Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noddy

    senior tag

    válasz szoke12 #19544 üzenetére

    Nyugodtan szólj bele, mert akkor hátha tudsz segíteni.

    Tegnap, ma és holnap, pláne az örökké szóval együtt számomra azt jelenti, hogy ebben benne van a tegnap előtt is, meg az az előtt is... stb. Az örökké szó nyomatékosítja ezt számomra. A múlt, jelent és jövőt kiterjeszti ez a szó. Ezért is kérdezem, hogy mit jelent az örökké, pláne így hogy a múlttal kapcsolatban is ott van. És a Zsolt 90,2-ben miért kellene bizonyítanom, hogy Jézusra vonatkozik? Ha a Zsidókhoz írt levél szerzője örökkévalónak nevezi Jézust és ugyan ez a jelzője az Úrnak/Jahve-nek, akkor számomra nincs kérdés. Tehát én itt csak a Jahve örökké és Jézus örökké kapcsolat kiemelését látom Zsidókhoz írt levélben és a Zsoltárokban. Vagy a két örökké nem ugyan az? Van kisebb örökké és nagyobb örökké?

    A Péld 8,23-ban a felkenetés mire vonatkozik? Tudtommal a királyokat, prófétákat, papokat kenték fel. Így ruházták rájuk úgymond a feladatot. Olvassuk ott, hogy az Úr kente fel Őt a föld teremtésének kezdetekor, tehát már létezett előtte, csak mivel aktívan részt vesz a teremtésben, ekkor kapja meg a feladatot, de nem ekkor lett teremtve, nem? Igen, jól mondtátok, Jézus szolgált az Atyának, az Ő akaratát teljesítette és ez itt kezdődött. Az Atya ekkor rendelte Őt a feladata ellátására, úgymond Isten akaratának megtestesítője. Isten rendelkezik, Jézus végrehajtja, ott van a teremtésnél, ott van Dánielnél, ott van a kereszten és ott van az apostolok között és most is ott van ahol a nevében összegyűlnek. Bár nem tudom, hogy ti ezt gyakoroljátok-e, mármint, hogy Jézus nevében gyűltök össze vagy csak Jehova nevében?

    Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.

Új hozzászólás Aktív témák