-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Ha lejár a hűség nem fog egyből emelkedni a havidíj, ez jó csomagár, ennél olcsóbb havidíjat szerintem nem fognak (ha csak ADSL érhető el), ettől független próbálkozni kell 1221-es számon, ha rosszabb ajánlatot adnak akkor ne fogadd el és hagyd a régi csomagot hűség nélkül, nálunk is régi csomag van 120-as net, bronze tv, telefon hűség nélkül 8020Ft.[ Szerkesztve ]
-
kokii
tag
Telón elmaradt a UPC felhívása sajnos.. Ma bementem személyesen, mert holnap jár le a hűség. Hát keményen 4667 helyett 4400-at ajánlott a srác +1 év hűséggel. Mégha szinite biztos is, hogy egy évig még használom a szolgáltatást, akkor is úgy gondolom hogy az a 267Ft inkább megéri a "bármikor lemondhatóságot" just in case.
Vagy van még értelme majd őket hívni?
(120Mb/sima bronze 6 alap HD-val/telefon)[ Szerkesztve ]
-
boneyard
tag
Szerintem megéri telefonálni. Engem ők hívtak, h ha hosszabbítok 1 évet, akkor plusz 500ftért 500as netet kapok, mondtam, h úgyse tudnám kihasználni, úgyhogy mennyi lenne, ha minden maradna ugyanígy, csak 1 év plusz hűség. Arra kikalkulált 50Fttal többet, mint a jelenlegi és végül azt mondta, h ebbe az árba is bele tudja tenni az 500as netet és akkor mindenki jól jár. Így hogy hosszabbítottam biztos, h 1 évig változatlan a havidíj, hűség nélkül emelhetik, ha úgy döntenek (persze úgy megmarad a lehetőség is, h lemond, ha emelni akarnak), de ha biztos, h kell még 1 évig a net és nem tervezel szolgáltatót váltani, akkor egy telefont megérhet.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
Az egy jófajta osztó, letöltési értékek alapján megfelelő a bejövő jelerősség. Bekötés rendben van. Ha a tévé kiírja nézd meg hány % a minőség.
Nézd meg, hogy az osztóknál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.
Ellenőrizd, hogy az osztónál a bejövő kábel legyen az in-ben.[ Szerkesztve ]
-
#72010496
törölt tag
Szia!
Múlt hét óta ilyen, nálam is.
Idézet:
"Az RTL Klub HD, RTL 2 HD, Film+ HD és Cool HD csatornák képe időnként kockásodik minden hálózati platformon. Hiba a műsorszolgáltatónál van.
Hiba oka: a HMX (BIX) társszolgáltató hálózatában multiplexer hiba."
Azóta sem sikerült kijavítaniuk... -
cof
veterán
Ne az ügyfélmegtartót hívd, hanem a lemondás gombot válaszd, és az jó ha van konkurencia, ott elsorolod, hogy náluk ennyibe kerül ez meg az, minél több a konkurencia annál olcsóbb is lesz az ár, hűséget ne köss ha ugyanazt az ajánlatot kínálják ami eddig volt drágábban és ugyanannyiért sem szabad.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
kabelmania27
Topikgazda
Ha két frekin lévő adások nem jók belehet jelenteni.
Nézd meg kikapcsolt modemmel javul-e a helyzet.
Tappancs2001: Jobban jársz ha 1221-en kérsz ügyfélmegtartót mert a honlapon lévő csomagárnál kedvezőbbet tudnak ajánlani.
Roklif: Üdv! Nézd meg a modem oldaláon van-e bridge üzemmód ha nincs my upc oldalon vagy 1221-en kapcsoltasd ki az ipv6-ot. Vezetékes kapcsolattal mérj. Milyenek a modemértékek?
Levi123: Üdv! Csomagváltásnál cserélni fogják CB-re, kérheted saját beüzemeléssel az új modemet de újabban már csak a modemregisztráció után működik az új csomag, addig a régi csomag sebességével megy a net.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
Vagy próbálj meg másik leválasztót vagy jelentsd be a problémát, lehet érdemes lenne átnézni a külső hálózatot. Ha van a tévé és az erősítő között optikai csatlakozási lehetőség érdemes lenne megnézni hátha úgy nem kell leválasztó.
legelek: Előre ilyen információt sajnos nem árulnak el.
Levi123: Azért jó a saját beüzemelés mert ha valami gond van a cb-vel vissza tudod regisztrálni a régi modemet. Teljesen mindegy hogy saját vagy technikusi a beüzemelés, 14napon belül visszakérheted a régi csomagot de ha elviszik a régi modemet nem hozzák vissza. -
kokii
tag
Már a második hibajelentésemre kapom ezt a választ:
"Kedves Ügyfelünk! Tàjékoztatjuk, hogy a szolgàltatàsi területén tapasztalhatò központi hàlòzati meghibàsodàs javìtàsa 2020/08/17. napjàn megtörtént, ìgy a koràbban tett hibabejelentését lezàrjuk. A nem vàrt meghibàsodàsért szìves elnézését kérjük! Üdvözlettel: Vodafone"
Minden jelentésemre random hibára fognak hivatkozni? Miközben a leírtak egy héten 3-4 alkalommal megtörténnek? -
kokii
tag
Ez a problémám egyébként még most is fennáll, egyszer kint volt a UPC, a modem előtti erősítőt cserélték erősebbre, de semmi se változott, sőt a kollega távozása óta a TV is meg-meg szakad, kockásodik a kép.
Egyszerűen már nem tudok mit tenni, minden egyes nap jelenteni fogom (mobilnetről..) a problémát
Egyébként a semmiből valamelyik hibajelentésemre ~700Ft kötbért állapítottak meg maguktól, a késői reagálás miatt.
De ezeket el tudnám engedni, ha működne a szolgáltatás.. Novemberben lejár a hűségem, de a 7. kerületben egyszerűen nincs alternatíva, de ez botrány. -
őstag
Áhh nem csak a VII.-ben... Itt az V.-ben sincs alternatíva, pedig a VI.-ker határán lakunk és ott van Digi, de egyszerűen nem engedik a Digi-t az V. kerületbe, mert az elképzelhetetlen, hogy ők ne akarnának terjeszkedni. Olyasmit olvastam, hogy fel vannak osztva a kerületek, aztán fene se tudja... Mondjuk van Telekom, de az meg drága sajnos és nem megbízható, mert a szomszédnak az van és panaszkodik rá. 2020-ban adsl, azért botrány... A hálózat állapotáról (dohos, nyirkos pincében futó kábelek és elosztó dobozok) nem is beszélve.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
kokii
tag
Az elején említett hívás megtörtént, de nem hiszem el ami választ kaptam.
Kértem ügyfélmegtartót ami kemény 200Ft-al lenne olcsóbb a jelenlegi árnál (4699Ft, TV comfort, 300Mbps net, kábelt sose látott telefonvonal csomag), emellé pedig szerettem volna kérni legalább egy ígéretet arra, hogy valamikor megjavul a szolgáltatás (háttérsztori: 2+ hónapja szinte minden nap elmegy 2-3 órára a feltöltési sebesség, használhatatlan, egy requestet nem képes elküldeni a böngésző, most újonnan ezt váltva egy idő után "megoszlik" és a letöltés is lecsökken 3-10Mbps-re, a feltöltés pár Mbps-re visszajön).Utóbbira azt a választ kaptam kis várakozás után - mivel az ügyintéző hölgy lelkesen megkérdezte a technikus kollegáját, hogy mi a helyzet a problémámmal -, hogy nem tudják mikorra lesz elhárítva a probléma, alvállalkozóknak van kiadva a feladat, és arra nem látnak rá, hogy mikor lesz kész és ez miatt nem ajánlja nekem szívesen az újabb hűségidőt, mert a lelkiismerete nem engedi. (+"Van akinek még 9 hónapja van hátra a hűségidőből és azzal se tudnak mit kezdeni")
Kérdeztem, h a vodát nem érdekli, hogy a kiadott feladatot mikorra végzik el neki? Erre is kitérő válasz, nem tudja, nem látnak ennél lentebb.Most ezzel mit lehet kezdeni? Továbbra is jelentgetem a kimaradásokat, mivel mást nem tudok tenni úgy látszik, de van bármire jogalapom? Azon kívül, hogy kb lemondom, amit az ügyintéző hölgy is javasolt a plusz hűség helyett.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
#82860288
törölt tag
válasz kokii #121670 üzenetére
Online üfsz-en amikor belépsz a szolgáltatásaidnál kell legyen hosszabbítás opció.
Ha nincs, akkor mehet a telefon.
Én pont ma telefonáltam és kértem segítséget, mert a csomagom már nem elérhető, megkérdeztem mit tud ajánlani és adtak kedvezményt. Pontosabban az ár maradt, de a csomag nőtt. -
LouiS22
veterán
válasz kokii #124831 üzenetére
El kéne olvasni az rtlmost oldalán a gyiket posztolás előtt.
De segítek: az active a régi mostplusz.
Még egyszerűbben: ha mindent (új sorozatokat pl) akarsz latni, akkor elő kell fizetned.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
cocka
veterán
válasz kokii #124831 üzenetére
Hát az hagyján, hogy az RTL+ Active-val le van kódolva egy rakás korábban visszanézhető műsor, de ami sokkal gázabb szerintem, hogy régi dolgokat kompletten töröltek és nemcsak, hogy nem nézheted vissza, de még pénzért sem. Szóval vicc.
Mert hát ugye azt mindenki láthatja, hogy mi az, ami a fizetős csomagban elérhető. Következésképp legalább azt kéne lehetővé tennie a rendszernek, hogy minden tartalomra rákereshess és megtaláld.
-
ledgeri
nagyúr
válasz kokii #124836 üzenetére
A magyar streaming nem a netflix, különösen ha TV csatornáé. Netflixen kijön valami új, az összes részével jön, az első hónapban. Másikban meg mindha TV-n néznéd, hetente 1 rész.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
ledgeri
nagyúr
válasz kokii #124851 üzenetére
Jaa... ok... hát ha abból indulok ki, hogy a csoportos beszedésis szám migrálás ami júniusban volt, mai napig nem futott le nálam, akkor ez kb a vodán múlik...
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!