Hirdetés
- Voin - Jövő hónapban érkezik a belső nézetes hack&slash korai kiadása
- SPRAWL - Konzolokra is megjelent a retró FPS
- Path of Exile II - A készítők egyórányi stream adásban mutatták meg a játékot
- Akciófigyelő 2024: PlayStation Black Friday leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Máris túl az 1 millión
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
anglergab
addikt
-
Colos1
őstag
válasz ToniSlow #2165 üzenetére
Nekem alapon van (szintén TD-SCDMA/CDMA/UMTS), és működik minden rendesen, a 4G és a VoLTE is. (OP7T) Az OP3-asomon is működött minden, függetlenül attól, hogy mire állítottam. Sőt, alapprofilon kikapcs-bekapcs után visszaállt alapértékre. Miután manuálisan aktiváltam a telekom VoLTE -hez a profilt, onnantól maradt meg a beállítás. De akkor is ment minden alapbeállításon is.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
hedgehog
senior tag
válasz ToniSlow #2170 üzenetére
Bocs, az lemaradt, sima OP6.
Sajna nem találom sehol azt a korábbi fórumpostot, de azért javasolták a H3G-t, mert a többi profilban (pl. a DT-sben) korlátozások vannak, és csak a Denmarkosban nincsenek.
Az a post egyébként azt is ajánlotta, hogy a preferált hálózat legyen LTE/UMTS auto (PRL), szóval azért is kérdeztem, hogy nektek mik az ismereteitek erről, hátha kiderül kinek van igaza-- aka p3d3str1an
-
martonl
senior tag
válasz ToniSlow #3764 üzenetére
Hardveresen kompatibilisnek kell lennie visszafelé szerintem. A Saomikkal és úgy egyébként a kínai márkákkal kapcsolatban inkább szoftveres gondok szoktak lenni, azaz nem biztos, hogy minden szolgáltatói profil bennük van. Még a VoLTE csak-csak szokott rajtuk menni, de a VoWiFivel már több a probléma, sokszor csak különféle szoftveres mókolással érhető el annak működése, vagy még úgy sem.
[ Szerkesztve ]
-
baly81
aktív tag
válasz ToniSlow #3766 üzenetére
Ez így nem teljesen igaz! Mármint, az, hogy a "VoWifi akkor épül fel ha nincs térerő".
Akkor is telefonálhatsz VoWiFi-vel, ha fullon vagy csak bizonyos szinten van a térerő, de csatlakozol egy stabil jelerősségű és jelminőségű WiFihez!
Nem feltétele a VoWiFi-nek, hogy ne legyen térerőd, viszont a válaszodból ez jön le!
Lehet nem így gondoltad, és biztos vagyok benne, hogy ezzel tisztában vagy ezzel, de a biztonság kedvéért kell a pontosítás!zsoltip:
Szóval a VoWiFi technológiával a DIGI hálózat-jelerősségétől függetlenül tudsz telefonálni! Egy feltétele van, hogy a WiFi stabil jelminőségű legyen (később mondom miért).
Ha a telefonod támogatja a VoWiFi-t, és WiFi-re vagy csatlakozva, akkor készülékfüggően, vagy az értesítősávon -is- látható egy VoWiFi felirat, vagy, ha a tárcsázóba bemész és hívnál valakit, akkor ott megjelenik a felirat vagy egy ikon. Ha a telefonodat repülő üzemmódba teszed és visszakapcsolod a WiFi-t, akkor a DIGI hálózat felirata megjelenik az értesítősávon és mellé kerül egy VoWiFi felirat is. Mindezt a nélkül teszi, hogy felcsatlakozna a DIGI hálózatára... és természetesen tudsz telefonálni is. Ingyenesen, a DIGI mobil és vezetékes hálózatába. Ha nincs a telefonod WiFi hálózatra kapcsolódva, akkor értelemszerűen nem azon folyik a beszélgetés, így a szolgáltató számolja a perceket.
Egy kis plusz adalék (mindenki számára):
A telefon, (legalábbis az én Honor 20-am) figyeli a WiFi jelminőségét, amely nem egyenlő a jelerősséggel!
Melóhelyemen, a távolság miatt nem fogtam rendesen a router WiFi jelét. A gyenge (legalacsonyabb szintű) jelerősség miatt a VoWiFi nem volt aktív. Betettem egy WiFi-extendert nagyjából az áthidalandó táv felére, amely a router jelét erősítette, de hiába volt a telefonon 15/5 Mbit-es stabil(!!!) internet *, így sem volt aktív a VoWiFi! Pedig az extenderhez csatlakoztatott telefonom azt jelezte, hogy a WiFi jele fullon van és kiválló kapcsolatot írt ki rá!
Az extendert áthelyeztem, közelebb tettem a routerhez, így a távolság azonban átváltozott, nem a felén volt a jelerősítő, hanem olyan 30% távon a routertől és 70%-ra tőlem (a telefonomtól)... Ez természetesen megmutatkozik a WiFi jelerősségén is, amelyből egy-két egység így hiányzik. Viszont, a telefon kijelezte a VoWiFi-t! Tehát ez azt jelenti, hogy a jelminőség is fontos a VoWiFi kapcsolathoz! Ha a jel minősége nem megfelelő, akkor a telefon nem aktiválja a VoWiFi-t!* Azért csak ennyi, mert a munkahelyem a város ipari részén van, és ott csak rádiós internet van, amely nagyon alacsony átviteli sebességű, tehát nem az eszközök gyengesége vagy elhelyezése miatt ilyen alacsony a sebesség!
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
baly81
aktív tag
válasz ToniSlow #3772 üzenetére
👍✋
----------------------
Azon gondolkoztam, hogy, ha én külföldön vagyok és VoWiFi-n hívok fel egy Magyarországon tartózkodó DIGI-s mobilszámot, az a hívás létrejön-e és milyen díjszabása lehet?
Elviekben nem kellene érte fizetni, mert szolgáltatón belül van.
Nem szükséges roaming és nem mobilhálózaton keresztüli hívás... így hálón belüli VoWiFi tarifához tartozik, 0Ft/perc-es díjjal?
.
Ugyan ezen felállásban, ha én külföldön vagyok, és hívok egy Magyarországon tartózkodó NEM DIGI-s számot, úgy, hogy nincs roamingom, de van WiFi, így VoWiFi-n hívok, akkor is létre kellene jönnie a hívásnak 4 Ft/perc-ért. (Tudom, hogy EU-1-es díjzónán belül ugyan ennyi a hívás, de ahhoz, hogy menjen a hívás kintről aktiválnod kell a roamingot is...)
Vagy rosszul gondolom ezeket? Volt már erről szó?Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
baly81
aktív tag
válasz ToniSlow #3774 üzenetére
Igen, ezt az EU roamingot meg is jegyeztem, azzal tisztában vagyok. Csak azért kérdeztem, mert kíváncsi voltam, hogy ha nem aktiválom a roamingot, akkor működhet e fentebb leírt dolog?
De, akkor a tapasztalatok alapján simán nem, viszont egy magyar (vagy román) szerverre állított VPN kapcsolattal működhet...
Ha ilyen környezet adódik, akkor csinálok egy tesztet.[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
MC Pite
veterán
válasz ToniSlow #3795 üzenetére
Nem látszik, akkor gondolom nem lenne vele semmi tennivalóm csak ezt bepipálni .
Felhívtam a telenort.Na, a lista:
Mi szükséges ahhoz, hogy a VoLTE technológia előnyeit élvezhesd?4G képes telefon - pipa
4G képes sim kártya - pipa
4G hanghívásra alkalmas készülék (szoftverfrissítés) - pipa
aktív internet szolgáltatás + 4G hálózat/Hipernet - pipa
Számlás tarifa - pipa
A saját listájukon szereplő készülék - na, ez hiányzik. Nem kapcsolják be, kész. Ha látják hogy más készülékben van, letiltják a VoLTE-t.Landsmann: hogy sikerült bekapcsoltatni hivatalosan nem támogatott készüléken?!
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Landsmann
addikt
válasz ToniSlow #3951 üzenetére
Telenornál kint van, Vodafone-nál nincs. Szerintem nem szabályozható hogy kint legyen vagy ne. Először a Vodás kártyánál is kint volt, de a telefon első szoftverfrissítése után eltűnt. A hívások VoLTE alapúak ettől függetlenül. Nekem is szimpatikusabb lenne ha kint lenne.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz ToniSlow #3958 üzenetére
Hát nem tudom, hogy mennyi időközönként fut végig ez az ellenőrzés, de én májusban kapcsoltattam be Redmi 6-ra, a benne lévő mindkét Telenoros kártyára. Szó nélkül bekapcsolták. Redmi 6 sem támogatott. Teljesen jól működött, aztán noveberben csináltam egy kis bakit. Vettem egy Redmi 9-et, no nem ez a baki. Abban is két káryta van, egy Telenoros és egy Vodafone-os. Ott is mindkettőre aktiváltattam, szó nélkül bekapcsolták. A telefonon mindkét kártyához az állapotsorban ott volt a VoLTE felirat a térerő mellett. Aztán jött a telefonra egy stzoftvewrfrissítés és innentől fogva a Vodafone kártyánál eltűnt a felirat, de a hívások VoLTE hívások maradtak. Próbaképp kivettem a Vodafone kártyát és áttettem a Redmi 6-ba, hogy megnézzem, ott mi a helyzet. Ott sem volt kint az ikon. Ekkor visszatettem az eredeti Telenor kártyát a helyére. (ez a kártya nem került bele másik telefonba) Ekkor néztem nagyot, hogy a kivett, majd visszarakaott kártyáról letiltódott a VoLTE. Harmadik ügyfélszolgálatos volt hajlandó visszakapcsolni. Mindegyik azt mondta, ha nem támogatott a készülék, akkor nem lersz aktív, meg különben is, nem tudják kézzel visszakapcsolni. Én próbáltam kötni az ebet a karóhoz, hogy már május óta használom a szolgáltatást teljes megelégedéssel és semmiféle probléma nem volt a hívásokkal. Erre azt mondja az ügyfélszolgálatos, hogy várjak egy kicsit. Nem tudom, hogy mit keresett, vagy mit nézett meg, d emikor visszajött, azt mondta, látja, Redmi 9-et vettem, (valóban, pár nappal korábban) így vissza tudja kapcsolni a szolgáltatást. Ha esetleg gond lenne a hívásokkal szükséges lehet a szolgáltatás letiltás a szolgáltatói oldalról, akkor hívjam őket.
Szóval úgy tiltódott le a szolgáltatás, hogy a SIM nem került át másik készülékbe, de a kártya helyére másik szolgáltató káryta került, majd kárty avissza az eredeti helyére. Valószínűleg a másik kártya miatt maradhatott a telefonban valami konfigurációs beállítás, amit a központ azonnal érzékelt és likvidálta is a szolgáltatást. Olyan korábban is volt, hogy kivettem a kártyát, majd vissza, nem volt vele gond. De úgy látszik ha másik kártya kerül be, az bekavar. Akkor megfogadtam, a Redmi 6-ból nem veszem ki a kártyákat, ha a fene fenét eszik sem.
Elvileg a sima Redmi 9 az támogatott, bár a honlapon nincs a listában. Esetleg ezzel tudok majd trükközni, hogy abba áttéve ha aktívvá válik a szolgáltatás, vissza teszem a másik telefonba.
Szóval csak arra akartam kilyukadni, hogy májustól novemberig, illetve novembertől a mai napig vagy nem futott le ilyen ellenőrzés, vagy a rendszer nem vette észre, hogy nem támogatott készülékben aktiválva van a szolgáltatás.
Amúgy biztos látná, láthatná a szolgáltató, hogy milyen típus a készülék, de nálam nyilván azt hitte, hogy az újonnan vett készülékben van az a SIm kártya, ezért kézzel visszakapcsolta. Szóval nem igaz, hogy nem tudják kézzel aktiválni, csak valamiért nem nagyon akarják bekapcsolni. Ha egy támogatott típust hazudtok, akkor sem biztos hogy bekapcsolják, mert azt mondják, hogy akkor legkésőbb 72 órán belül automatikusan aktiválódik a szolgáltatás. Így jártam a második ügyfélszolgálatossal. Az első meg kerek perec kijelentette, hogy nem tudja kézzel visszakapcsolni, de ha nem támogatott a készülék, akkor nem is kapcsolná be. Szóval sok függ azon, hogy milyen ügyfélszolgálatost fog ki az ember.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
4Grider
nagyúr
válasz ToniSlow #4124 üzenetére
Nem jellemző a Telenorra, hogy a https://www.telenor.hu/volte oldalon nem szereplő modelleket támogassa, szóval ezért ne vegyen valaki ilyen modellt. Gondolom úgy kapcsoltattátok be (szedettétek le a VoLTE tiltást), mert maguktól nem támogatott készülékeken nem kapcsolják be, és majd idővel kikapcsolják...
-
4Grider
nagyúr
válasz ToniSlow #4126 üzenetére
Rengeteg készüléken működőképes a Telenor VoLTE, csak éppen ezek 90%-án problémásan. Nem feltétlenül a te oldaladon jelentkezik a probléma, de ott is jellemző, hogy a hívásátirányítások a hívástartás és egy csomó hasonló szolgáltatás nem vagy nem jól működik, nem menedzselhető, vagy csak megfekszik a készüléktől a legközelebbi LTE cella.
Annyira szabványosra sikerült a VoLTE-t megoldani (vagy csak a ZTE-nek implementálni), hogy itt ebből bármi hiba kihozható. -
Landsmann
addikt
válasz ToniSlow #4147 üzenetére
Igen, inaktív, de alapból a bekapcsolt állapoton nyugszik. De a Voda lenyúlta a VoLTE kijelzést. Körülbelül 1 óra hosszáig volt a kijelzőn. Jött egy szoftverfrissítés a telefonra és elvitte az ikont. Telenornál ott van.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz ToniSlow #3764 üzenetére
Én ma vettem egy ilyen telefont, (Xiaomi Redmi Note 9T) és a VoLTE és a WoWIFi is aktív a telefon menüjében! (4G lefedettség van nálam, 5G nincs)
Ui:
Szolgáltató DIGI Románia (RCS RDS)
Kipróbálva viszont egyik sem működik, magyar nyelvű ügyfélszolgálatot felhívtam, az átkapcsolt a románhoz, én meg nem tudok románul...
Folyatás majd személyesen.
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz ToniSlow #4152 üzenetére
Nem regisztrált!
Utána olvastam a DIGI oldalán, csak a REDMI 9-eshez írják a VoLTE és VoWIFi tulajdonságot.
Igy jártam. (egyelőre)
VoLTE
*#*#86583#*#*
kód sem változtat semmin.Nem ez volt szerencsére a fő szempontom a telefon kiválasztásánál, számoltam vele.
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
ElektrikusDE
senior tag
-
tomp
Topikgazda
válasz ToniSlow #4252 üzenetére
A KB2003-as kód nem más mint az európai 8T modell száma.
ADB parancs kiadása után a telefonon felugrik a hibakeresési hozzáférést kérő ablak?
Ha nem engedélyezed akkor az adb nem fér hozzá a telefonhoz.betyarr
A OnePlus-os VoLTE/VoWiFi leírásban megtalálod a Logkit és engineer mode apk-t. Újra fel kell raknod őket.
A fura logkit esetében gondolom az új LogKit-re gondolsz. Az új már úgy néz ki.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7390 i5-i7 / 8-16GB RAM, ssd, jó akku - számla, 6 hó garancia
- Szép! HP ZBOOK 17 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" i7-9850H 64/512 QUADRO RTX 5000 16GB FHD
- Eladó Magnat Monitor Supreme 2002 fekete
- Kis méretű akyga felsőtápos ATX gépház
- Új Lenovo Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós "Kis Gamer" Laptop Tab 14" -30% i5-1135G7 8GB 512GB Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest