Új hozzászólás Aktív témák

  • 3

    senior tag

    válasz Zolee_70 #177936 üzenetére

    1.0 grafika ++
    Új fejlesztési ágak +-+
    Új map-ek +- ----------*
    Karácsonyi akciók + ----------**
    Átdolgozott UI +-+
    Festés, álca, emblémák, matrica ++
    Csalás elleni fellépés, ban hullám +
    "Hivatalos" modok +
    Ezüstért goldammo - ++++++++++***
    Arty stunt mód -+ ----------****
    MM -
    OP prémium tankok - ----------*****
    célzás nerf -
    törölt régi map-ek - ----------******
    japán heavy ág -+
    tankok állandó módosítgatása - ----------*******
    map-ek állandó módosítgatása - ----------********
    boosterek, kötvények, fejlesztett felszerelések, direktívák ----------*********

    * 3 éve minden pálya jobb volt.

    ** Túl sok az akció. A hétvégi és ünnepi küldetések botszerű felhasználókkal árasztják el a játékot. Elsősorban az alaphozamokon (kredit, XP-k) kellene emelni. A nagy ládák létezése, és a prémium tankok elérhetőségének össze-vissza variálása tisztességtelen és egyben gusztustalan.

    *** Amíg nincsenek rendesen balanszolva a járművek, a lövegek, a lőszerek és a fizetés nélküli aranyszerzés, addig szükség van az ezüstért vásárolható goldammóra.

    **** Nevetséges. Azzal esetleg ki tudnék egyezni, ha a játékos kiválaszthatná, hogy sebző vagy stunnoló lőszert visz magával a csatába.

    ***** A játék alapjait rengették meg vele. Már az E 25-nél abba kellett volna hagyni.

    ****** 3 éve minden pálya jobb volt.

    ******* Pont az a gond, hogy nem módosítgatják a tankokat. A lassú és gyors tankok között semmi balansz nincs. A kissé megnövelt és csövesített pályák a korábbiakhoz képest megnehezítik a lassú járművekkel való játékot. A régi tankokat nem húzták fel az új ágak tankjaihoz és az OP prémium tankokhoz.

    ******** Tönkretették a "klasszikus" pályákat.

    ********* Az alapokat kellett volna, kellene finomítani, átalakítani. Boosterek helyett az alaphozamokat kellene emelni. A küldetések, amelyekkel boostereket lehet nyerni, ne X darab boostert adjanak, hanem egy(-két) prémium napot. Netalántán olyan prémium napot, amit a játékos a neki tetsző időpontban aktiválhat. A kötvények 100%-ban kiválthatóak lennének kredittel. A fejlesztett felszerelésekkel semmi bajom nem lenne, ha nem kötvényekért adnák, hanem sok-sok kreditért. Természetesen értem, miért korlátozzák a kredit hatalmát, és miért van szükség kötvényekre, de nem tetszik. A felszereléseket el tudnám képzelni úgy is, hogy nem kétféle szintű lenne (alap, fejlesztett), hanem tízféle, és a szintek között felfelé haladva egyre többe kerülne. A rendszer a legénységi képességekhez hasonlóan működne, de XP helyett kreditért lehetne fejleszteni. Ha megcsinálnák az előbb említett tíz szintű felszerelés-rendszert, a felszerelés-direktívák mehetnének a levesbe, a legénységiek maradnának csak. Engem nem zavarna, ha a legénységi direktívák kizárólag aranyért lennének kaphatók, ha cserébe megszűnne a kötvények rendszere.

    Ha a moderátor indokolja a döntését, korrektül tegye. Vicc.

Új hozzászólás Aktív témák