Új hozzászólás Aktív témák

  • HREH

    senior tag

    Sziasztok!
    Ötletet/tanácsot szeretnék kérni, mert már kezdek begolyózni....
    Kedden visszajöttünk nyaralásból, aminek az idejére nem kapcsoltuk le a routert (UPC ConnectBox). Amikor csatlakozni akartam, láttam, hogy a teló nem ismeri fel a WiFi-t, mint kiderült azért, mert a box nem hajlandó bekapcsolni. Fel is hívtam az ügyfélszolgálatot, szerdán délelőtt kijött a technikus csávó, hozott új routert és tápkábelt. Beállította, minden jól működött. 2-3 óráig.... Utána el kellett mennem, és mikor este visszajöttem, szomorúan tapasztaltam, hogy ismét se kép, se hang a routeren.... Akárhogy próbáltam nem jött rendbe a dolog. Ügyfélszolgálatot felhívtam ismét, péntekre ígérték, hogy kijönnek. Tegnap a csávó már csak egy tápkábelt hozott, amivel be is indult a router, ezután lelépett, én meg elkezdtem beállítani a dolgokat (WiFi, portnyitás, stb.). Amint kihajtott az utcából, ismét ugyanaz a hibajelenség, próbáltuk mindkettő tápkábellel, több konnektorból (amik egyébként 100%-osan működnek). Megint nem volt egész nap internet.
    És akkor hogy egy kis csavar is legyen a dologban, most reggel már csak poénból bedugtam az egyik tápkábelt, amivel elindult a router..... 10 percig, utána ismét lehalt, hiába kapcsolgattam/dugtam át máshová.
    Jelszintek rendben a technikus szerint, reset ugye nem segít, azt meg kötve hiszem hogy a WiFi beállítása, vagy a portnyitás miatt csinálná ezt az eszköz. Elektromos hálózat is rendben, minden eszköz tökéletesen megy minden hálózati csatlakozóról.

    Pár órán belül jön ismét a technikus, csak gondolom megint ugyanez lesz, hogy bejön, ő "megcsinálja", amivel ideig-óráig jó, majd ismét se kép, se hang...

    Van valami ötletetek/tanácsotok? Mit tegyek?

    "Fun isn't something one considers when balancing the universe. But this... does put a smile on my face."

Új hozzászólás Aktív témák