Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    Ma beugrottam a digihez (mivel útban volt) (melegen ajánlom ezt mindenki másnak is) megkérdezni, hogy elérhető-e címünkön a szolgáltatásuk esetleg a jövőben várható e (mivel ősszel lejár a upc hűség, és itt még egy ideig nem lesz semmi fejlesztés).

    Az utcában elérhető a szolgáltatásuk, de hogy legyen a házban is, ehhez a közös képviselő aláírása kell. A szerelőktől félek, hogy igénytelenül szétbarmolnák a felújított lépcsőházat, gangokat, illetve ők is kötődobozokat helyeznének el (esztétikailag nyilván ez is rontana).
    Olyan szempontból viszont nagyon jó lenne, hogy nagy konkurenciát teremtene a upc-nek. A fullos csomag itt 4580Ft (ennél már csak az HBO pakkok vannak feljebb,a digifilm csatorna, illetve egy felnőtt csatorna). Számunkra egy rossz van, hogy nincsen telefonon rendes ajánlatuk (gyakorlatilag a nonstop M kéne pepitában), ott 6.25Ft/perc a vezetékes hívás.

    Emiatt szerettem volna megnézni myupc-n, hogy mik a telefonálási szokásaink, egy hónapban kb hány perc. Itt van valami olyasmi, hogy 110 perc, de az gondolom csak ez a hónap (aminek még a felénél sem járunk).
    (Egyébként szörnyű bután van megcsinálva ez a myupc. Ha rámegyek fönt a menüben, hogy myupc, akkor újra be akar léptetni. Nem értem miért nem lehet oda a myupc főoldaljának linkjét tenni. A maradjon bejelentkezve pipa meg csak a mazochistáknak van.)
    Fölhívtam hát a 1221-et, nyomkodtam is a 0-át, hogy hamar ügyintézőhöz kerüljek. A nő nem tudott mondani semmit (azt sem, hogy a hívásrészletező bekapcsolása jár e valamilyen költséggel), a számlázási osztályra akart irányítani, ami hétvégén nincs.

    [ Szerkesztve ]

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák