Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Akee92

    tag

    válasz Redneck #113552 üzenetére

    Én is osztom a véleményed és mérhetetlenül csalódott vagyok ezzel az epizóddal kapcsolatban. Egyrészt a setting meg a játék mögötti koncepció baromira bejött. Tetszik, hogy a város kellően hangulatos és változatos, végre megint jó élmény felfedezni a térképet, sőt megkockáztatom hogy ez a legjobb eddigi egyik legjobb NFS map, ráadásul tele van szórva tartalommal. Nekem kifejezetten tetszett ennek az epizódnak a művészi megvalósítása is, ez a realisztikus/cell-shaded hibrid grafika ad egyfajta egyedi ízt a programnak. De az az irányítás könyörgöm. Az még hagyján hogy driftelve kell venni a kanyarokat, a korábbi részek között volt olyan ami már tökélyre vitte ezt a fajta handlinget (lásd pl NFS Rivals), de itt az egész rendszer olyan kaotikus, amilyen kaotikus egyik NFS-ben sem volt soha. Pár óra játék után ha ráérez az ember ez minimálisan javul, de még akkor is tud meglepetéseket okozni a játék. Számtalanszor az van, hogy próbálok driftelve kanyarodni mint ahogy már jópár éve az újkori NFS-ekben szokás és valamikor sikerül tökéletesen valamikor alulkormányzott lesz az autó és lekoccolom a korlátot, valamikor meg túlkormányzottá válik a kanyar közepén és kicsit keresztbe is állok vele. Bizonyára én vagyok a béna (bár a 2002-es NFS Hot Pursuit 2 óta ennyi év NFS és más árkád autós játékkal a hátam mögött aligha ez a gond), biztos tuningokkal finomhangolható az élmény ha több időt töltök a menüben bóklászva a tuningolással, de könyörgöm ez egy arcade versenyjáték, az autós gamek "gyorséttermi kajáldája". Meg oké, hogy driftelve kell venni a kanyart epizódok óta, de ezt az extra boost gyűjtögetést viszont már nem tudom én sem hova tenni, hogy miért kellett, vagy miért kapott ekkora szerepet az egyébkénti irányítás rovására (ugyanis anélkül garantáltan otthagynak a francba). A másik dolog meg az éjszakák és nappalok váltakozásának rendszere, és ennek a játékmenetbe való naptáros implementálása. Miért nem lehetett meghagyni azt a megoldást ami mondjuk a Heatben volt, hogy szabadon váltogathattál a napszakok között, vagy a játék megjelenésekor 2022-őt írva miért nem lehetett mondjuk nem is tudom dinamikus napszak- és időjárásváltozást belerakni már az Unboundba. Ha megcsinálok 1-2 versenyt és visszamegyek a garázsba miért változik a napszak automatikusan és ugrok rögtön 1 napot előre lecserélve az eddigi versenyeket? Amikor elmegyek a garázsba mert mondjuk menet közben úgy döntök hogy ezt meg ezt a versenyt szeretném megcsinálni de ehhez tuningolnom kell az autóm egyes alkatrészeit akkor a fejlesztés után az utcára visszatérve miért kapok teljesen új versenyeket? Értem én hogy ebben a játékban előre kell tervezni mindent, de miért? Ez egy eleve elhibázott koncepció. Nem volt senki a fejlesztők között aki azt mondta volna, hogy gyerekek ne haragudjatok, de ez meg ez a dolog egy baromság.
    Minden kritikám ellenére én sajnálom a legjobban, hogy mert bizonyos területeken erőteljes előrelépés történt, más részről viszont ordító hibák vannak (vagy csak én vagyok fordítva bekötve). Azért én még valahol bizakodok, hogy a folytatás fejlesztése során a mostani problémás elemeket kigyomlálják, vagy legalábbis finomítják majd...

Új hozzászólás Aktív témák