Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Most kezdtem el a játékot, előtte gyorsan letoltam az első részt, hogy valami képem legyen a sztori-ról.
Kicsit kiverte a biztosítékot a játék most.Normál nehézségen játszok. egy sima hackelős mission-re mentem, meg akkor már megcsináltam a skulljack-es küldetést is. lejött az a teleportálós, clonozós féreg és 1,5 kör alatt kiírtotta kb az egész squad-ot (1/4 maradtam a végére). Kabaré amit az a retek művel, 1 körön belül 52x lemásolja magát, azokkal egyenként még támadni is tud ugyan abban a körben. mindenkit egyhitel, de én persze el nem találom. Undorító mód OP. Bár szerintem ha nem ennyire a játék elején jött volna szembe, akkor nem lett volna ekkora túlereje, de full alap cuccban voltak a katonáim, a legjobb is kb csak rank2-n volt, esélyem nem volt.
Amúgy az első részhez képest egyelőre úgy tűnik számomra, hogy a találati esély is szarabb. Mármint nem a százalékos értékek, hanem a tényleges találatok. Pl sniperre 65%-okra 5/1 alkalommal JÓ, ha eltalál valakit. Az első részben ugyan ilyen eséllyel legalább 3x betaláltam. Persze ez csak szerencse faktor, lehet most ilyen peches voltam vagy nemtom.
u.i.: Ha valaki meghal küldetés közben, ugye akkor még fel lehet venni. Ha felveszem, akkor utána "felélesztik"? Valamint a fel nem vett, sárga cuccokat megkapom a végén? Mert gyanítom, hogy nem, viszont akkor nem értem, hogy mért nem én döntöm el, hogy mikor akarom befejezni a küldetést (extraction)? Mert szeretném felvenni a cuccokat a földröl, összeszedni az elesett katonákat, hogy ha az utolsó ellenség megölése után, automat vége a küldetésnek.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
fogtunder
nagyúr
válasz TheProb #1201 üzenetére
a Codexet sima fegyverekkel elég nehéz leszedni, legalább az első lövésnél nagyot kell rajta ütni, mert minden sebzésnél csinál egy klónt és a kettő között szétosztja a maradék HP-ját. szóval amíg nincs magnetic weapon a csapat nagy részénél, addig nem ajánlott előhozni. ami még sokat tud segíteni az ügyben, az a blue screen rounds, a fagyi gránát a kiegből, illetve a mimic beacon, azzal kapsz egy kört, amíg azt lövik.
az elhullott katonákat nem lehet feléleszteni, aki meghalt, azt elvesztetted. visszavonulni amúgy tudsz, ha szar a helyzet, jobb fent van egy ikon, amivel a skyrangert lehet lehívni.
a pályán hagyott lootot akkor kapod meg, ha még aktív a számlálója és közben teljesíted a küldetést. ha lejárt a számláló, vagy visszavonulsz, akkor bukta.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
TheProb
veterán
válasz fogtunder #1202 üzenetére
Én is erre gondoltam, hogy izmosabb gear kell hozzá. De akkor mi a szarért ez az első küldetés kb? Nem is láttam figyelmeztetést, hogy készüljek arra, hogy ez kemény menet lesz.
Akkor mi értelme van annak, hogy felvehetőek? Mármint cipelni lehet az elesetteket.
Szal ha még "aktív számláló" alatt befejezem a missiont, akkor nem muszáj felvenni őket egyesével? Akkor is megkapom a lootot?
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
sz_abika
addikt
A longwar rövid idő alatt kiakasztott
Tulajdonképpen még rosszabb lett az RNG alatta és természetesen a játékos mindig a pénisz rossz oldalán van. És a misszió timert hiába írtam át a config fájlokban, olyanokat találtam még ott leírásban, hogy hihetetlen. Missed shot->+graze tulajdonképpen azt eredményezi, hogy ha eddig nem találta el 3 rookied sem a mobot, akkor a negyediknek még annyi esélye sem lesz. Folyamat minden AI full cover mögött van, amit a gránát ugye már nem visz át. A konstans túlerőről pedig ne is beszéljünk.
Egy szó mint száz, a commander szint már semmi sikerélményt nem ad kb, csak 2körönte vágnád az egeret a földhözPSN: xszabikax
-
TheProb
veterán
Urak!
Ezzel az avatar-os dologgal mennyire könnyű loose-olni a gamet? Mert oké, hogy kapom a küldetéseket amivel csökkenthető a progress, de mindegyik legalább 2 contact-tal alrébb van és még messze nem tudok fejleszteni, hogy további kapcsolatokat tudjak kiépíteni, ellenben rohamosan nő az avatar project progress-e, kezdek félni.
Most járok ott, hogy a story line-ban a kutatott codey "agyat" megvizsgáltuk és felrobbantotta a labort. A progress meg már legalább 10/6.
Amúgy lényegesen nehezebb szerintem a játék az első részhez képest. Pedig ugyan úgy normal-on játszok.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
fogtunder
nagyúr
válasz TheProb #1207 üzenetére
nem kell túlparázni a countert, de azért kellene közelíteni a célterülethez. ha megcsinálsz egy blacksite missiont, akkor az össze counter lehullik, amit az a komplexum adott hozzá. ha nagyon nem terjeszkedsz, akkor persze simán be lehet bukni miatta. a játék amúgy hajlamos nagyon hajtani előre, de ha minden story dolgot akkor csinálsz meg, amikor bedobja és Central elkezd vele csesztetni, akkor túl korán fogsz beleugrani a dolgokba.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
emmm
senior tag
válasz TheProb #1210 üzenetére
Fő küldivel, blacksite mission-nal meg alien base robbantással is vissza lehet fogni a kedvüket. Én az utóbbit választottam, Commander szinten már csak az utolsó küldetés van hátra, csak nem volt kedvem befejezni
Szerk.: Bocs, fő küldi adja a blacksite küldetéseket, valóban, ahogy írtad.
[ Szerkesztve ]
-
Viper26
nagyúr
Megadott körszám alatt végezni kell egy adott küldetéssel, vagy ez csak hülyeség lenne?
Pixel 7 | FR955
-
TheProb
veterán
-
Djuree
félisten
válasz Viper26 #1216 üzenetére
engem is rohadtul idegesít h kapkodni kell miatta, engem igenis kapkodásra kényszerít, én szeretek nagyon lassan játszani, kiélvezni mindent és így nem lehet.
nem tudom miért nem képesek egy kikapcs gombot beletenni.
nagyon sokan emiatt nem játszanak vele...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Cadal
őstag
Az XCOM 2 történetében kialakult helyzet igazán arrogáns módon gyakorol nyomást a játékosra, aki még a normál fokozaton is kénytelen lesz többször nekikezdeni a játéknak, míg felfogja, hogy átrendeződtek az erőviszonyok. Ahhoz, hogy eredményesen vegyük fel a küzdelmet az idegenekkel, el kell fogadnunk, hogy az idegenek állandó fölényben vannak. Erre az alkotók nem csak új dögökkel, de feszélyező időkorlátokkal is ráerősítenek. Így már nem elég a jól megalkotott taktikai támadásokra odafigyelni, de a harcok során el kell fogadnunk a veszteségeket és meg kell tudnunk küzdeni az idő frusztrálóan gyakorlatoztató jelenlétével is. Hiába legfontosabb a fejlett egységek jelenléte, rendszeresen kell újoncokat toboroznunk, hiszen a kimenekítő repülőről lekésett specialisták, az elesett bakák rendre megnehezítik a dolgunkat. Az állandó döntéshozás kényszere pedig nem csak a csaták, de a stratégiai térkép küldetései vagy az otthonunkként szolgáló repülőnk fejlesztése során is kísérteni fog. forrás
-
Frod
addikt
Aki nem akar használni modokat, esetleg ellene van a mod-oknak, az időszámláló megállítása annak is kötelező
És végül is nem minősül csalásnak, mert nem kapcsolja ki teljesen, csak annyit csinál, hogy nem indul el magától az első körben, hanem csak akkor ha felfedeztek minket. És ez szerintem reálisabb is valahogy. Én volt hogy lezavartam vagy 5-6 kört, ahol még lehetett körbenéztem, jó helyre tettem le mindenkit, és úgy mértem az első csapást.
Önmagában kicsit hülye a koncepció, főleg a játék elején iszonyat OP az ellenfél, és akkor még ilyen baromságokkal is borzolják a kedélyeket.Do you see the white shadow?
-
Djuree
félisten
ps4-en nincs semmi ilyesmi. ne a rajongók oldják meg hanem a készítők. ha már 16k-ért megvettem, ennyit elvárhatok, meg az a pár 10.000 sorstársam akit ez zavar....
saen: ezzel pont hogy nem a nehézséget növelik hanem a játékélményt rontják. könnyebb semmi nem lesz akkor sem ha kiveszik (ugyanúgy támadnak, ugyanúgy kell taktikázni, úgyanúgy fejlődik minden, ugyanannyi pénzt kapsz, minden tök ugyanaz), viszont nem kell kapkodni mint a hülye...
a régiekben sem volt és az se volt könnyebb semmivel sem, sőt...az első xcom meg a terror sokkal nehezebb volt és semmi időkorlát nem volt, jóval többet játszottam is velük mert hagytak játszani....[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
ha van taktikai érzéked gyorsan megy a felállás, ha meg nem akkor lehet neked 2 napod is 1 pályára akkor sem fog menni. a pályákon úgyis sietni kell mert a dropok felőrölnek egy idő után...de ez nekem jó így éppen.
a pályákon nincs is időlimit csak körlimit, azzal nincs is gondom, az elfér tőlem, engem a földgömbön idegesít a limit. szépen sorban szeretem csinálni a missionokat, olyan sorrendben ahogy én szeretném, nem állandóan arra figyelni hogy jajj most melyiket csináljam nehogy nőjjön ez a rohadt számláló, vagy melyikre menjek hogy csökkenjen, és még az véletlenül sem az amelyik engem érdekelne és amelyiket szeretném csinálni hanem amelyiket MUSZÁJ! és ez itt a qrva nagy baj, hogy MUSZÁJból kell csinálni a pályákat nem úgy ahogy szeretnéd, mert ha úgy csinálod ahogy szeretnéd rábasztál. főleg nehezebb fokozatokon, ott már az elején is erre kell tervezni mert ha itt elrontod nem lehet helyrehozni később.de ha neked ez jó akkor egészségedre, azok vannak kevesebben akiknek jó így...szívesen tolnék ebbe is párszáz órát, de így nem fogok 100-at se.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Doink
aktív tag
Azok a küldetések ahol nincs timer lényegesen könnyebbek. Attól könnyebb hogy mindig kivárhatod az ellenfelet hogy ő lépjen. Hátramész ki a vision-ből aztán overwatch, ők ugyis jönnek utánad és ugyis triggerelni fogják. Ugyan ez igaz az előremenetelre is, első emberrel lassan nem dashelve mész előre és mindenkit felsorakoztatsz mögé ahol tuti nem aktiválnak semmit és overwatch. Ha a pod aktiválja magát akkor még egy ingyen köröd is van rajtuk. Nem mindegy hogy a 4 podra amiket aktiválasz 8 kör van+mission, vagy megengedi a játék hogy 1 podra elverj akár 3-4 kört is mert mindegyik vastag fedezéket talált magának.
Ott van pl az ahol le lehet ütni egy csávót és kivinni, időkorlát nélkül kitakaríthatod a pályát aztán ha végeztél majd kiviszed. Ha időkorlát van akkor meg egy embered nem fog tudni lőni mert őt kell cipelnie miközben még jön alien.
Alien relay ugyan ez, kell egy kör mire szétlövöd bár ez a könnyebbik fajta küldetés.
Gyakorlatilag kitakaríthatod mindig az egész mapot és sosem lesz olyan hogy látsz 8 enemyt és közben van 1 köröd hogy ezen felül a relayt is szétlőd, miközben 2 embernek újra is kéne töltenie és rá se látnak relayre. Időkorlát nélkül tök egyszerű lenne a szituáció mert simán mondhatod azt hogy kit érdekel a relay. -
Djuree
félisten
-
TheProb
veterán
Supply szerzésre van valami jó method, mert folyamat szarban vagyok vele? Alig tudok valamit venni, fejleszteni, mert sosincs "pénzem".
Black Market-be se látom most a potenciált, hogy eladjak bármit is. Első részben legalább voltak a destroyed cuccok, amik csak arra voltak jók, hogy eladjam őket és 1-2 relatíve sokat is ért. De itt nem látok ilyet, meg csak intel-t ad (asszem)
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
Djuree
félisten
nem az hogy nem megy, ez nem a nehézséggel van összefüggésben, very very über easyn is ugyanúgy ott van a kapkodásba kényszerítés, sajnos.
emiatt gyorsan el is ment a kedvem a játéktól, megvettem volna a dlc-ket is de így nincs értelme számomra.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
saen
veterán
Ez a Long War ez nagyon kemény. Legkönnyebb fokozaton játszok, még a játék nagyon az elején vagyok, de bedobott egy supply raid-et olyan idővel, hogy nincs idő beszivárogtatni az embereket. Mivel az erőforrás nagyon kellett, nekimentem 8 emberrel, lesz ami lesz alapon. 38+ volt a küldi végén kiírva a megölt ellenfelek száma és 8-ból 6 katona lesérült, van aki 37 napra. Még így is megérte, de azért nem volt egyszerű. Mi lehet itt nehéz fokozaton?
-
saen
veterán
válasz fogtunder #1246 üzenetére
A kérdés költői volt
Egyelőre még nem látom, hogy a supply-t hogy lehet rendesen keresni, az első havi drop kerek 6 supply volt
Lassan már felszabadítom (legalábbis remélem) a kiinduló helyet, legalábbis ez a remény, utána talán már könnyebb lesz. Egyébként sokkal jobb ez a mód, mint az alapjáték, legalábbis eddig jobban bejön. -
fogtunder
nagyúr
nekem több, mint egy hete nem volt időm játszani, éppen egy eléggé félrement Avenger defense küldim van, ahol nagyon kezd elfajulni a helyzet, azt kellene megcsinálni, de kb. a kampány felénél járok, amíg be nem fejezem, tuti nem lesz long war, de azt se tudom, hogy van-e értelme elkezdeni, mert egyszerűen nem lenne időm befejezni.
amúgy ez a küldetés elég köcsög, commander nehézség, 2. szintű fegyverek és armor van, közvetlenül a hajó mellet várt egy sectopod és két elite lancer, utána való körben megjelent egy sima és egy advanced mech valami adventtel, majd rögtön utánuk befutott két muton és a berserker queen. nagyjából megoldottam a dolgot, de még van egy nagyobb pod a térképen és már bőven jön az erősítés melléjük, a beacont viszont még nem is látom...
[ Szerkesztve ]
I hate morning people. And mornings. And People.
-
Aku-Aku
tag
Kijött a Long War 2-höz az 1.3 patch.
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával