Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Cry0 #67020 üzenetére

    Szia,

    Kicserélést bármikor lehet kérni, akár már az első jótállási/szavatossági igény alkalmával is, legfeljebb azt mondják, hogy a kicserélés aránytalan többletköltséget jelent a kijavításhoz képest, ezért kijavítás történik - vagy kicserélés, de fizetned kell a kettő különbözetét -, viszont ha a jogszabályban nincs is rögzítve, hogy x sikertelen kijavítási kísérlet után kicserélést kell eszközölni, a harmadik sikertelen kijavítási után joggal feltételezheted, hogy a negyedik sem fog eredményre vezetni - pláne, ha azonos hiba áll fenn mindig -, ezért ezt hangsúlyozva kérd a sokadik kijavítás helyett a kicserélést, ha a szolgáltató/szerviz nem akarja elfogadni és feljebb kerül a dolog, akkor jó eséllyel neked adnak igazat.

Új hozzászólás Aktív témák