a fegyvereket, most a következő küldetés a sok kígyós lenne, amit amugy elözö játékomban megcsináltam még a játék elején legnehezebb fokozaton kezdő csapattal, szóval nem lehetetlen, annyira nem is nehéz szerintem, de nem muszáj beleugrani. A fegyverek viszont nagyon jól jönnek, főleg az elején, mert én pl az első 2 hónapban nem költöttem semmit fegyverek fejlesztésére, csak a rádiótornyok és épületek épitésére, ugyhogy sokat segitenek az elején a fegyverek.

    Itt szerintem nincs olyan "egyértelmüen legjobb" stratégia mint pl a satellite rush volt az XCOM EU-nál, itt szerintem annyira kell figyelni épitkezésnél hogy elején GTS-t meg proving groundsot nem kell rusholni mert mint emlitettem, első 2 hónapban nem költök se fegyver se más fejlesztésre, csak épületek + terjeszkedés rádiótornyokkal. Minél hamarabb célszerü az AWC-t megépiteni hogy a katonáid gyorsabban gyógyuljanak és a hidden potential talent pontot minél hamarabb megkapják. Ez után workshop + power realy + comm. A workshopnál kell figyelni hogy hova teszed, a power relay játékról játékra kicsit változhat mert az exposed power coil az random. A workshop alá, fölé mellé olyan épületeket érdemes tenni ahova folyamatosan kell a mérnök értelem szerüen, pl comm meg power relay, de én az AWC-t is ugy tettem le. GTS meg proving grounds meg ahova nem kell mindig mérnök az meg mehet a sarkakba, a workshopot ugye ha optimálisan teszed le hogy mind a 4 oldalához tudj épiteni, akkor sarokkal nem fog érintkezni.

    A shadow chamber is fontos épület, nem derül ki előre csak ha már megépitetted, hogy a shadow chamber el fogja neked mondani küldetések előtt hogy milyen ellenségek lesznek a pályán, igy ha pl nincs mit hekkelni akkor lehet nem szükséges vinni hekkert. A psi labhoz is kicsit később férsz hozzá de érdemes minél hamarabb megépiteni, mert psi ops katonákat tudsz benne képezni, beteszed öket oda és gyakorlatilag az idő teltével automatikusan fejlődnek, nem kell öket küldetésekre vinni hogy szintet lépjenek, és nagyon erős képességeik vannak.

    1. sor: GTS - Power Relay - AWC
    2. sor: ProvingG - Workshop - RelayComm

    A fentebbiek alapján nem ez a legoptimálisab szerintem, legalábbis én a proving groundsot nem tenném a workshop mellé, de amugy nem rossz ez igy se, mert ha már lesz pénzed a proving grounds egy darabig folyamatosan pörögni fog valoszinüleg :)

    Nyilván lehet máshogy is csinálni mint amit leirtam, ez leginkább a satellite rushra hasonlit, az első 2 honapban nem veszel épületen meg rádiótornyon kivül mást, de utána meg lesz pénz dögivel fegyverre, páncélra meg mindenre, ami szem-szájnak ingere :)

    Ez a mod amugy sokat segit átlátni a fejlesztéseket:
    tech tree

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák