Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz Wesder #113542 üzenetére

    Csak arra próbáltam reflektálni, hogy egy játékot attól fogva hívhatunk alpha állapotúnak, hogy azokat már tudja amiket leírtál. Vagyis elejétől a végig játszható, és tartalmazza szinte az összes funkciót és tartalmat amivel tervezik azt megjelentetni.

    Persze ilyenkor a UI és a menü álltalában csak valami text kiírás. Az animációk, hangok zenék, párbeszédek nagy része még nincs benne. A grafika is csak azért van, hogy látható legyen, hogy mit csinálsz. Ráadásul még optimalizálatlan, és az se biztos, hogy a célhardver változat létezik.

    Az említett Forza Horizon messze volt attól, hogy félkésznek hívjuk. Igaz, hogy voltak benne olyan hibák amik a játékosok egy részét zavarta, és jó lett volna, hogy ha működik, de a játék maradék 95%-val nem volt gond.

    Különös módon én is sok olyan játékot vittem végig Day 1 állapotban, amik elvileg játszhatatlan állapotban jelentek meg (Xbox-ra)! És én valahogy nem futottam bele azokba a hibákba amiket sokan írtak. Egyik ilyen legemlékezetesebb az Mass Effect Andromeda, mire kijöttek a fix-ek én már végig is vittem. Nem azt mondom, hogy nem lett jobb a javítások után, csak annyit, hogy engem nem zavartak, nem találkoztam azokkal a game breaking bugokal.

    Egyébként érdemes belegondolni abba, hogy ha egy Tears of the Kingdom egy évbe telt az, hogy házilag minden bug-ot kijavítsanak, akkor egy annál sokszorosan komplexebb játékot (nem a játékmenetre értve, hanem a kódbázisra), mennyi időre kéne elhalasztani, hogy hiba nélkül jöjjön ki. Vagy másképpen fogalmazva, hány fejlesztő, kiadó engedheti meg magának ezt a luxust?

    [ Szerkesztve ]

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák