Új hozzászólás Aktív témák

  • gerugei

    csendes tag

    válasz -conrad- #33810 üzenetére

    Na hi, Healbacsi mesélte hogy írkál ide gondoltam előkotrom akkor az ezer éves regisztrációmat :)
    az én karakterem lenne Cicafülecske, megpróbálok egy két dologra válaszolni ferallal kapcsolatban.
    elsőnek itt van 2 link amit igy a hetekben találtam szerintem elég jó guide mindkettő igy 4.0.1 feral dps-re.
    http://fluiddruid.net/the-fluid-druid-4-0-1-cataclysm-feral-dps-guide/
    http://www.mmo-champion.com/threads/775527-The-Cat-Guide-4.0.1-edition

    Crit rating:
    Ez az 50% crit dolog még patch elött volt érvényes amiatt hogy elméletileg 50% unbuffed crittel a raid buffokkal és feral formmal kb 74% körüli crit volt ami a soft capet jelentette patch előtt. Ez azért volt lényeges mert patch előtt a dam 30%-át tette ki a white damage. Vagyis minden további crit rating már csak a yellow damage crit esélyét tudta növelni a white melee damage crit chance-ét már nem, mivel a white damage-nek durván 74% volt a crit cap (ez úgy jött ki hogy 23% glancing blow ami igy fix és megakadályozza hogy 100% crit legyen illetve 3% pala debuff crit chance a targeten. 23+3+74). Most a 4.0.1 patchel ez már annyira nem fontos mivel az össz dam 50%-át már a rip + rake teszi ki aminek a crit cap 100%. Szóval röviden most már critböl határ a csillagos ég :)
    Ettől függetlenül minden cuccot reforgeolj mastery amit csak tudsz. Még ha van crit-es trinekted azt is. Jobban megéri a sok mastery mint 1-2% crit.

    Hit + exp + mastery:
    Ez már érdekesebb kérdés. Jelenleg 247 a hit és 174 az expertise rating cap. Ez patch előtt szinte "kötelező" volt elérni mivel 100% armor penetration és majdnem 80% körüli crittel kellemetlen volt ha nem talál be egy shred ami igy 20k felett critelt. Jelenleg 4.0.1-el most az a helyzet hogy igazából boss fighttól függ hogy érdemes-e cap-et megcélozni vagy sem. Ennek az az oka hogy most már rip + rake adja a dam felét aminek a dot tickjei nem tudnak se misselni se dodgeolni. A sok theorycraftoló azt mondja hogy a top dps-t úgy lehet kihozni egy gearből ha mindenhol a cuccon lévő legnagyobb statot masteryre reforgeolod. Tehát egy gear annál jobb minél nagyobb másodlagos stat van rajta. Ha pl van rajta 150 hit és 100 expertise akkor 150 hitböl masteryre kell reforgolni a max dpsért, mégha ezzel nem is lesz meg a hit caped.
    Gyakorlat viszont mást mutat. Szép és jó hogy target dummyn max dps-elsz de pl egy Lich King fighton ahol folyamatosan mozogni kell és gyakran target-et váltani meglátásom szerint sokkal rosszabb ha nincs meg a hit + exp cap, mivel gyakran előfordulhat hogy nem sikerül felpakolni egy rip vagy rake-et mikor épp targetet kellene váltani.
    Én azt javasolnám hogy ha tudod mindenképp rakd ki a hit + exp capet sokkal kiszámithatóbb és kényelmesebb lesz és nem sok dps minuszt jelent saurfang tipusu fighton, viszont a mozgósabb pl putri prof fighton mindenképp jobb dps-ed lesz.

    Haste:
    Na ez lett a hulladék statunk. Jelenleg a legrosszabb stat. Ha tudod minél több haste-et reforgeolj át masteryre mert kb semmit nem ér már a haste. Most se és sajnos catalysmben se.

    Glyph:
    Prime glyphböl mindenképp Rip + Shred legyen. A harmadik prime szerintem Savage Roar, van aki a Tiger's Fury-re esküszik 3-iknak, de szerintem még minidig jobb a SR glyph. és amúgy is minimális dps-t adnak ezek szóval nem kell aggúdni miattuk :)

    ui: elnézést ha kicsit szájbarágós volt a válasz, lehet a többségét mind tudtad, csak gondoltam alapos leszek a biztonság kedvéért :D

Új hozzászólás Aktív témák