- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
válasz Fire/SOUL/CD #87903 üzenetére
Nekem a Díjnetre nem jött meg a számla előző hónapban, késett 7-8 napot. Mire deaktiváltam a szolgáltatót, megküldték, igaz a fizetési dátum is ki lett tolva egy héttel legalább. Üfszt is kérdeztem, nem mondtak semmit, várjak, majd érkezik.
Előzőleg alapesetben a számla kreálása után már 4 nappal bent volt a rendszerben, és meg is tudtam nézni. Nem bánom ha késik, ha fizetési határidő is ki van tolva.(#87905) anglergab
Fura volt, megnéztem minden eszközön nem-e a CEC aktiválódott, de nem, mert nem is használom azt a funkciót. De akkor így nem sok értelme van az energiatakarékos módnak.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz anglergab #87908 üzenetére
Fogalmam sincs, de mivel sokat használtam különböző távirányítókat, így első gondolatom az volt, hogy valamelyik eszközzel párosodott.
+ a box távirányítója is képes kezelni más eszközt, így az is eszembe jutott, hogy lehetett valami átfedés.
Amikor kipróbáltam a távirányítókat, a doboz meg sem mukkant, de nem sokkal utána bekapcsolt. Ezt naponta többször is eljátssza, főleg esténként. -
#75501312
törölt tag
Lehalt a net kb. 5 percre. Most csak a fehér fény világít alul, de minden működik. Nem kellene jeleznie a wifit és kábeles forgalmat a zöld fénnyel? Csináljak rajta egy rebootot?
-
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #87924 üzenetére
Ezzel nekem csak annyi bajom van, hogy amikor felhívod őket, akkor vagy bejutsz vagy nem, nekem eddig annyiban szerencsém volt, hogy 15-25 perc után kapcsoltak vkit. Amikor feltettem egy kérdést, amire tudnia kellett volna a választ, akkor másik 3 emberhez kapcsoltak még, hallgattam a zenét vagy a csendet, és simán elment másfél óra azzal, hogy nem igazán jutottunk sehová. Szóval vagy hívhatom őket még egyszer és máshoz kerülök vagy órákat tölthetek a telefonnal a fülemen.
Amit viszont nem értek: emlékszem sok-sok éve upc üfsz ismerős 150-200 oldalas doksikkal jött haza, amit meg kellett tanulniuk amiben volt doboz leírás, kézikönyv, folyamatok, rendszerek, minden. És komoly tesztek voltak, fejből kellett vágni az anyag nagy részét, mert tudniuk kellett a kedves ügyfél kérdéseire válaszolni olyan alapszinten, ami a kézikönyben is benne van, csak a user vagy nem kapja meg vagy lusta elolvasni. És ha nem mentek át a vizsgán, akkor újra meg kellett próbálnia és addig nem dolgozhatott, amíg át nem ment.
Szóval nem igazán értem, mi lett ezzel a dologgal, amikor megkérdezek egy infót csatornáról vagy dobozról, akkor miért kapcsolnak másik 3 emberhez vagy várakoztatnak 15-20 percig. Amikor alapból tudnia kellene, illetve ha meg nem tudja, van kereső funkció a doksikban, legalább azt használná, nem bánom ha bullshitel 2 percig míg keres, de jelenlegi tapasztalat azt mutatja, hogy az ügyfélszolgálatosok, akikkel beszéltem azok szakmailag és emberileg is alkalmatlanok. 2020-ban. Gratulálok.
Szóval jah, írok levelet, várok, várok, őszülök...
-
#75501312
törölt tag
Igen, a múltkor már elég jól belejöttem, amikor az ötödik ügyintézővel beszéltem már csak tőmondatokban meséltem el a sztorit.
És elvileg ez még mindig gyorsabb, mint a levelezés.(#87931) MadMancs
Fehér csík: mutasd csak az orrod.
Amikor újraindítottam és vártam, akkor láttam a többi ikont is, de utána már nem figyeltem. De most már tudom a tuti infót. Köszi neked is.
Most fehérnek kell lennie. -
#75501312
törölt tag
-
-
#75501312
törölt tag
Ezzel csak az a baj, hogy majd a többszörösét fizeted ki, amíg a doboz nálad van.
A ciscoért is kifizettem a sok pénzt, aztán most derül ki, hogy sokkal szarabbul működött nálam, mint az eddig leszólt Horizon.
A ráncfelvarrást is inkább toldásnak-foldásnak mondanám. A jelenlegi dobozon is félkész szoftver van. Na de nem akarok kötözködni.
De egyébként nagyon remélem a Voda optimalizálja az új dobozt és bővíti majd a szoftvert.(#88202) tomp
Ha tényleg kerül rá Netflix és Disney+ (esetleg még Amazon), akkor elgondolkozom, hogy megtartom a tévé előfizetést, mert legalább lesz egy jól működő streaming eszközöm.
Ha még HBO Go is lesz rajta már nem is olyan rossz. Kár, hogy még így is le vagyunk maradva sok évvel. -
#75501312
törölt tag
Úgy tudom évek óta független készülékeket árul minden mobilszolgáltató, ha meg nem, akkor ingyen kell függetleníteniük. Ha van Voda vezetékes telefonod, hívd az üfsz-t, hangosítsd ki és tedd félre, 15 perc után talán bejutsz és megkérdezheted. De sztem már nem fogsz kapni a régimódi szolgáltatós eszközt, max az alap app lesz rajta, amivel eléred a szolgáltatás infókat, stb.
-
#75501312
törölt tag
Számlázás mitől függ?
UPC eddig 11-e környékén állította ki a számlát, 15-e körül átjött Díjnetre.
Előző hónapban ez késett bő egy hetet.
Ebben a hónapban fogalmam sincs mikor fogom megkapni.
Lassan olyan ez, hogy előző hónapot fizetek be nem pedig előre az aktuálisat. -
#75501312
törölt tag
válasz LouiS22 #88288 üzenetére
Jah, nekem aztán mindegy. Csak fura, hogy itt sokan hónap elején kapják meg és elviekben tényleg előre fizetsz. Nálam ez lassan átcsúszik utólagos fizetésbe. Így ha lesz árbeli különbségem, akkor 3-4 hónap alatt fog helyrerázódni a dolog, mint ahogy Mancs is írta előzőleg.
És most lesz nálam árváltozás (áprilistól), szóval majd a júniusi számla lesz sztem a helyes nem tört összeg, amit júliusban fogok befizetni.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz soundsonic #88349 üzenetére
Nem látszik a kép.
-
#75501312
törölt tag
Üfsz HBO saga: zseniális egy másik szolgáltató üfsz-a is, 30 nap után kaptam egy levelet tőlük, miszerint ők sem HD-ban sugározzák az HBO csatornákat.
Akkor most küldjem nekik vissza a saját csatornakiosztásukat vagy jelentsek 2 szolgáltatót, mert valótlan adatok vannak a honlapjukon, az üfsz meg szintén valótlan infókat terjeszt írásban.
Mert úgy tűnik egyikük HD-ből csinál SD-t, a másik meg SD-ből HD-t.
Költői kérdés volt. -
#75501312
törölt tag
Most már kezdem érteni az angol tv konstrukciókat. K. drága, kezdésnek fizess 100-150-200 GBP-t és utána x összeg a csomagért havonta.
Csak annyi a különbség, hogy az a doboz kávét is főz neked reggel. Ha ez lenne az ára, hogy fizessem ki a jobb doboz árát, hát legyen, de akkor kérem szépen az eredeti minőséget is minden csatornánál. -
#75501312
törölt tag
Működik a TV a 8. kerben?
Bekapcsoltam a TV-t reggel, erre elindult a Horizon boxon a kis kígyó körbe-körbe (2 csík) pedig nincs párosítva.
Amikor bekapcsoltam a dobozt, akkor olyan, mintha resetelve lett volna, kéri az országot, majd tölt sokáig és után kiírja, hogy jelhiba van, ellenőrizzem a kábelt, hogy csatlakozik-e. Itt állok 1 órája vele, ebben a loopban.
Van erre vmi megoldás vagy üfsz? -
#75501312
törölt tag
Igen, egy megadott mailre küldenek doksikat, nekem még sosem küldtek 2 helyre pedig tudom, hogy megvan nekik több mailcímem is, de így az elsődleges feléjük a upc-s.
Freemailes témához: nekem is még anno nagyon régen volt egy regelve, de az évek alatt kiderült, hogy több probléma van vele, mint haszon. Mivel volt más cím mellette (szintén ezer éves hotmail, gmail), így én búcsút mondtam neki, igaz nehéz szívvel, mint első mailcím, de azóta jobban jártam másokkal.
Ráadásul ha most már csinálsz új mailt a szolgáltatónál kaphatsz vodafone végződésűt is. -
#75501312
törölt tag
Csoda történt! Bejutottam telefonos üfsz-ra 2 perc alatt.
Másik csoda, hogy a 2 hetes Horizon box lehalt. -
#75501312
törölt tag
Hát, meg is lepődött a srác, hogy a Voda boxot váltottam Horizonra, mondtam neki, hogy DD (hiánya) miatt nem kell a Voda box egyelőre, a régit meg nem kaptam vissza. De a rendszerben még rosszul szerepelt az eszköz, az aktiválós levelet is 14 nap után kaptam (hogy elvileg még lenne 14 napom, de nem).
-
#75501312
törölt tag
Na akkor a sok panasz után egy kis dicséret.
Le a kalappal a mai technikus előtt.
Elmondott minden lépést, elmagyarázta mit miért csinál, ellenőrizte az eszközöket. A Horizon boxot jött cserélni, de megnéztük a netet is. Sőt, a végén megkérdezte segíthet-e még vmiben és megkértem cseréljük le a kábeleket, megnézte a fali csatlakozást is.
Amiket pedig mesélt, látszott belőle, hogy ismeri az eszközöket (a hibájukat is) és jó szakember. Bár mindig ilyen szerelő jönne mindenkihez és a kis lelkem is megnyugodott kicsit.
Most már nyugodtan szidhatom majd az online játékom szervereit és a kiadót, hogy nagy a lag.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz Gubu0101 #88568 üzenetére
Ha új hibák vannak azt is jelentsd le nyugodtan legalább lesz nyoma, meg az asszony is megnyugszik, hogy csináltál valamit ez ügyben és informáld folyamatosan és magyarázd el mi történik és mikor.
A Voda TV box nagyon jó lesz majd optimalizáció után, de jelenleg mégbétaalpha fázisban van, lassú és nem jól működik.
Igaz és visszaváltok azonnal, amikor kijön rá a DD frissítés. -
#75501312
törölt tag
Fizetett hirdetésünket hallották. Mióta dolgozol a Vodának?
Pedig a kacsának igaza van, ha nincs net, a doboznak akkor is működnie kell tévéadás nélkül, ha nem így van, akkor az tényleg hibás konstrukció vagy csak egyszerűen a szoftver rossz. De az meg sajnos már csak egy szinten van egy noname kínai csodával, amiből ha kihúzod a netkábelt lefagy. Még nagy csomagveszteségnél is mennie kellene valamennyire.
Bármilyen kicsi / alapszoftver is van a dobozon, az alapvető működési hibákat fel kell ismernie és jeleznie kell, nem pedig lefagynia vagy nem működnie. Sötétbe borulni a legkönnyebb. Legalább egy szerencsétlen hibaüzenetet dobjon már.
Remélem év végéig javítják ezt és jön a DD is addig, Kellene már egy jól működő doboz. -
#75501312
törölt tag
válasz soundsonic #88628 üzenetére
Kellene egy sima reboot gomb, mint a PC-kre vagy legalább egy kikapcs.
-
#75501312
törölt tag
válasz soundsonic #88637 üzenetére
Hát, most megnéztem a Voda oldalán, a számlám már ott van, számlakép még nincs, és van még 6 napom befizetni a számlát, ami még nincs díjneten.
Van lehetőség Voda oldalán bankkártya adatok mentésére? -
#75501312
törölt tag
Hát, úgy tudtam, hogy biztonságosabb a kapcsológombot használni, mert ha kihúzzuk az eszközt a konnektorból, akkor lehet feszültségingadozás és tönkremehet az eszköz.
Sőt, házimozis topikokban az sem mindegy, hogy melyik eszközt milyen sorrendben dugjuk / kapcsoljuk be, sőt, előbb kell az eszközbe dugni kábelt és utána fali aljzatba és utána bekapcsolni.Más kérdés: extra csomagokat lehet bármikor módosítani vagy azok is hűséghez kötöttek?
-
#75501312
törölt tag
válasz soundsonic #88641 üzenetére
-
#75501312
törölt tag
Jó, hát áramszünet az nem rendszeres, mint pl a Voda vagy horiborzalom fagyásai.
De általánosságban próbálok vigyázni minden eszközre. Minden kapcsolható túlfeszvédelmes elosztóba van dugva. Csak ha azt lenyomom, megy vele másik 4 eszköz is.
De értem, ne aggódjak, használjam.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen