Új hozzászólás Aktív témák

  • mlinus

    őstag

    válasz Ic0nic. #65770 üzenetére

    Én amikor elsők között kötettem 500 mbites netet, és voltak gyermekbetegségek elég sokat hivogattam az üfsz-t de sose jutottam semmire. Majd írtam egy mailt, szépen részletezve a problémákat és 1 napra rá már hívott egy rendes hálózat technikus akivel a technikai dolgokról simán lehetett beszélni értelmesen. Rá alig 1 napra új konfigot nyomtak a modemre, és megjavultak a problémák.

    Az én véleményem az hogy érdemes esetleg emailt küldeni(már lehet csak a myupc felületelen lehet, nem tudom), részletezve az eddigi történteket (Voltak nálad, szerelő is látta a rossz pinget, bemásolod a modem adatokat, listázod hogy már mi mindent próbáltál, stb) és nyomatékosan kérni a probléma kivizsgálását. A probléma valószínűleg vagy náluk lesz (Fejállomás,cmts konfig) vagy esetleg a kábelszakaszon valahol zajbetörés lehet.

    A telefonos üfsz esetén sajnos sokban függ attól hogy ki veszi fel, ezért nem is szeretem ilyen komplikáltabb problémáknál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák