Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz fister #65637 üzenetére

    A "a packet lossos, 2000ms-re kiugráló pinges szar" alatt pontosan mire gondolsz? Szakadozik a neted vagy a Connect Box Puma 6 gyengeségeiről beszélsz?

    Ha az utóbbi, akkor nem, nincs még javítva és valószínűleg nem is lesz, mert hardverhiba. Gyanítom, hogy nem erre gondolsz, mert azért ennyire nem durva ez a hiba.
    Ha az előbbi, akkor a UPC nyelvezetével élve "külső hálózati hibát" sok-sok hónap alatt javítják általában.

    Van konkrét tapasztalatom a kötbérezésről. Valóban fizetned kell a nem működő szolgáltatást, kötbérezés csak a javítás után történik, a hiba bejelentésétől számított 72. óra letelte után a hiba javításáig terjedő időszakra.
    Valószínűleg többször is vissza fogják utasítani, erélyesen a torkukra kell lépni, hogy fizessenek, minden ügyintézőnek elmondani a teljes történetet és nyomatékosítani, hogy naplót vezettél a történtekről és az NMHH-hoz fogsz fordulni. (Amit egyébként nem árt valóban megtenni.)

    Mindenképpen érdemes elolvasni az ÁSZF vonatkozó pontjait, amely összhangban van a törvényekkel, hogy tisztában legyél a jogaiddal és a szolgáltató kötelességeivel.
    Külön felhívnám a figyelmed a jelenleg hatályos ÁSZF 12.4-es pontjára, mely szerint ha a hiba első bejelentésétől számított 72 óra után 15 nap elteltével sem tudta a szolgáltató a hibát kijavítani, az előfizetési szerződésed azonnali hatállyal, jogkövetkezmények nélkül felmondhatod (tehát nem kell kötbért fizetned akkor sem, ha hűségszerződésed van).

    (#65640) fister
    "Az ügyfélszolgálatos azzal fáraszt, hogy nem lakáson belül van a probléma, és ezért nem fizetnek kötbért."

    Ezt nekem is mondogatták. Ez egy rendszeresített hazugság a UPC-nél.

    Kérd meg, hogy pontosan idézze be az ÁSZF vagy a vonatkozó törvény azon pontját, mely alátámasztja ezen állítását. Ha nem tudja/akarja megtenni, tegyél panaszt, és kérd, hogy magyarázzák meg a jogi alapját ennek a kijelentésnek, és jelezd, hogy válaszukkal menni fogsz az NMHH-hoz.

    (Azért adom ezeket a tanácsokat, mert nekem ugyanezt hazudozták, háromszor dobták vissza a kötbérigényem ezzel az ócska hülyeséggel. Negyedjére kértem írásban pontos ÁSZF és EHT vonatkozó pontjaival alátámasztott, jogi indoklást arra, hogy miért nem fizetnek, és közöltem, hogy NMHH-hoz és ügyvédhez fogok a válaszukkal fordulni. Ezen ültek egy hónapig, majd küldtek egy szívhezszóló bocsánatkérő levelet, hogy ne haragudjak, fizetnek. Őrült magyarázkodás volt, hogy a kollégák félreértették az ÁSZF-et, meg ügyviteli rendszert cserélnek, ami megzavarta a tájékoztatást, ilyesmi.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák