-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
Sziasztok.
Elnézést a láma kérdésért, ha a UPC 500 as nethez adott csodarouterét átrakom modem modba akkor utána már csak reset után lehet belépni a felhasználói felületére? Mert a 192.168.0.1 címmel már nem enged be.[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
tag
Köszönöm mindkettőtöknek. Sikerült:.
-
Toth_Jani
őstag
Vagy Windows alatt intéző-hálózat az eszköz kiválasztása, és eddig minden routerbe belépett, ma már a CB-t is tudja, bár azt nem tudom az alapra próbál rá, vagy kiolvassa a belépési címet
-
Lacccca87
őstag
Akit esetleg érdekel. Ma hívtak fantasztikus ajánlattal.
500-as net Digial HD Gold TV csomag Telefon 6400 Ft ért 1 év hűséggel. -
beers
addikt
Sziasztok!
UPC médiabox egyszer csak gondol egyet és nem ad ki jelet a HDMI-n!
Ezt egyre gyakrabban csinálja!
Csak én vagyok ennyire "szerencsés" vagy ez típus hiba?M&N
-
headhunter
addikt
válasz headhunter #65593 üzenetére
Lehet tesztelni... [link]
-
Watercolour
aktív tag
válasz headhunter #65613 üzenetére
Mint ahogy már többször kitárgyaltuk, ez sem túl jól mérés esetünkben.
Bár valamennyire látszik a tipikus Puma 6 betegség rajta, több okból sem optimális a mérés:
- A pingelés másodpercenként 1 csomaggal történik.
- A méréshez használt eszköz Angliában van hostolva, ezért a legkisebb latency rá 30-40 közötti.
- A távolság miatt nagyobb eséllyel ütközik a mérés egyéb hálózati körülményekbe, ezek is okozhatják a kiugrásokat.Ez azért probléma, mert a Puma 6 spikeok 1.97 másodpercenként történnek, tehát minimális esély van rá, hogy az 1 másodpercenként történő pingelés beleesik a betegeskedő időszakba, valamint a távolságból adódó viszonylag magas alap latency miatt a tüskék sem lesznek annyira látványosak, és nagyon sok hálózati tényező befolyásolhatja a mérést, mert nagyon sok routeren halad át az ICMP csomag, mire megteszi a hosszú utat.
Persze a semminél jobb, de nem éppen optimális.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz vitezlejszlo #65617 üzenetére
Nekem még mobil sim et sosem ajánlottak????
-
headhunter
addikt
válasz Watercolour #65614 üzenetére
Dropped Packets legalább nincs, nem látok a képen. (Távolból tesztelik a kapcsolatot, nem kell futtatni az itthoni gépet.)
-------------------------------------------Melyik programot vagy oldalt érdemes erre a tesztelésre használni? (Android)
-
ztsoft
őstag
Nekem már kétszer is ajánlottak (legutóbb azzal kezdett az ügyintéző, "csak 3000 Ft", mondtam, hogy most sokszor elvagyok ebből az összegből fél évig is, majd ha tud olcsóbbat ajánlani, akkor beszélhetünk róla ), de nem mentem bele.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
hypno skate
senior tag
Szerintem nem te vagy az egyetlen érintett. Nekem délután lefagy - mintha frissítené magát -, és csak akkor reagál ha újraindítom.
Este 9-10 óra felé meg előfordul, hogy nyom egy fekete képernyőt. A műsorinformációk látszanak, váltani is lehet a csatornák között, de kép az nincs. Az antennabemenet felőli oldalon meg tojást lehetne sütni. Van amikor magától helyrebillen, de tegnap csak egy 10 perces áramtalanítás után volt hajlandó tenni a dolgát. Akkor viszont mintha mi sem törttént volna.[ Szerkesztve ]
A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban
-
Watercolour
aktív tag
válasz headhunter #65619 üzenetére
Androidra nincs ötletem.
Windowson és Macen a Pingplotter jól működik (a használatáról beszéltünk már a topicban).Látom, sok embert keresnek hűségújítással telefonon. Azt javaslom, nézzék meg, hogy a konkurenciánál (ha van az adott helyen) milyen ajánlatok elérhetőek. Tapasztalatom szerint a gyanúsan jó ajánlat általában azért van, mert a konkurenciának is van jó ajánlata az adott előfizetői helyen, vagy hamarosan lesz, mert az egyik konkurencia terjeszkedni tervez az adott helyen.
[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
válasz hypno skate #65621 üzenetére
Szia!
Nekem ugyan ezt játszotta egy hétig, mikor meguntam és hibára jelentettem (persze jött a mágikus "reset", meg az egyéb ráolvasás, de nem segített), így csere lett a vége.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
citkar
addikt
Üdv!
Többeknél láttam valamilyen Happy Home Mix 3,4,... valamilyen csomagot. Ezeket lakóhelytől függően adják?
Eddig láttam, hogy itt-ott olcsóbban adja a UPC ugyanazt a csomagot, mint nálam, ami elég bosszantó pofátlanság, de nem tudom, hogy még tovább fokozza ezt a "húzzunk le róla még néhány bőrt, amíg tehetjük" hozzáállást, vagy más oka van annak, hogy mikor belépek a UPC fiókomba, nekem fel sem ajánlja ezeket a csomagokat. -
citkar
addikt
válasz Toth_Jani #65629 üzenetére
Kicsit vicces, hogy 20 éves árakat veszel alapul egy ilyen fejlődő ágazatban. Mindegy, nem is ez a lényeg.
Eddig is lehúzó cég volt. Amíg egyedül van minden drága, fizesd meg, csak mikor bejön egy konkurens hirtelen fele annyiért is gazdaságos lett. Akár kis városban, akár egy budapesti szinte belvárosi keruletben.[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
válasz hypno skate #65624 üzenetére
Ha vissza olvasol olyan nyár közepe felé, még megolvadt UPC kártyát is látsz (pedig a kártya foglalat a box másik oldalán van). Nálam a melegben a tuner csatlakozója olyan 60 fokos lehetett (kézzel megfogva égetett), akkor milyen meleg lehetett a tuner chip, mivel be van burkolva (árnyékolás). Ezt már akkor kitárgyaltuk itt a fórumon, hogy a készüléket nem erre a szoftverre tervezték.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
4Grider
nagyúr
-
citkar
addikt
válasz 4Grider #65632 üzenetére
Valakinek a logikus szó jut az eszébe, másnak meg a pofátlanság. Mintha a mobiltelefon-szolgáltatók is megyénként más tarifával dolgoznának.
Persze tudom rég csináljak, láttam amikor bejött az új szolgáltató, hogy kapaloztak az elmeno ugyfelelekert az olcsóbb csomagokkal, mégis elmentek, nem véletlen.
Én is erre várok, de egyelőre sajnos maradnom kell és némi bosszankodassal tűrni a területi megkülönböztetés miatti lehuzast.[ Szerkesztve ]
-
-
fister
tag
válasz Watercolour #63028 üzenetére
Létezik itt a fórumon valaki, vagy van valakinek tudomása olyan esetről, hogy a packet lossos, 2000ms-re kiugráló pinges szart megjavították, tehát szólt a upc hogy igen uram/hölgyem, most már jó lesz, javítottuk a hibát, és kipróbálta és tényleg megjavult?
Ja és a kötbéreztetésről akinek van konkrét tapasztalata, megosztaná, hogyan működik? Természetesen minden dokumentálva van részemről, 72 óra már rég letelt. Nekem azt mondták telefonon, hogy ha elhárult a hiba, akkor visszamenőleg lehet kérni. Szóval ha 4 hónapig "javítják", akkor addig használjam és fizessem a hibás szolgáltatást, majd visszamenőleg kérjem, ha addig ki nem találnak valami mondvacsinált indokot miért nem fizetnek?! Köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Az a Horizon HD médiabox, bő 1 éve használok egyet, nincs vele gond, de ez persze nem jelenti azt, hogy senkinél nem hibásodhat meg.
Érdemes lenne hibára bejelentened és kicseréltetni, bár előtte a szükséges köröket érdemes lefutni, például nyomni rá egy gyári visszaállítást,. ha az még nem történt meg.[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz fister #65637 üzenetére
A "a packet lossos, 2000ms-re kiugráló pinges szar" alatt pontosan mire gondolsz? Szakadozik a neted vagy a Connect Box Puma 6 gyengeségeiről beszélsz?
Ha az utóbbi, akkor nem, nincs még javítva és valószínűleg nem is lesz, mert hardverhiba. Gyanítom, hogy nem erre gondolsz, mert azért ennyire nem durva ez a hiba.
Ha az előbbi, akkor a UPC nyelvezetével élve "külső hálózati hibát" sok-sok hónap alatt javítják általában.Van konkrét tapasztalatom a kötbérezésről. Valóban fizetned kell a nem működő szolgáltatást, kötbérezés csak a javítás után történik, a hiba bejelentésétől számított 72. óra letelte után a hiba javításáig terjedő időszakra.
Valószínűleg többször is vissza fogják utasítani, erélyesen a torkukra kell lépni, hogy fizessenek, minden ügyintézőnek elmondani a teljes történetet és nyomatékosítani, hogy naplót vezettél a történtekről és az NMHH-hoz fogsz fordulni. (Amit egyébként nem árt valóban megtenni.)Mindenképpen érdemes elolvasni az ÁSZF vonatkozó pontjait, amely összhangban van a törvényekkel, hogy tisztában legyél a jogaiddal és a szolgáltató kötelességeivel.
Külön felhívnám a figyelmed a jelenleg hatályos ÁSZF 12.4-es pontjára, mely szerint ha a hiba első bejelentésétől számított 72 óra után 15 nap elteltével sem tudta a szolgáltató a hibát kijavítani, az előfizetési szerződésed azonnali hatállyal, jogkövetkezmények nélkül felmondhatod (tehát nem kell kötbért fizetned akkor sem, ha hűségszerződésed van).(#65640) fister
"Az ügyfélszolgálatos azzal fáraszt, hogy nem lakáson belül van a probléma, és ezért nem fizetnek kötbért."Ezt nekem is mondogatták. Ez egy rendszeresített hazugság a UPC-nél.
Kérd meg, hogy pontosan idézze be az ÁSZF vagy a vonatkozó törvény azon pontját, mely alátámasztja ezen állítását. Ha nem tudja/akarja megtenni, tegyél panaszt, és kérd, hogy magyarázzák meg a jogi alapját ennek a kijelentésnek, és jelezd, hogy válaszukkal menni fogsz az NMHH-hoz.
(Azért adom ezeket a tanácsokat, mert nekem ugyanezt hazudozták, háromszor dobták vissza a kötbérigényem ezzel az ócska hülyeséggel. Negyedjére kértem írásban pontos ÁSZF és EHT vonatkozó pontjaival alátámasztott, jogi indoklást arra, hogy miért nem fizetnek, és közöltem, hogy NMHH-hoz és ügyvédhez fogok a válaszukkal fordulni. Ezen ültek egy hónapig, majd küldtek egy szívhezszóló bocsánatkérő levelet, hogy ne haragudjak, fizetnek. Őrült magyarázkodás volt, hogy a kollégák félreértették az ÁSZF-et, meg ügyviteli rendszert cserélnek, ami megzavarta a tájékoztatást, ilyesmi.)
[ Szerkesztve ]
-
fister
tag
válasz Watercolour #65641 üzenetére
Szerintem az én problémám (és még sokan mások szenvednek ettől különben) túlmutat a CB problémán:
Itt egy 4.2mpbs stream megy, látszik, hogy összeszarja magát a net, el is megy, bár inkább az a jellemző hogy lecsökken a sebesség például 200kbps-re. Ennél az esetnél kb 3 perc kellett, hogy újra stabilizálódjon. És ez ismétlődik 5 percenként, de maximum 9-14 percig bírja akadásmentesen. A hop 2-n ilyenkor 2500ms ping is keletkezik, ami nem tudom, hogy kiváltó ok, vagy következmény...
Olvastam pár régebbi hsz-t, és köszönöm, hogy leírtad újra ezeket Legalább nem érzem magam elveszve
-
Watercolour
aktív tag
válasz fister #65642 üzenetére
Igen, ez jóval durvábbnak tűnik, mint a Puma 6 vergődés.
Hasonló szakadozás volt az én problémám is, bár ennél ritkábban csinálta, és percekig 80-100% volt a packet loss (elvileg zajbetörés volt a hálózaton).Ha gondolod, az Interval mezőt kisebbre veheted, hogy nagyobb felbontású mérést végezzen a program, akár 0.3-0.1 másodpercre.
-
-
-
beers
addikt
-
vlevi
nagyúr
Eurosport1 HD csatornával van valami, nem tudjátok?
Eurospoer 1 SD csatorna rendesen jön, Euro2 SD, Eurosport2HD is, de az Eurosport1HD helyén csak feketeség van. Ki sem írja, hogy nincs hozzáférés, csak a nagy fekete semmi jön.[ Szerkesztve ]
-
Crizal
tag
Szentendrén leégett a UPC..........szószerint! Az egész környék szolgáltatás nélkül maradt..........
Vajon meddig tart?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Parfüm topik
- DIGI internet
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- Friss adatok érkeztek a Lunar Lake-MX-ről
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...