Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    válasz ToniSlow #3958 üzenetére

    Hát nem tudom, hogy mennyi időközönként fut végig ez az ellenőrzés, de én májusban kapcsoltattam be Redmi 6-ra, a benne lévő mindkét Telenoros kártyára. Szó nélkül bekapcsolták. Redmi 6 sem támogatott. Teljesen jól működött, aztán noveberben csináltam egy kis bakit. Vettem egy Redmi 9-et, no nem ez a baki. Abban is két káryta van, egy Telenoros és egy Vodafone-os. Ott is mindkettőre aktiváltattam, szó nélkül bekapcsolták. A telefonon mindkét kártyához az állapotsorban ott volt a VoLTE felirat a térerő mellett. Aztán jött a telefonra egy stzoftvewrfrissítés és innentől fogva a Vodafone kártyánál eltűnt a felirat, de a hívások VoLTE hívások maradtak. Próbaképp kivettem a Vodafone kártyát és áttettem a Redmi 6-ba, hogy megnézzem, ott mi a helyzet. Ott sem volt kint az ikon. Ekkor visszatettem az eredeti Telenor kártyát a helyére. (ez a kártya nem került bele másik telefonba) Ekkor néztem nagyot, hogy a kivett, majd visszarakaott kártyáról letiltódott a VoLTE. Harmadik ügyfélszolgálatos volt hajlandó visszakapcsolni. Mindegyik azt mondta, ha nem támogatott a készülék, akkor nem lersz aktív, meg különben is, nem tudják kézzel visszakapcsolni. Én próbáltam kötni az ebet a karóhoz, hogy már május óta használom a szolgáltatást teljes megelégedéssel és semmiféle probléma nem volt a hívásokkal. Erre azt mondja az ügyfélszolgálatos, hogy várjak egy kicsit. Nem tudom, hogy mit keresett, vagy mit nézett meg, d emikor visszajött, azt mondta, látja, Redmi 9-et vettem, (valóban, pár nappal korábban) így vissza tudja kapcsolni a szolgáltatást. Ha esetleg gond lenne a hívásokkal szükséges lehet a szolgáltatás letiltás a szolgáltatói oldalról, akkor hívjam őket.
    Szóval úgy tiltódott le a szolgáltatás, hogy a SIM nem került át másik készülékbe, de a kártya helyére másik szolgáltató káryta került, majd kárty avissza az eredeti helyére. Valószínűleg a másik kártya miatt maradhatott a telefonban valami konfigurációs beállítás, amit a központ azonnal érzékelt és likvidálta is a szolgáltatást. Olyan korábban is volt, hogy kivettem a kártyát, majd vissza, nem volt vele gond. De úgy látszik ha másik kártya kerül be, az bekavar. Akkor megfogadtam, a Redmi 6-ból nem veszem ki a kártyákat, ha a fene fenét eszik sem. :)
    Elvileg a sima Redmi 9 az támogatott, bár a honlapon nincs a listában. Esetleg ezzel tudok majd trükközni, hogy abba áttéve ha aktívvá válik a szolgáltatás, vissza teszem a másik telefonba.
    Szóval csak arra akartam kilyukadni, hogy májustól novemberig, illetve novembertől a mai napig vagy nem futott le ilyen ellenőrzés, vagy a rendszer nem vette észre, hogy nem támogatott készülékben aktiválva van a szolgáltatás.
    Amúgy biztos látná, láthatná a szolgáltató, hogy milyen típus a készülék, de nálam nyilván azt hitte, hogy az újonnan vett készülékben van az a SIm kártya, ezért kézzel visszakapcsolta. Szóval nem igaz, hogy nem tudják kézzel aktiválni, csak valamiért nem nagyon akarják bekapcsolni. Ha egy támogatott típust hazudtok, akkor sem biztos hogy bekapcsolják, mert azt mondják, hogy akkor legkésőbb 72 órán belül automatikusan aktiválódik a szolgáltatás. Így jártam a második ügyfélszolgálatossal. Az első meg kerek perec kijelentette, hogy nem tudja kézzel visszakapcsolni, de ha nem támogatott a készülék, akkor nem is kapcsolná be. Szóval sok függ azon, hogy milyen ügyfélszolgálatost fog ki az ember.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Új hozzászólás Aktív témák