-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
kezo0
addikt
Esetleg próbáld meg, hogy ne csak a modult húzd ki a tévéből, hanem amikor kihúztad, a kártyát is húzd ki a modulból párszor, és tologasd ki-be, hogy biztosan érintkezzen. A tévé modulfogadó nyílásába is kerülhetett piszok, ami miatt nem tökéletes az érintkezés.
A legrosszabb eset az, ha a tévé modulfogadója meghibásodott, sajnos ilyen is előfordulhat – nálam pl. megtörtént már egyszer egy Pana tévével. Többszöri szervizelési kísérlet után csere lett a vége.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Toth_Jani
őstag
Én is áramtalanítom este (hétköznap) a TV-t, az Android miatt még jót is tesz neki, ez egy Sony nem csinál ilyet, az előd egy LG volt na ott legalább hetente eljátszotta, amit nálatok, olyankor én is kihúztam majd vissza és ment egy darabig.
A CI kártya és modul azóta is ugyanaz.[ Szerkesztve ]
-
Ledi
aktív tag
legalább 5 éve van meg
Szerintem az a mediacard megéredt a cserére.
Nálunk csak hetente 1x van áramtalanítva az a tv amibe a kártya van(Philips) és semmi baja nincs. Igaz ez még upc kártya.A nyaralóban már új típusú Vodás modul volt és ilyen hiba ott se jelentkezett. Viszont érezhetően lassabban oldotta fel vagy nem mindig dekódolta a csatornákat, mint a tavalyi upc-s.
-
mrlujoak
veterán
".annak minden adatomat illenék tudni és max ő sorolhatná fel adategyeztetés és beazonosítás céljából,amire én igen/nemmel felelek..."
Sajnos ez is aggályos az adatkezelés miatt, hiszen ha mégsem a te adataid sorolja (mindenre nemmel felelsz) akkor viszont TE ismersz meg másvalakihoz tartozó személyes adatokat.
Ilyen esetben 2 dolog. Ja, nem, 3.
1) Megnézed a szolgáltató oldalán a partnerek/kapcsolattartók/(...) telefonszámát, és ha ott van, akkor ok.
2) bevállalod a rizikót, és megadod az adatokat - biztonsági kódod ugye, ha telefonos/netes ügyintézés.
3) nem adsz meg adatot, és elbúcsúztok egymástól, bontod a hívást.
Én is nemrég jártam így, voda ügyben hívott egy random szám, és ugye kérte a biztonsági kódom.
Nem jutottunk dülőre, mivel ő nem tudta, hogy a vodafone weboldalán hol van az a felület, ahol ellenőrizni lehet a számot, mint voda által megbízott/szerződött értékesítési partner, így elköszöntünk.
1270-et hívtam, és a diszpécser is hosszú ideig kereste a weboldalon a listát, amiben végül is megtaláltuk azt a számot, tehát a korábbi hívó nem kamuzott.
De ugye amennyi gdpr meg adatbiztonság oktatást csinál végig az ember, maximálisan alkalmazva gyanakvó, és elővigyázatos...Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!