-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
profi91
tag
válasz HofiZoli #4760 üzenetére
Csütörtök óta több, mint 48 óra telt el.
Feltöltést már akkor belőtték, csütörtök reggel rendeltem, este megvolt. Letöltés azóta nem nőtt érdemben, sőt.
Vagy ilyen messze vagyok a világ végétől is(bár kb egész utcában UPC van, rubicom terület....), vagy csak én vagyok ennyire peches. Eddig legalább kábelen megvolt a 60. Már ottsincs. -
Topikgazda
-
djdaniel
senior tag
válasz HofiZoli #7076 üzenetére
felesleges, mikor kint volt a szerelő mondtam neki, 1x már cserélték mert sz*r volt, cserélje ki, erre nem fogjuk ki cserélni a modemet, amíg működik, este órákba kellene minket ki hívni hogy elfogjuk a hibát, ez volt a válasz, könyörgöm nem vagyok látnok hogy tudjam milyen időpontban fog előre láthatóan el menni a nap folyamán,az internet és a telefon, hogy arra az időpontra hívjam ki őket
mikor be jelentettem anno 1hónapja, a hölgy a telefonba annyit mondott, tiszta lekezelően, hogy ha nem találnak hibát, ki fizettetik a ki szállást, no meg arról nem is beszélve, hogy le sz*rták a szavaimat, tehát nem hitték el a hibát, még maga a szerelő sem, gyakorlatilag hülyének néztek.[ Szerkesztve ]
-
djdaniel
senior tag
válasz HofiZoli #7080 üzenetére
jövőhéten ki jönnek, és ha utána is ez lesz, akkor lemondom a szolgáltatást, szánalmas amit a UPC művel, minden hónapba 10,-e körül tudnak telefonálni hogy mikor fizettem be a számlát, (úgy.e 12.-én van fizetést, no mind1) de az már nem érdekli őket hogy sz*r a modem...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8225 üzenetére
Itt most nem arról van szó, hogy jelenleg bajod lenne a szolgáltatással, vagy, hogy valaha volt-e bajod vele, hanem arról, hogy ha netán majd lesz! És akkor azt hiszem hamar átállsz majd Te is erre az oldalra, akik egyetértenek azzal, hogy igenis jó lenne egy egységesen meghatározott limit ezekben a kérdésekben, és had ne a szolgáltató döntse már el saját maga, hogy 20%-ot garantál!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8225 üzenetére
Egyébként jelenleg nekem sincs bajom a szolgáltatással, de mivel az előfizetőnek sajnos nincs joga azt mondani, hogy a 9000Ft-os havidíjból 3000Ft amit garantálni tud, a többi az éppen aktuális havi bevételein múlik majd, mert ilyen a rendszer és kész, addig jó lenne ha a másik oldalról is egy kicsit több biztosítékot kapnánk a minőségre vonatkozóan! És ugye az nem biztosíték, hogy eddig sosem volt gond vele! Legalábbis nekem nem az! Mondjuk én ezt el sem mondhatom, mert nekem már volt vele gondom...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8228 üzenetére
2 órát? Haha... Ez csak álom!
Tavaly nyáron nálunk rengeteg probléma volt egy optikai kábel törés miatt, hetekig szívtunk (az egész település), napi egy-két órát volt csupán szolgáltatás (tv, tel, net), az is össze-vissza! A balfék ügyfélszolgálatot hiába hívtam naponta (mobilról, mikor elvileg lenne ingyen upc-s telefonom), azok sosem tudtak az előző bejelentésekről, mindig új hibának akarták felvenni! Amikor éppen visszajött a szolgáltatás, akkor azonnal felhívtak, és közölték, hogy megjavították, most már jó lesz, és lezárják a hibajegyet! Aztán egy-két óra, és megint nem ment... Reklamálni szerintük nem tudtam, mert a 72 órás határidőn belül elhárították a hibát, aztán a következő az már egy másik hiba! Na ekkor kezdtem firtatni a rendelkezésre állási idő kérdést, ami talán benne sincs az ÁSZF-ben, és amire csak hebegtek, habogtak, hogy hát (azt hiszem) 98%, de az nem egészen úgy van! Szóval ez ügyben már mellébeszéltek, hárítani akartak! Aztán feljelentettem az egész kócerájt az NMHH-hoz, NFH-hoz, és érdekes módon rögtön lett havidíj elengedés, és ezután talán egy kicsit jobban mozgolódtak a hiba elhárítás kérdéseben is!
Szóval lehet Pesten 2 óra, de vidéken 2 hét! Nézz át az ex-RubiCom-os topikba, és kérdezd meg fezlergabor-t, hogy mennyire stabil mostanság a szolgáltatás, mennyire elégedett velük? Az utóbbi hetekben majdnem napi szinten vannak több órás kimaradások náluk!
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz HofiZoli #8831 üzenetére
Kis hazánkban az eht hatálya eső szolgáltatóknak az általuk kidolgozott, és a jogszabályoknak megfelelő ÁSZF szerint kell működniük. És nem én írtam bele a következő mondatokat:
"... a Szolgáltató túlzott mértékű használatnak tekinti azt az esetet, amikor az egyéni Előfizető adatforgalma egymást követő három hónap átlagában a 300 Gigabyte forgalmi mennyiséget meghaladja (extrém használat). Amennyiben az egyéni Előfizető az extrém használatnak minősülő adatmennyiség 80%-át eléri, a Szolgáltató
erről értesíti az egyéni Előfizetőt, a jogkövetkezményekre történő figyelmeztetéssel, és egyúttal felhívja a szerződésszegő magatartástól való tartózkodásra. Ha az egyéni Előfizető forgalma meghaladja az extrém használatnak minősülő átvitt adatmennyisége t, akkor a Szolgáltató az egyéni Előfizető szolgáltatásnak sebességét jogosult korlátozni."Ha kiveszik az ÁSZF-ből az idézett szöveget, akkor egészen biztosan nem fog eszembe jutni a korlátozás lehetősége.
-
Csontikka
aktív tag
-
Csontikka
aktív tag
-
Csontikka
aktív tag
válasz HofiZoli #8843 üzenetére
köszönöm a segítő szándékod, de olvasd már el kérlek a többi hsz-t is.
Az volt az első dolog amit kipróbáltam hogy direktre kötöttem a modemet, onnan tűnt fel, hogy attól függ a szolgáltatásom minősége, hogy melyik subnet-ből kapok IP címet.
Ezután kipróbáltam, hogy klónoztam a PC macjét a routerbe, hogy azzal az IP-vel is sz*r e a net a routeren keresztül, amivel a modemen közvetlenül jó volt, és láss csodát jó lett a routeren keresztül is.
Innentől azt mondom, hogy részemről a probléma megoldódott, csak érdekesnek találom a témát és ezért írtam utána is még amit írtam, hátha aki jobban belelát az érti és így esetleg én is megértem, hogy mi okozhat ilyet esetlegesen tanulsággal szolgálva a jövőre nézve.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8835 üzenetére
Nem vitatindításként szánom, hozzátéve, hogy velem még sosem fordult elő, de nézzük a tényeket, az ÁSZF adja a lehetőséget rá, és én tudok több olyan embert is, akit az elmúlt egy éven belül korlátoztak!
A 3rd party fw-s router meg nem feltétlenül barkácsolás, ez egy ugyanolyan Linux oprendszer, mint a desktop ditro-k! Vagy a szemedben az is barkácsol, aki a dektop gépére Linux-ot rak, a mondjuk hozzá kapott Windows helyett?
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8847 üzenetére
Egy dolog, hogy mit kommunikálnak, és másik, hogy mit csinálnak! Mint írtam, ismerek olyat, akinél alkalmazták az elmúlt egy évben! Azt én is elhiszem, és látom is, hogy messze nem olyan mértékben alkalmazzák mint régen, és a figyelmeztetések is összevissza, hol jönnek hol nem, de tény, hogy teljesen nem lett eltörölve, van amikor hozzányúlnak ehhez az eszközhöz is! És igazából az érintetteknél sem volt nagyobb adatforgalom, mint mondjuk nálam, vagy éppen egy-két embernél, akik belinkelték a statisztikájukat!
Nekem sem éppen a legolcsóbb routerem van hidd el! ASUS RT-N66U! De nem is azért került rá Linux alapú Tomato fw, mert szarból akarnék várat építeni, hanem egyszerűen mert ez jobb!
[ Szerkesztve ]
-
Csontikka
aktív tag
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
TeeJay
félisten
válasz HofiZoli #9316 üzenetére
pont azért hogy mindenki menjen már digitálisra mert ott 8x gazdaságosabban lehet szolgáltatni mint analógon. úgy tudom analógon 8MHz kell egy csatornára amiből kijön mpeg4-el 8 SDTV csatorna vagy 3 HDTV ha jól emlékszem. magyarul ha teljesen ki lehetne pucolni az analóg SDTV adást akkor a felszabaduló sok sok frekvenciasávon halom digitális TV-t lehetne indítani HD-ban főleg meg mellé még több DS és US stream internetre. szóval pár éven belül nem lepődnék meg ha kábelen is megtörténne a digitális átállás és akkor még gyorsabb netcsomagok jöhetnek még olcsóbb TV csomagokkal együtt immáron digitálisan sőt akár tucatnyi HD csatornával együtt
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
veterán
-
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz HofiZoli #13065 üzenetére
8as tap out ágban 1dBt tap ágban 8at csillapít, így ha outba kötöd a tévét 1dB-vel lesz kevesebb a jelszint, ha tapban akkor 8dB-vel, így ha tapba kötnéd ki kellene venned a csillapítót, box adási szintje szempontjából nem mindegy hova kötöd, de d2es modemnél tűréshatárig felmehet. Próbáld ki mindkettőt, első körben tapba kösd a tévét csillapító nélkül és outba a boxot (előfordult hogy tapba nem volt visszirány), nézd meg mennyi a box adási értéke, ahogy olvastam itt a topicban tévé érzékenyebb a jelszintre mint a box. Helyedben vennék egy kettes splittert.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz HofiZoli #13068 üzenetére
Nincs mit! UPC technikus nekem azt mondta, hogy modemet boxot tilos tapba kötni, analóg tévét lehet. Azért javaslom hogy amíg nem lesz meg a splitter ( azért javaslom a splittert mert egy irányba vannak a kimenetek így nem törik meg a kábel és ha bármi ok miatt leesik a jelszint egyik eszköznél sem lesz vételi probléma) inkább out-ra kösd a boxot mint tapba, eszembe jutott hogy nyáron Slyernél 8as tapban nem volt boxviszirány.
[ Szerkesztve ]
-
vashal
tag
válasz HofiZoli #13532 üzenetére
a hülyéket a szolgáltatok szeméből nézve értettem nem az embereket leszólva,mivel én is közéjük tartozom az előfüzetésemel.csak ki vagyok hogy amig meg akarnak vetetni az emberrel valamit addig te vagy az isten,amit megvetted már mehetsz a picsába meg hogy nem is úgy mondták azt.mert ugye azt szinte sehol nem értékelik ha évek óta tisztességes ügyfelük vagy.új belépőnek mindig olcsobb te meg le vagy szarva pl. legyen csak az autóbiztositás hogy ne mindig az upc-t ostorozzuk.
de még az utakon is a magyar a magyar baszogatja,jó igaz a másik nyelvű emberrel nem tud kommunikálni. -
Topikgazda
válasz HofiZoli #13589 üzenetére
és #13588 kungzi
A helyi tévék a 220 MHz-n vannak 64 QAM és 6000 KS/s adatokkal, a Sport2 HD és a Viasat Nature/History HD a 626 MHz normál 256 QAM és 6900 KS/s mellett.
Viasat Nature/History HD "Szolgáltatás nem elérhető" jelzéssel van jelenleg.
Hogy mikortól lehet nézni azt nem tudom, anno a Sundance HD hónapig volt frekvencia alapján kint de nem volt nézhető.[ Szerkesztve ]
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Topikgazda
válasz HofiZoli #13591 üzenetére
Amiket írtam az budapesti adatok.
Ha elérhető lesz a két csatorna akkor várhatóan a Sport2 HD a 154-s, a Viasat Nature/History HD a 221-s vagy 222-s programhelyre kerülnek a box-ban mert ott van neki fent tartott hely.
[ Szerkesztve ]
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs