- Xbox Series X|S
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- 2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- World of Tanks - MMO
- Megjelenési dátumot kapott a Throne and Liberty nyugati kiadása
- Bestbuy játékok
- Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
flexxx
tag
válasz
LouiS22 #118651 üzenetére
Nem kell, és nem is lehet mindent supportálni. A gyarló nyugaton (USA) már jó ideje van erre lehetőség. Kap a user egy listát a támogatott modemekből, és ezeket regisztráltathatja a szolgáltatónál, illetve a csomag árából is levonnak, lévén, hogy nem bérel eszközt. TV esetén ugyanez, adnak egy CableCard-ot, bedugod egy HD Homerun-ba, és az egész csatornakiosztást kistreameli hálózatra, meg is van oldva az itt folyamatosan visszatérő kérdés.
Meg lehet oldani, az más kérdés, hogy nem akarják, és maradhat a buhera. Könyvet is lehetne írni erről, de az sem változtatna a helyzeten. Az egyetlen jelzésértékű megmozdulás, az az, ha felmondja az ember a szolgáltatást, már ha persze van lehetősége alternatívákra, vagy nem köti szerződés.
-
NoOne1976
őstag
válasz
LouiS22 #118651 üzenetére
"Vélhetően egyszer eljön majd az a kor, amikor tényleg egy login/password/bármiféle azonosítás és lesz egy app, vagy fájl, vagy bármi, amire kattintasz, telepíted a tévédre/boxodra és azon keresztül lineáris tévézel."
Csak annyit mondok Direct One. Ott van az Lg storeban a Direct Now. Login/password és mehet a tvzes. Szóval maximálisan megoldható, csak a szolgáltatnak akarnia kell.
-
cof
veterán
válasz
LouiS22 #118907 üzenetére
Szuper... Itt városon belül még nem is izgat csak kint a kertben ami külterület. Ott hol van hol nincs 4G, a 3G az stabil volt mindig.
A 2G-t is be kéne már darálni, USA-ban már rég nincs. Csak hogy haladjunk a korral.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
válasz
LouiS22 #118915 üzenetére
Nem, onnan kellene tudniuk, hogy ilyen esetben - és ez ekkor is így volt - megadom az újat.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Piftuka
veterán
válasz
LouiS22 #119821 üzenetére
"Hibát jelezted?"
Természetesen.
Az itteni "törzstagok" tudják, hogy ez egy nagyon-nagyon sok éve tartó kálvária, több tucat!!! szervizes kiszállással, ügyfélszolgálat felé telefonbeszélgetéssel töltött rengeteg órával, személyes reklamációval, levelezéssel, kötbér fizetéssel, kötbér elutasítással, és mindenféle osztók, csillapítók csere-beréjével, 20 féle UPC szervizes 21 féle véleményéről a jelenség okáról, valamint mindig az aktuális UPC szervizes által az előző UPC szervizes munkájának szidalmazásával, végeredményben érdemi megoldás nélkül...
(Ha esetleg bővebben érdekel, itt a topic-ban a hozzászólásaimra rákeresve látni fogod, hogy nem "csak" 3 éve és most írtam le mindezt.)
A fenti hozzászólásom csak mintegy "keretbe foglalása" volt ennek az egész történetnek, és annak a "csodálatos" szolgáltatásnak, amit a UPC-től, és immár a Vodafone-tól 30 éve kapok.
Mindezt még mindig havonta éppen ~2.000-3.000 forinttal többért annál, mint amire itt a topic-ban az ország más részén élő régi, vagy éppen új UPC/Voda előfizetők panaszkodnak, hogy "nagyon magas havidíj"...
Hidd el... a felhasználók zöme már a történtek a töredékélnél feladta volna!
Én most jutottam el arra a pontra. Hát így.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
[w]
őstag
válasz
LouiS22 #119970 üzenetére
apróságnak tűnik, de te és madmancs is figyelmen kívül hagyjátok, hogy nem az én hibám, nem én javítom, de - ezt is mindketten leírtátok - a nap végén mégis nekem kell kuncsorognom a kötbérért és nem automatikusan, pl. a rendszerből származó adatok alapján korrigálják a számlámat
remélem így már érthető, mire céloztam
cmdr PETER W. VOLKOV
-
embe
nagyúr
válasz
LouiS22 #119974 üzenetére
Igen, nem kicsit populista.
De ettől a "szolgáltatói" magatartástól van tele a hócipőm. De átnézem az új szolgáltató tévé csatorna kínálatát, pontosabban a feleségemmel átnézetem, aztán lehet váltok.
Szar a hálózatuk, és egyszerűen nem is akarják igazából rendbe tenni.
Melómból kifolyólag sok emberrel beszélek. És nagyon sokan panaszkodnak a Vodára, mint szolgáltatóra. Többen azt említik, hogy a UPC idejében minden ok volt, de amióta a Voda átvette,, azóta vacak.
Lehet másfelé más tapasztalat van, de én a környezetemben ezt tapasztalom.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
-
ledgeri
nagyúr
válasz
LouiS22 #121513 üzenetére
Tippre arra gondolt, hogy ha már egy "minden csak foci"-s oldalon is előjön, hogy voda így voda úgy, akkor az már elért egy "riasztási szintet"....
#121507 Kicsirics77 A régi számnak kell maradnia, mert a voda azt úgy intézte, hogy az maradjon!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
-
kendeee
aktív tag
válasz
LouiS22 #121594 üzenetére
Köszi a választ. Persze, nem voltam lusta, ez az esti órákban történt. 20 perc válasz nélkül telefonálást meguntam. Szerencsére ma is van ügyfélfogadás 10-18-ig.
Bálnabontás ma! Holnap halnap...CTRL+ALT+RESET...Dakota közmondás: Le kell szállni arról a lóról, amelyik megdöglött.
-
kendeee
aktív tag
válasz
LouiS22 #121603 üzenetére
Igen, valahogy úgy szokott lenni nálam is. Munkámból kifolyólag sokat hívok különböző szolgáltatókat, az elérésük 100% csak az elérési idővel szokott baj lenni.
Be kell mennem úgyis ma hozzájuk a tv-vel kapcsolatban. (egy boxot visszaadok) Internetem pedig most is van, arról már gondoskodnom kellett korábban, ha nincs vezetékes, legyen azonnal mobil net routeren keresztül.
Amúgy itt a fórumon hamarabb megtudok mindent, többet is, mint szeretnék tapasztalatokból stb, azért is van, hogy aktív lehessen.
[ Szerkesztve ]
Bálnabontás ma! Holnap halnap...CTRL+ALT+RESET...Dakota közmondás: Le kell szállni arról a lóról, amelyik megdöglött.
-
ROBOTER
addikt
válasz
LouiS22 #121680 üzenetére
Ez azért nem állja meg a helyét, mert az internet nagyobb része érintve van a google által.
Pl. az összes oldal beszart, ami google statisztikát használ. Magyarul a portálok, híroldalak, blogok, hobbi oldalak egy jó része. Azért az, hogy telekomos céges teló personal hot spotjával tudtam szállást foglalni, elég durva. Ezt internet-szolgáltatásnak nevezni kissé túlzó. A világ lakosságának egy elég jelentős része bízza a gmailre a fontos dolgait. Az ettől való elvágás konkrétan gazdasági károkozás, banki ügyek, közműszámlák stb.
Én nem szoktam fröcsögni, én is dolgozom eleget, mindenki hibázik. De amit a Voda művel a saját weboldalán, a számlázással, annak könyvelésével, beléptetéssel az szégyen. Érdekes, hetente 2x (nem vicc, nem túlzás, vannak pár hetes szünetek) hívnak az ajánlataikkal, hol rejtett, hol nem rejtett számról. Hallom, hogy Home Office-ban van a csaj, hátul sír a gyerek. Elmodnom 1000x, hogy nem, megfelel a jelenlegi csomag, hagyjanak békén. De akkor is kezdik pár hét múlva újra. A hibát kijavítani nem tudják, nem hívnak, nem keresnek.
[ Szerkesztve ]
-
ROBOTER
addikt
válasz
LouiS22 #121682 üzenetére
Tisztában vagyok vele, távközlési területen dolgoztam sok évig. De hogy egy rohadt közleményt nem tudnak kiadni, az pofátlanság. Ha itt már jópáran jeleztük a problémát, szerinted hányan lehetnek, akiknek halvány fingjuk nincs az okokról, és még azt sem tudták beazonosítani, hogy google probléma van, csak azt látják, hogy homokórázik a híroldal, amit naponta olvasnak, vagy nem tudják megnézni egy bolt címét, mert beágyazott mapsot tartalmaz. Mindezt úgy, hogy február 9-én a komplett Voda leállt ugyanezzel a hibával.
[ Szerkesztve ]
-
rgeorge
addikt
válasz
LouiS22 #121867 üzenetére
Namost én most pont nem tudhatom, mennyi lesz az annyi, utolsó számlát még 06.16-n kaptam/fizettem, mert megszűnt az UPC mobilnet, már az utolsó számla sem volt egyszerű, mert volt benne jóváírás is emiatt (nem a fordulónapon szűnt meg a mobilnet). Most fogalmam sincs, mennyi lesz, és nem is ez az érdekes, hanem az, hogy már nagyjából a második számlának lenne itt az ideje. Most éppen el sem érhető a myvodafone (web, app sem).
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
-
válasz
LouiS22 #122194 üzenetére
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
gduck
addikt
-
MadMancs
veterán
válasz
LouiS22 #122631 üzenetére
Átállás óta (mobil 1 éve, vezetékes mostani átállás) kártyás fizetés azonnal könyvelve van amint befizeted. Már nem Marika néni pötyögi végig egyesével hanem a rendszer.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Ledi
aktív tag
válasz
LouiS22 #122631 üzenetére
Félreértesz. Én csak egy megerősítő emailt vártam, hogy lemondását rögzítettük. Vagy valami ilyesmi. De ezek szerint a Vodánál ez nem szokás.
Érdekes, hogy hazahoztam a kártyát és a boxot és a kártya az itthoni tévébe bedugva simán dekódolja a Comfort csomag csatornáit, nem problémázott, hogy teljesen más a hál. azonosító.
-
kokii
tag
válasz
LouiS22 #124833 üzenetére
https://rtl.hu/rtlplusz/szolgaltatasok
Ez alapján "Az aktuális évad összes epizódja elérhető", sztem az új soriknak is elérhetőnek kéne lennie, premier oké, hogy nem.
De akkor a válasz a kérdésemre: nem, ez ilyen, tehát nincs köze a upc/vodafone-hoz, szóval ez innentől RTL+ kérdés.Ez egy fórum, szerintem normálisan kérdeztem, miért nem lehet normálisan válaszolni?
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz
LouiS22 #124840 üzenetére
Nem könyvtár, viszont a voda vezetékes előfizetői kaptak ugye RTLMost+-hoz kódot.
És ha már így alakult, az elvárható lenne, hogy az RTL+ Active-vá alakult "csomaggal" ugyanazokhoz legyen hozzáférésem, amelyekhez az RTLMost+-szal. Mert így már sok értelme nem maradt a Lighthoz képest.
Az új, fizetős tartalmat a meglévő mellé is tehették volna, ehhez képest a cuccok kb. 90%-át törölték.
És voltak olyan régebbi műsorok, amik durván 3 hónapja kerültek fel. Aztán meg gyalu. Ez hol korrekt?!
-
cocka
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Yettel topik
- Mobilinternet
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával