Új hozzászólás Aktív témák

  • kchryss

    addikt

    válasz ooloo #180097 üzenetére

    Új pályák:
    - Gleccser: nagyon jó lett kinézetre és stratégiailag is, imádom
    - Province: nekem tetszik mert szinte mindenhonnan lehet kereszttüzet adni és kapni így nagyon figyelni kell, kinézetre egyébként az egyik legszebb pálya lett, gyönyörű és hangulatos
    - Studzianki: nem a kedvencem, de játszható
    - Minsk: először nagyon utáltam, de kezdem megszeretni
    - Empire's Border: na ennél a pályánál elbizonytalanodtam, hogy nem vették-e vissza a régi pályatervező részleget, mert ez valami eszméletlen agymenés lett. A csőpálya definíciójánál lehet mutogatni, ráadásul olyan nagy, hogy lassú tankkal ha rossz irányba indulsz el nem is találkozol senkivel.
    - Ghost Town: alapvetően tetszik csak valami rejtélyes oknál fogva mindig a vesztes csapatban vagyok ezen a pályán :D

    Régi pályák amit nagyon megváltoztak mióta hd-k lettek:
    - Fishermans: sokkal jobb lett mint volt
    - Erlenberg: teljesen átvariálták szinte új pályának tekinthető, nekem bejön
    - Pilsen: nekem jobban bejön mint a régi, ezt is szeretem
    - Highway: amikor először megláttam a tornádót a pálya mellett majdnem leesett az állam, nagyon jól néz ki. Azzal hogy átvariálták a bal felső sarkot és sok fedezéket raktak be sokkal játszhatóbb lett mint régen, de azért most sem a kedvencem ez a pálya.

    Ezen kívül szinte minden patch-ben variálnak valamit egy csomó pályán. Látszik hogy folyamatosan próbálják kiegyensúlyozottabbá tenni őket(több kevesebb sikerrel) és a pályabugokat is szüntetik meg folyamatosan.
    Amit sajnálok és ezt skill4ltu is mindig elmondja, hogy mines encounter módot bent hagyták mikor a játékosok nagy része emiatt a pálya miatt kapcsolja ki az encounter módot, míg sandriver encounter-t kivették pedig azt a többség szerette

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák