Új hozzászólás Aktív témák

  • cigam

    félisten

    válasz Brumi #53376 üzenetére

    A telefonos támogatás sincs a helyzet magaslatán.
    - Bejelentem hibára, hogy a horizon go-ban nem játsza le a fílmeket, mondván nincs rá előfizetésem. Másnap felhívnak, és kérik hogy telepítsem újra az alkalmazást, a hibajegyet zárja.

    Természetesen az újratelepítés után sem volt jó.

    - Bejelentem hibára, hogy a horizon go-ban nem játsza le a fílmeket, mondván nincs rá előfizetésem. Az alkalmazást is újratelepítettem, de a WEBoldalon sem engedi a lejátszást. Másnap felhívnak, és kérik a myupc adataimat, hogy beléphessen a profilomba. Fogalmam nincs mi a jelszó, jelszókezelőt használok. Jó akkor törli a profilomat, és hozzam létre újra, ha gépközelben leszek, és a hibajegyet zárja.

    Miután létrehoztam az "új" profilomat, ugyanúgy nem működött.

    Azóta még nem hívtak vissza.

    Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

Új hozzászólás Aktív témák