Új hozzászólás Aktív témák

  • icemad

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Dinomano #107552 üzenetére

    Arra a korszakra emlékszem én is. Valahol volt egy szépsége, mert ahogy megvetted a játékot, az úgy is futott örökké. De, ha volt benne hiba, akkor az is benne maradt.
    Az, hogy nagyobb a kódtömeg, amit kiadás előtt megkellene nézniük, az nem hiszem, hogy mentség. Anno pl 200 ember dolgozott a játékon, most meg 2000. Nagyobb kiadóknál a pénz sem számít. Szerintem csak arról van szó, hogy a játékosok és a fejlesztők is sokkal igénytelenebbek lettek. A fejlesztőt nem érdekli, hogy valami nem jó, mert majd egyszer valamikor javítja. A játékost meg nem érdekli, hogy valami nem jó, mert megvan a játék és a fejlesztő majd egyszer javítja a hibát. De a pénzt kifizeti az egyik és felveszi a másik, mégsincs egy minimális elvárás, hogy b@ssz@f@sz, ha már fizettem érte, akkor játszhassak vele kb úgy, mint egy játékkal.

    [ Szerkesztve ]

    Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

Új hozzászólás Aktív témák