Új hozzászólás Aktív témák

  • JasL

    senior tag

    Beszéltem ma a Merlinnel, konkrétan az ügyvezetővel. Rákérdeztem a mostanában tapasztalható alkatrész-zűrökre, sajnos tényleg nem a bolt a hibás, az egyik beszállítójuk pár hete elkezdett marháskodni, pl. nem jó fele küldték a futárral a cuccokat, bontottan kapták az alkatrészt, stb. Meséltem nekik, hogy megosztjuk egymással a róluk való tapasztalatokat, és nagyon pozitivan fogadták. Ja és, 100.000 forinttól ingyenes a futár, de mivel nekem csak nagyon kevés hiányzott hozzá a rendelésemből, elengedték a szállítási díjamat jófejségből.

    Egyébként, mostanában nem kapják meg az e-maileket, és a visszaigazolókat sem sikerül sokszor elküldeniük, valami gond vna jelenleg az e-mail rendszerrel valahol, ezért jobb, ha telefonon keresitek meg őket, ha rendelni szeretnétek. Én is tegnap küldtem emailt, nem kapták meg, és múlt héten ugyanez volt.

    Egyébként tényleg nagyon korrekt bolt, vásároljatok náluk nyugodtan!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák